[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Saniel-tädin esittely

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Saniel Defora
Hapsuleuka
Hapsuleuka
Saniel Defora


Registration date : 02.07.2009
Viestien lukumäärä : 44

Saniel-tädin esittely Empty
ViestiAihe: Saniel-tädin esittely   Saniel-tädin esittely EmptyTo 02 Heinä 2009, 02:18

Huomenta/Päivää/Iltaa Clawilaiset. o/

Liityin kiltaan toissapäivänä(1.7.09). Pelaan enimmäkseen PvE:tä Defora perheellä, johon kuuluu: Saniel(N), Sanie(E), Sania(R), Sani(A), Saniela(Mo), Saniele(Rt), Saniely(P) ja Shania(D). Metsästän titteleitä ja vien uusia hahmoja pidemmälle kamppanjoissa. Auttelen mielelläni, jos joku chattiin huutelee (tosin välillä olen kiireinen jonkun keksimäni asian kanssa, lähdössä jonnekin irl tai muuten vain laiskalla tuulella). Usein minut voi löytää GH:lta idlaamasta, saatan olla kuulolla tai sitten en. ^.^

Omistan kaikki osat, myös Bonus mission packin. Omasta elämästä (niin mistä?), persoonasta ja harrastuksistani en mielelläni ihmeemmin kerro.

PS: olen suhteellisen hidas kirjoittaja (typottaja pikemminkin), joten jos TS:n pystyttämisestä kuuluu mitään, niin olen kiinnostunut aiheesta.

Edit: Päivitetään esittely ajan tasalle. Olen paljastanut elämästäni sen verran että olen nainen, joten voin sen saman tien täälläkin julkistaa.
Edit#x: Uusia hahmoja lisätty


Viimeinen muokkaaja, Saniel Defora pvm To 12 Marras 2009, 12:39, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



Saniel-tädin esittely Empty
ViestiAihe: Vs: Saniel-tädin esittely   Saniel-tädin esittely EmptyTo 02 Heinä 2009, 09:58

TS on alliancella, huutele RK kavereille siitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



Saniel-tädin esittely Empty
ViestiAihe: Vs: Saniel-tädin esittely   Saniel-tädin esittely EmptyLa 04 Heinä 2009, 10:20

Tervetuloa! Ja mehän jo tutustuimme paremmin sen questin myötä ^_^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Saniel-tädin esittely Empty
ViestiAihe: Vs: Saniel-tädin esittely   Saniel-tädin esittely Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Saniel-tädin esittely
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hieno esittely Hermanni.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Roskakori-
Siirry: