[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Nero Hinerinen

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
nero hinerinen

nero hinerinen


Registration date : 04.06.2010
Viestien lukumäärä : 1

Nero Hinerinen Empty
ViestiAihe: Nero Hinerinen   Nero Hinerinen EmptyPe 04 Kesä 2010, 16:19

nero hinerinen, kaikki nero alkuiset tyypit ja sitten minun assasin nimeltä luner katana. minun roolini on memberi. minulla puuttuu vain nightfall, elikkä minulla on normi gw, factions ja eye of the north. pelaan yleensä minun pää tyypillä eli nerohinerinen, lähes aina pelaan PvE, mutta kyllä PvP tulee myös pelattua. heitän yleensä läppää, jos vitsini ovat kuivia kuin preerialla niin älkää alkako moittimaan. pelaan gw ja 4storya mutta gw tulee enemmän. olen pahoillani mutta minulla on elämä, elkää pliis potkiko, tykkään pelata silti gw, harrastan uintia ja salipändyä. minä pelaan todella paljon gw omasta mielestä joten elkää potkiko, pyydän, plzzzzzz, jos minä otan teitä päähän valittamisella ja liika kyselemiseltä niin minut saa hiljaiseksi huutamalla. en keksi mitään niin sanon vaikka että olen ihmisenä syvältä, jos oisin samoilla aivoilla apina niin ehkä juuri ja ruuri pysyisin niiden oppimisessa mukana. ruokin tiedon janoa googletuksella. loppu on sellainen että minulle voi sanoa suoraan, HAISTA PASKA! Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Gvin pvm La 05 Kesä 2010, 13:04, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Tohtori, siirto suoritettu onnistuneesti. o7)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ele Lady
Yleinen lärpäke
Yleinen lärpäke
Ele Lady


Registration date : 03.07.2009
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Paikkakunta : Tammerfors

Nero Hinerinen Empty
ViestiAihe: Vs: Nero Hinerinen   Nero Hinerinen EmptyPe 04 Kesä 2010, 16:51

Nero, ei tänne. Esittelyihin tehdään oma topic. Ja opettele kirjoittamaan ennenQ alat esittelyy väsää. Tollasta jaksa erkkikää lukea...

Fix'd! o7 - Gvin
Takaisin alkuun Siirry alas
Frustraatio
Clawin mussuttaja
Clawin mussuttaja
Frustraatio


Registration date : 10.04.2010
Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 30
Paikkakunta : Klaukkala

Nero Hinerinen Empty
ViestiAihe: Vs: Nero Hinerinen   Nero Hinerinen EmptyPe 04 Kesä 2010, 20:33

alku kirjaimet. asia hyvää
Takaisin alkuun Siirry alas
Gladix
Officer
Officer
Gladix


Registration date : 20.09.2009
Viestien lukumäärä : 30

Nero Hinerinen Empty
ViestiAihe: Vs: Nero Hinerinen   Nero Hinerinen EmptyKe 09 Kesä 2010, 11:59

Yhdyn Leidiin. Kerrot koko elämästäsi (ainakin melkein) yhdessä lauseessa. ?!? ja äidinkielesi oli... myös yhdyssanat olisi kiva saada yhteen eikä niinkuin sinä kirjoitat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nero Hinerinen Empty
ViestiAihe: Vs: Nero Hinerinen   Nero Hinerinen Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nero Hinerinen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: