[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Milleniumtäälläpäivää

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Millenium

Millenium


Registration date : 20.09.2010
Viestien lukumäärä : 1

Milleniumtäälläpäivää Empty
ViestiAihe: Milleniumtäälläpäivää   Milleniumtäälläpäivää EmptyMa 20 Syys 2010, 18:17

Liityin tuossa noin 5 minuuttia sitten Clawiin ja päätin tulla esittäytymään tänne foorumeille.
Elikkäs...olen tämmönen marraskuussa 15v täyttävä nuorukainen savosta päin.

Omistan kaikki GW:t, bonus missionpackia lukuunottamatta.
Kokemusta lötyy GW:stä sekä PvE että PvP tasolta, PvP kiinnostaa eniten nykyään.
Aloitin GW:n about 3½ vuotta sitten, mutta välissä on ollut monenmoista taukoa.
Main characterini on warrior nimeltä Millenium Warriorr, muita hahmoja joilla pelaan ovat Millenium Ritualist, Vengaence Monk, Millenium Assassin, Mill The Traveller(pre-character), Millenium Elf ja Warlord Millenium.
Lisäksi käytän viimeistä character slottiani PvP characteriin jota vaihdankin aika useasti.

Entisistä killoista sen verran että olen läpikäynyt sekä PvE että PvP kiltoja, viimeisissäm vuoden olin TFC-tagin omaavassa killassa, lähes kokoajan officerina.
Muutamassa suomikillassa olen kanssa ollut kuten FINissä(en siinä joka on alliancessa), sekä pari vuotta sitten kaverin johtamassa killassa joka taisi olla yksi suomen suurimpia kiltoja siihen aikaan.

Muuta en kauhiasti keksi, saa tulla kysymään jos kiinnostaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Frustraatio
Clawin mussuttaja
Clawin mussuttaja
Frustraatio


Registration date : 10.04.2010
Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 30
Paikkakunta : Klaukkala

Milleniumtäälläpäivää Empty
ViestiAihe: Vs: Milleniumtäälläpäivää   Milleniumtäälläpäivää EmptyMa 20 Syys 2010, 19:42

Jeh, tervetuloa minunkin puolestani!
Takaisin alkuun Siirry alas
kiulukaulu
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
kiulukaulu


Registration date : 11.07.2009
Viestien lukumäärä : 189
Ikä : 28
Paikkakunta : SuurSastamala

Milleniumtäälläpäivää Empty
ViestiAihe: Vs: Milleniumtäälläpäivää   Milleniumtäälläpäivää EmptyMa 20 Syys 2010, 19:58

Welcome onboard!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Milleniumtäälläpäivää Empty
ViestiAihe: Vs: Milleniumtäälläpäivää   Milleniumtäälläpäivää Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Milleniumtäälläpäivää
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: