[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mara on nimeni ja sienet intohimoni

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Mara
Officer
Officer
Mara


Registration date : 10.11.2009
Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 38
Paikkakunta : Turku

Mara on nimeni ja sienet intohimoni Empty
ViestiAihe: Mara on nimeni ja sienet intohimoni   Mara on nimeni ja sienet intohimoni EmptyKe 11 Marras 2009, 00:45

Mitäs tässä nyt kertoisi itsestäni scratch Olen 23v guildwarsnisti. Käyn 2 kertaa viikossa Wushussa etten ihan sulaudu tuoliin.

Omistan kaikki Guildwarsit paitsi Bonus mission Packiä.

Pelistä minut löytää usein Shamaani Mara nimen takaa. Muita hahmoja ovat Mara the Reaper, Elementaali Mara ja muut missä on Mara alkuinen tai loppuinen nimi.

Olen erittäin huumorintajuinen joten en ota helposti hernettä nenään.

Olen ollut aika monessa killassa. 2 ensimmäistä en enää muista. Loput olivat Servants of the Underworld [SOU](Luxon) Grusaders of Darkfate [Dark](kurzick] ja Finlands Dragon [Fin](Kurzick) en muista oliko nimi oikein mutta sieltä siirryin monen mukana Celestial Adepts of Aramys [caos](Luxon) ja sieltä tänne.

Guildwarsin lisäksi pelailen Wiillä ja PS3lla, myös DS ja PSP löytyy.

Tässä tämä lyhyt esittely itsestäni tällä kertaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Mara on nimeni ja sienet intohimoni Empty
ViestiAihe: Vs: Mara on nimeni ja sienet intohimoni   Mara on nimeni ja sienet intohimoni EmptyKe 11 Marras 2009, 06:36

Olen jokseenkin hämmentynyt, että päädyit Clawiin, mutta olet erityisen tervetullut sienilaarimme äärelle!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
 
Mara on nimeni ja sienet intohimoni
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Officers-
Siirry: