[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Wlesh aka Taistoon Tuimaan

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Wlesh
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Wlesh


Registration date : 19.08.2010
Viestien lukumäärä : 2

Wlesh aka Taistoon Tuimaan Empty
ViestiAihe: Wlesh aka Taistoon Tuimaan   Wlesh aka Taistoon Tuimaan EmptyTo 19 Elo 2010, 16:29

Päiviä.

Wlesh on 17 (marraskuussa 18) vuotias ukkeli Mikkelistä. Lukiota on nyt muutama vuosi kahlattu ja viimeistä vuotta viedään joten voi karsia hieman peliaikaa. Tykkään sarjakuvista, musiikista (melkein kaik menee, mutta lähinnä punkkia/teknohipellystä kuuntelen), moottoripyöristä ja videopeleistä (varsinkin morpeista).
Wlesh ei pidä ihmisistä, kovista äänistä ja juustopäähymiöistä. Eikä myöskään siitä että makkara pistetään juuston päälle voileivissä!!!

Morppeja olen väsännyt Runescape 2 alkuajoista lähtien. Siitä siirryin ROSE onlineen ja myöhemmin WoWin pariin moneksi vuodeksi välillä koettaen GWtä, mutta kokeiluksi se jäi. Nyt olen palannut GW2 julkaisuun asti.
Eniten tullut aina tuota PvPtä väännettyä, mutta kyllä PvEkin menee.

Villiä yöelämää minulla ei ole viikolla/viikonloppuisin joten varmasti tulette näkemään minua linjoilla PALJON (tosin se opiskelu [mikä opiskelu] syö aikaa)

Olen hiukan hiljainen alussa valitan, mutta yleensä vähänaikaa ihmisten keskusteluja lurkattuani alan pälättää siinä mukana missä muutkin. Ehkä vähän liikaakin.

Plää plää
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



Wlesh aka Taistoon Tuimaan Empty
ViestiAihe: Vs: Wlesh aka Taistoon Tuimaan   Wlesh aka Taistoon Tuimaan EmptyPe 20 Elo 2010, 19:31

Noo, teretulemast!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Wlesh aka Taistoon Tuimaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: