[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 ooooooooooooooon zik

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
zik
TYRY:n Guildleader
TYRY:n Guildleader
zik


Registration date : 05.09.2009
Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : siellä missä pippuritkaan ei kasva

ooooooooooooooon zik Empty
ViestiAihe: ooooooooooooooon zik   ooooooooooooooon zik EmptyLa 05 Syys 2009, 03:35

joo, eli kuten lienee selvää, oon zik, tunu runista, mist dureki (jeejee) ja mtiäs muuta
no mua kiinnostaa luxonin maxaus, mul on sitä noin milli, et 9 millii viel vajaa
äkkiihän toi menee.
kaikki pelit löytyy, ne oon vetäny, gwammaan menossa, tai se nyt varmaa "tavoite" ja sit vaa pelaaminen

koirat on kivoja, jänikset vois kuolla Very Happy (ex runilaiset tajuu(jeejee)) Razz

JA ´siis, olen nyt tyryn liidu ?_? et näkee sitte mihi tämä päätyy, en ole se rekryärakastavin ihminen, mutta parhaani teen Very Happy saheeeee joo
nykyisin puuhailen erilaisten clearien merkeissä, jaha on aina jees
Takaisin alkuun Siirry alas
Akke
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Akke


Registration date : 01.05.2010
Viestien lukumäärä : 9

ooooooooooooooon zik Empty
ViestiAihe: Vs: ooooooooooooooon zik   ooooooooooooooon zik EmptyKe 16 Kesä 2010, 14:21

JAHA ON AINA JEES XD nii piti vaa ettii jonnekki minne kertoo et se torres ei ookkaa injury ainakaa pörssin mukaa afro
Takaisin alkuun Siirry alas
zik
TYRY:n Guildleader
TYRY:n Guildleader
zik


Registration date : 05.09.2009
Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : siellä missä pippuritkaan ei kasva

ooooooooooooooon zik Empty
ViestiAihe: Vs: ooooooooooooooon zik   ooooooooooooooon zik EmptyKe 16 Kesä 2010, 20:17

juh ei näyttäny matsis olevankaa, tosin lopputulos oli maailmanloppu -.-'
Takaisin alkuun Siirry alas
zik
TYRY:n Guildleader
TYRY:n Guildleader
zik


Registration date : 05.09.2009
Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : siellä missä pippuritkaan ei kasva

ooooooooooooooon zik Empty
ViestiAihe: Vs: ooooooooooooooon zik   ooooooooooooooon zik EmptyTi 05 Heinä 2011, 02:59

en oikee tienny mihin tän laittaa joten pistän tänne. tunnen että matkani alkaa olla lopussa ^^ nimittäin intti saapuu ja meikän pelaaminen tulee jäämään vähäiseksi et ehk joka toinen viikonloppu tuun huutelee mut nojaah ei siitä tulee enää juuri mitää joten:

TORSTAINA ON ZIKIN LÄKSIÄISET \o/ ja miks ei muidenki jotka poistuvat teillensä. paikka on tyryn halli ja idea on tavalla tai toisella päästä eroon rojusta jota en tule tarvitsemaan ja josta on muille hyötyä. eli varmaan jotain kisoja luvassa tai jotai. jaan noin about 110e varmaa joku 40 shardii pari hassuu minii, mm. unded mallyx sun muuta kivaa. joten tule ja osallistu jos maistuu. tämä siis näillä näkymin torstai iltana varmaa about klo 6-7 tai siitä eteenpäi pahasanoo. tässä tapahtumassa julistetaan myös tyryn uus liidu Very Happy joten odottakaa innolla ja kauhulla mufuu
Takaisin alkuun Siirry alas
Dash N Flash
[TYRY] Officer
[TYRY] Officer
Dash N Flash


Registration date : 22.01.2011
Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 28
Paikkakunta : Joensuu

ooooooooooooooon zik Empty
ViestiAihe: Vs: ooooooooooooooon zik   ooooooooooooooon zik EmptyTi 05 Heinä 2011, 09:55

QQ torstaina on mun synttärit Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
zik
TYRY:n Guildleader
TYRY:n Guildleader
zik


Registration date : 05.09.2009
Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : siellä missä pippuritkaan ei kasva

ooooooooooooooon zik Empty
ViestiAihe: Vs: ooooooooooooooon zik   ooooooooooooooon zik EmptyTo 23 Elo 2012, 17:59

aattelin postaa ennenkuin on liian myöhäst, oon ollu siis koko kesän pois, sry mut kone meni paskaks enkä oo saanu uutta hommattua mihin oisin gw:n iskeny. en sil ykkösacol juuri mitää varmaa tee joten aattelin luovuttaa rahat pois. noin 200e, unded minejä kaikist väreist sun muuta tarjolla, jos jotain kiinnostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
joku232
Karvanaama
Karvanaama
joku232


Registration date : 12.01.2011
Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 30

ooooooooooooooon zik Empty
ViestiAihe: Vs: ooooooooooooooon zik   ooooooooooooooon zik EmptyPe 24 Elo 2012, 15:53

mua kiinostais ectot ja obby shardit aattelin et ostan obbyt rangel ku se on mun main ectoi on itel sellaset 27kpl
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





ooooooooooooooon zik Empty
ViestiAihe: Vs: ooooooooooooooon zik   ooooooooooooooon zik Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
ooooooooooooooon zik
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ TYRY Forum ~ :: TYRYn Diktaattorit-
Siirry: