[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Flickan tarinat

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija
avatar



Flickan tarinat Empty
ViestiAihe: Flickan tarinat   Flickan tarinat EmptyPe 08 Tammi 2010, 16:45

Jälleen jotain turhanpäiväistä siis.

Pelitottumukseni GW:ssä:
Tekeminen ei lopu koskaan \o/!. Mitä siis teen samalla kun lörpöttelen jotain sienistä Guild Chattiin? Varmaan tiedättekin sen, että pelaan PvEn puolella. Yleensä teen joitakin tehtäviä tai teen missuja yksikseni. Toisinaan taas minulla on siellä joitain muitakin seurana. Toinen tekeminen on sitten hallilla seisominen tai jossakin muussa vastaavassa paikassa tönöttäminen, sekä tärkeältä näyttäminen, vaikka ei sitä olekkaan. Eikä tässäkään vielä ollut kaikki (koska olen kertonut tähän mennessä vasta todella vähän). Ja kyllä, minut saa vedettyä mukaan myös AB:hen tai johonkin muuhun PvP-mestaan, jos hyvä tuuri käy.
Entäs hahmoni? Main charani on necroni Regwina Relginarala. Sen jälkeen käytetyimmät ovat Regwina Shifter (Ranger), Regu Stiina (Assassin) ja Furious Regwina (warrior). Muita hahmojani ovat Marine Mini Assa ll (Assassin), Reg Wina (Monk), Regwina Soulspawner (Ritualist), sekä vaihteleva PvP-nimi.
Omistan siis kaikki kampanjat, eli Factionsin, Prophun, EotNin sekä Night Fallin. Ja ei, en ole vetänyt kaikilla hahmoilla kaikkia kampanjoita läpi.

Miten päädyin Clawiin, ja mikä tehtävä minulla siellä on?
Sain sellaisen jännän whispin, jossa kysyttiin, että haluanko liittyä kiltaan. No, tottakai minä liityin. Muutamaa päivää myöhemmin lähdin Clawista ja siirryin [Chaos] -nimiseen kiltaan, joka kuului Clawin allianceen. Myöhemmin kuin Chaos kaatui, niin siirryin Clawiin. Siellä olin sitten aika kauan memberinä ja sitten lähdin. Pääsin taas hetkeä myöhemmin takaisin, kiitos kivojen offujen ja leaderin <3.
Myöhemmin pääsin officeriksi ja aloin vetämään Onward!eja. Jouduin kuitenkin jättämään tuon touhun siirtyessäni yläasteelle, kun opiskelu kävi niin raskaaksi ja aikaa ei tahtonut enää riittää. Nyt sitten pelaan taas jotenkin aktiivisesti vieläkin officerina pysyen, vaikka minulla ei taida enää virallista virkaa olla. Miksi siis pelaan aktiivisesti nyt? Otin aikalisän katkaisemalla jalkani. Tai no, ei se nyt poikki mennyt, mutta jotakin sinne suuntaan. Siinä siis oli lyhyesti tästäkin \o/.

Minä
No kuka minä sitten olen? Olen yläastetta käyvä flicka, joka harrastaa heviä ja metallia, kohta jopa kitaran rämpyttämisyä o3o. Muuta vielä? No, kai minulla on jotain piirrustustaitoa. Piirrän siis jonkin verran. Muuten olen ollut vain tälläinen pieni ja karvainen pallo koko pienen elämäni ajan. Muita harrastuksia? Eips, ei ole. Olen vain turha pallero täältä vantaalta.

Kaikkea sienekästä siis teillekkin o/


Viimeinen muokkaaja, Marin pvm Ke 29 Joulu 2010, 00:39, muokattu 6 kertaa (Raportin syy : Voilá! Päivitys tehty.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Al_Zarigus
Officer
Officer
avatar


Registration date : 26.08.2009
Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 28
Paikkakunta : Tampere

Flickan tarinat Empty
ViestiAihe: Vs: Flickan tarinat   Flickan tarinat EmptyPe 08 Tammi 2010, 16:58

En oikeastaan tullu ajatelleeksi, että olisit tyttö...

Enivei, teretulemast Merkattu Pakkaskynsi! Tekisi mieli tietää oikea etunimesi - helpottaisi jotenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Flickan tarinat Empty
ViestiAihe: Vs: Flickan tarinat   Flickan tarinat EmptyPe 08 Tammi 2010, 17:05

Al_Zarigus kirjoitti:

En oikeastaan tullu ajatelleeksi, että olisit tyttö...

Kiitos Gvinin, meillä tuppaa olemaan naisia keskivertoa enemmän. Mutta sehän tuo vain paljon arvostettua erilaisuutta \o/

Teretulemast Failpotskille o/ Tai olethan sinä jo ollut jonkin aikaa seurassamme~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Flickan tarinat Empty
ViestiAihe: Vs: Flickan tarinat   Flickan tarinat EmptyPe 08 Tammi 2010, 17:28

En minä sille mitään voi että olen niin hurmaava. Laughing Tervetuloa viimein foorumillemme! Koska aiot postata varvastaidettasi nähtävillemme?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Vieraili
Vierailija
avatar



Flickan tarinat Empty
ViestiAihe: Vs: Flickan tarinat   Flickan tarinat EmptyPe 08 Tammi 2010, 23:59

Varvastaide taitaa nyt jäädä huomiselle, kun pääsee sekin aina uhohtumaan :3. Montahan tyttöä/naista täällä killan uumenissa mahtaa pelailla... Ette halua tietää etuniemäni (tai sitten haluatte), mutta en halua kertoa etunimeä, mutta toinen nimeni on Melissa :3


Viimeinen muokkaaja, Marin pvm La 09 Tammi 2010, 10:50, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Flickan tarinat Empty
ViestiAihe: Vs: Flickan tarinat   Flickan tarinat EmptyLa 09 Tammi 2010, 02:17

Sukupuolijakauman selvitys
Neljä on kykenemätön tunnistamaan mitä housujensa sisällä piilee tai painanut muuten vain harhaan. o,.o Mukaanlukien Sol-setä. Voi niitä sairaita rassukoita.. Joita on aika paljon tässä 21 mie karvanaaman killassamme!
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Sponsored content





Flickan tarinat Empty
ViestiAihe: Vs: Flickan tarinat   Flickan tarinat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Flickan tarinat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Even Turinat ja Tarinat (:
» Card-Mage tarinat - ensimmäinen...

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Roskakori-
Siirry: