[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
rituaali

rituaali


Registration date : 13.09.2009
Viestien lukumäärä : 1

Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I Empty
ViestiAihe: Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I   Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I EmptySu 13 Syys 2009, 18:14

R I T U A A L I, nimisellä hahmolla minut taidettiin kutsua kiltaan, eipä ole muuta kerrottavaa hahmoista.
Roolistani killassa voisin, sanoa hmm, sellainen perus tallaaja. Very Happy Joko jään hyvin mieleen tai en ollenkaan.
Omistan kaikki muut osat, paitsi EotN, tämä tulee hommattua lähiaikoina.
Pelitottumuksesta voisin sanoa, että vähän yli 3v pelattu, mutta silti olen aika huono, mutta kyllä tämä on jo parempaan suuntaan mennyt aina.
Muista peleistä, hmm.. Xbox 360 tulee tahkottua.
Pientä elämän häntyvää on havaittavissa, omistan tyttöystävän, ja harrastuksena kitaran soittoa. Juon myös alkoholipitoisia juomia, että viikonloppusin ei hirveän usein minua näe. Muuten kai minä oon tälläne, hölöttävä hiippari, yleensä pyrin olemaaan kaikkien kaveri. Mut meikäläinen lopettaa tähän, että en rupee ihan novelia kirjottaa. :-------------)
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I Empty
ViestiAihe: Vs: Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I   Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I EmptySu 13 Syys 2009, 19:02

TAAS KITARANRÄMPYTTÄJÄ! Noh, tervetulua failpotskille o7
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I Empty
ViestiAihe: Vs: Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I   Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I EmptyMa 14 Syys 2009, 00:19

Suatana, näitä tulee kuin sieniä sateella. Teretulemast Tallink o/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Sponsored content





Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I Empty
ViestiAihe: Vs: Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I   Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Loppuun taistelevasienestäjä R I T U A A L I
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: