[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Foorumin neitsyys... MINE!

Siirry alas 
+3
Sol
Gvin
Fane
7 posters
KirjoittajaViesti
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyMa 10 Marras 2008, 22:00

Bwahahahaa, foorumin neitsyys on minun ja VAIN minun.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyKe 12 Marras 2008, 00:43

Nonnih, oletko nyt ylpeä itsestäsi?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyKe 12 Marras 2008, 19:42

Toki, ei sitä aina saa tehdä jotain näinkin arvokasta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Sol
Muskelitäti
Muskelitäti
Sol


Registration date : 16.11.2008
Viestien lukumäärä : 67
Paikkakunta : Muskelijärvi

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyTi 18 Marras 2008, 17:53

Oh noez, kadun jo tänne rantautumistani...

Muuten, Gvin, älä viitsi hämätä Sol-parkaa, arvaa kauanko täytyi tuijottaa "Mää haluaa myyrä"-tekstiä ennen kuin tajusin ettei sillä sitten ollutkaan mitään tekemistä myyrien kanssa...

"Miksi ihmeessä se haluaisi myyrän? Mikäs juttu tämä nyt sitten on?"
Marsu, joka halusi myyrän ja muita maailman ihmeitä.
*tyhmän doh-läpäytys otsaan*
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyTi 18 Marras 2008, 21:21

Pelkästään sinua varten suunnittelin niin kieron foorumikategorian! Twisted Evil Ole otettu!1

Ja hei, kuulut jo kiltaan, joten sinulla ei ole mitään menetettävää. Smile Myyriä siellä, myyriä täällä... Myyrää~
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Sol
Muskelitäti
Muskelitäti
Sol


Registration date : 16.11.2008
Viestien lukumäärä : 67
Paikkakunta : Muskelijärvi

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyKe 19 Marras 2008, 11:24

Olen siis jo menetetty tapaus.

Voi takalisto, nukuin neljä tuntia pommiin... Tarkemmin ajateltuna, ehkä minussa ei koskaan edes ollut mitään menetettävää! Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Nathalia-setä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
avatar


Registration date : 15.11.2008
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyKe 19 Marras 2008, 12:14

Kaikki Clawiin liittyneet ovat menetettyjä tapauksia. He joko liittyivät tietäen tai saadakseen tietää olevansa menetettyjä tapauksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyKe 19 Marras 2008, 12:20

"Liity kiltaan, jossa on muitakin yhtä toivottomia tapauksia. - [Claw]"
Hmmmm, josta tulkin mieleeni, täytyy postata kaikkien saataville legendaarinen rekryhuutolistamme!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyKe 19 Marras 2008, 16:46

Sol kirjoitti:
Olen siis jo menetetty tapaus.

Voi takalisto, nukuin neljä tuntia pommiin... Tarkemmin ajateltuna, ehkä minussa ei koskaan edes ollut mitään menetettävää! Razz

Minä nukuin jo kolmatta kertaa kaksi tuntia liian kauan \o/ Olen ammattilainen tässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
nuppi
Hapsuleuka
Hapsuleuka
avatar


Registration date : 23.11.2008
Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : laihia

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyTo 27 Marras 2008, 20:34

itekki nukuun pommii viime viikolla koulusta ku menin nukkumaan vasta kuudelta aamy yöl ja seittemältä pitääs jo herätä kouluun valmistelemaan. Heräsin siinä 20 yli 2 päivällä. Ilmoitin isälle että olin kipee (mukamas) ja isä soitti opettajalle xD.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyTo 27 Marras 2008, 20:37

Nuppi, senkin sairas pummi! Mutta minä vasta taidolla vedänkin, jos nukun pommiin kouluun menossa....
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyPe 28 Marras 2008, 00:37

Nooh, en epäile taitojasi hetkeäkään =D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Nathalia-setä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
avatar


Registration date : 15.11.2008
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyPe 28 Marras 2008, 11:32

Itse olen joskus nukkunut lukion aikoina 12 tuntia pommiin kun tuli nukuttua parin päivän lanituksen jälkeen 14 tuntia. Taisin laittaa poissaolon syyksi: Ei voinut.

Toisaalta kerran tulimme assemblyiltä erittäin myöhään takaisin ja menimme kavereiden kanssa suoraan kouluun. Kahvia kului sinä päivänä reilusti enemmän kun normaalisti ja meno oli sitä luokkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
nuppi
Hapsuleuka
Hapsuleuka
avatar


Registration date : 23.11.2008
Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : laihia

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyPe 28 Marras 2008, 14:55

tänäänkin myöhästyyn tunnilta kesken päivän ku ei jaksettu mennä tunnille Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
ristovaimikäsenytoli?
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
avatar


Registration date : 21.12.2008
Viestien lukumäärä : 12

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyLa 28 Helmi 2009, 01:55

torstaina tunkeuduin englannin tunnile kymmenen minuuttia ennen loppua.... sitten heti perään bändivuoro venähti pitkäksi ja four horsemenin akustinen raiskaus loppui kun seuraava tunti alkoi, vain kolme varttia järjetöntä moshailua ja kiljumista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.pelikone.fi/pelit/action/Sakarin-Villapaitapeli-thn-o
Sol
Muskelitäti
Muskelitäti
Sol


Registration date : 16.11.2008
Viestien lukumäärä : 67
Paikkakunta : Muskelijärvi

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyLa 28 Helmi 2009, 10:53

Tästähän on äitynyt oikein kunnollinen Vuoden Kunnon Opiskelija-ketju! Kyllä Clawilaiset sitten osaa xD ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Nathalia-setä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
avatar


Registration date : 15.11.2008
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyMa 02 Maalis 2009, 15:50

Olin lähes pelaamatta 4 viikkoa, hankin ½ vuoden opintopisteet ja kävin koulussa tunnollisesti. Olen huono ihminen ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sol
Muskelitäti
Muskelitäti
Sol


Registration date : 16.11.2008
Viestien lukumäärä : 67
Paikkakunta : Muskelijärvi

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyTo 05 Maalis 2009, 23:51

Aivan kamalaa. Moraalitonta toimintaa.

Tämän viikon tulos: paikalla noin seitsemällä 75 minuutin oppitunnilla 17 oppitunnista. Taitaa pitää käydä vetäisemässä koiranpentu-katse-esitys rehtorin kansliassa. Hiiitsit. Miksi hitossa meillä pitää olla tällainen pirun järjestelmä näiden poissaolojen kanssa... Ja lukiossa muka saa jotain vapauksia ja vastuuta, paskat sanon minä.

Onneksi osun hikketyttöstereotypiaan, joten periaatteessa ihmisiä ei kiinnosta, jos hieman venytän sääntöjä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyTi 12 Tammi 2010, 18:48

Jotenkin olen onnistunut olemaan pelaamatta sen 10vk... En kyllä paljoa kestänyt niiden seinien ulkopuolella ilman karvaisia kavereita *_* Sitä kun ensin kiertää pylvään 100 kertaa, talon 10 kertaa ja sitten pellon kaksi kertaa, niin kyllä se hiipivä hulluus jo hipuu lonkeroisiin aivoihin. Sen jälkeen kun pulahtaa vielä järveen, niin tuntuu kun uppoasit pohjaan... *_*
Takaisin alkuun Siirry alas
joku232
Karvanaama
Karvanaama
joku232


Registration date : 12.01.2011
Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 30

Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! EmptyMa 11 Heinä 2011, 20:54

tulen tänne tunnustaa että pariin otteeseen oon myöhästynyt amiksesta syy pelannut gwtä eikä tienyt että koulu alkaa aikaisemmin. tapahtui muutamaan otteseen tän vuoden toukok kuussa yhteensä joku 6h ja ekal en mennyt kerran kokonaan kouluun kun myöhästyin ekalta tunnilta ja mieleen tulee monta tapausta jossa oon ehtinyt kouluun alle 5 min tunnin alkua sanoisin et noin 1/2 koulu aamuista tähän mennessä kerran kävi viel niin et kun pääsin luokkaan kellot soi =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Foorumin neitsyys... MINE! Empty
ViestiAihe: Vs: Foorumin neitsyys... MINE!   Foorumin neitsyys... MINE! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Foorumin neitsyys... MINE!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Foorumin aktiivisuus
» Foorumin ulkoasu
» Foorumin toimintojen pojan paluu osa kaksi; miten saan aiheet aikajärjestykseen?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: ~ Keskustelu ~ :: Rupattelupalsta-
Siirry: