[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pannullinen kahvia eli Kahvipannu

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Kahvipannu

Kahvipannu


Registration date : 15.11.2010
Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 32

Pannullinen kahvia eli Kahvipannu Empty
ViestiAihe: Pannullinen kahvia eli Kahvipannu   Pannullinen kahvia eli Kahvipannu EmptyTi 16 Marras 2010, 01:11

Joo elikkäs olen teidän kiiltaanne tullut vasta ja kai se pitäisi jotenkin esittäytyä... hahmon nimihän on Kahvi Pannu ja classikin on dervish. Guild Wars kokemus minulta jää ihan tuonne pvp tasolle ja nyt halusin lähteä katsomaan mitä tämä pve on tässä pelissä asiastahan olen ihan pihalla kaikki ne lyhenteet mitä kiilta chatissä lukee ei sano minulle mitään mutta kaikkeen lähden mukaan mihin vaan pääsen tai mihin omat taidot riittävät =D Joten jos kiilta on jonnekkin menossa minne tarvitaan porukkaa ja jos jollakin on hermoja neuvoa vähän niin olen mukana =D

Itsestäni voin nyt tähän sen verran löpistä että hei olen juuso olen 23 vuotias ja olen alkoholisti tai no viimenen ei pitänyt paikkaansa toista liiottelin ja nimikin on väärä... nimi on oikeasti kimmo ja olen 18 vuotias =D ja kun nyt nimestä vähän päättelee niin mies puolinen ihminen olen jos joku haluaa voin vielä tarkistaa asian =) noh enempää en teille kerro itsestäni kysykää jos kysyttävää tulee

Pannu kiittää kaikkia jotka jaksoi lukea tänne asti
Takaisin alkuun Siirry alas
kiulukaulu
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
kiulukaulu


Registration date : 11.07.2009
Viestien lukumäärä : 189
Ikä : 28
Paikkakunta : SuurSastamala

Pannullinen kahvia eli Kahvipannu Empty
ViestiAihe: Vs: Pannullinen kahvia eli Kahvipannu   Pannullinen kahvia eli Kahvipannu EmptyTi 16 Marras 2010, 13:54

Tersetuloo! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pannullinen kahvia eli Kahvipannu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: