[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
nuppi
Hapsuleuka
Hapsuleuka
avatar


Registration date : 23.11.2008
Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : laihia

nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Empty
ViestiAihe: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns   nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns EmptySu 23 Marras 2008, 17:47

noh ainakin oon aika auttavainen, jos ei ole farm kesken tai muita kiireitä ja sitten olen kohtuu aktiivinen, suunnilleen joka päivä pari tuntia. Jos ei ole muita kiiruita. minuun saa yhteyttä esim mesellä osoitteeni on jos en ole in gw:ssä voin olla silti mesessä. --> tepi_001@hotmail.com<-- ja yleensä gw ssä olen joko the soulmatella joka on warrior taiko sitten killing lolinennsilla joka on derwish. ja aina valmis auttamaan jos apua kaipaatte jos vain suinkin pääsen. Aina yritän auttaa sen mukaan mitä minun taidoilla voi. ja jos joku on kiinnostunut gvg:stä itse nimittäin olen niin minulle vain tietoa niin yritämme saada sen joskus vielä aikaan


siviilissä olen normaali ylä astelainen ja vähän tapana säätä on .Esim. Kaverin kanssa eileen mopolla leikkiessä lipat x DD. Ja gw:ssä alkaa olemaan tekemiset loppu eli jos apua kaipailet sen kuin huikit tulen auttamaan aina jos vain pääsen...


Viimeinen muokkaaja, nuppi pvm Ti 05 Tammi 2010, 22:12, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sol
Muskelitäti
Muskelitäti
Sol


Registration date : 16.11.2008
Viestien lukumäärä : 67
Paikkakunta : Muskelijärvi

nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Empty
ViestiAihe: Vs: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns   nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns EmptyMa 24 Marras 2008, 05:00

Tervetuloa foorumille ;D

Jaajaa, että onnistuitte vielä lipatkin vetämään. Taitaa sinussakin olla vähän samaa säätäjän vikaa kuin minussakin. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Empty
ViestiAihe: Vs: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns   nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns EmptyMa 24 Marras 2008, 22:36

Yeh, teretulemast tänne sienivaltakuntaan o/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
nuppi
Hapsuleuka
Hapsuleuka
avatar


Registration date : 23.11.2008
Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : laihia

nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Empty
ViestiAihe: Vs: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns   nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns EmptyTi 25 Marras 2008, 18:56

no onneksi en ole ainut joka niitä epic faileja tekee joskus. Itsekkin sanoit tekeväsi niitä aikasta paljon... Nojaa jos puhutaan gw: ssä niin siinä niitä epic faileja teen joka päivä ainaki jos farmaan : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Empty
ViestiAihe: Vs: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns   nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Eikö löydy mitä haluat? Fane auttaa!
» eli meikäläänen the soulmate

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: