[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Porkkanoista pitävä Shoe

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Töppönen
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Töppönen


Registration date : 27.12.2010
Viestien lukumäärä : 2

Porkkanoista pitävä Shoe Empty
ViestiAihe: Porkkanoista pitävä Shoe   Porkkanoista pitävä Shoe EmptyMa 27 Joulu 2010, 23:48

Jöö moi. Valehtelin, en oikeesti kauheesti diggaa porkkanoista, mutta kyllä niitä syö. Neutral Sellasta se on.

Mutta niin joo, elikkäs olempa semmonen 16vee jannu yhdestä suomen tuppukylästä. Olen amiksessa ja opiskelen supersalaista alaa, johon liitty koneet ja metalli.

GW:tä olen pelannut hirmu epäaktiivisesti kolme vuotta. Olen monesti (3?) tehnyt niin, että poistanut vaan kaikki hahmot ja aloittanut "puhtaalta pöydältä". Mutta nyt tämän hetkiset sankarit on minulla: Main hemmo The Great Shoe. sillä pelailen nyt melkein koko ajan. Sillä en ole vielä ehtinä vetää mitään kampanjaa läpi, mutta Nightfall on kohta lopuillaan. Sit löytyy Factionssissa riehuva päälle 10lvl rankeri (Wildi) ja ja pröpheciesissä (<-mitä en osaa kirjoittaa) löytyy muutamia päiviä vanha necro (Soul In A Shoe). Että ois tarkotus pitää nämä leidit ja taistela heillä ympäri Guild Warssin ihmeellisessä ja minulle liian tuntemattomassa maailmassa. Crying or Very sad Mutta nyt sentään on tullut löydettyä vallan mainio kilta, niin eiköhän tämä tästä. Pyrin nyt tosiaan mahdollisimman aktiivisesti pelailla. Arkipäivinä varmaan aika huonosti ehin pelailla (tosin nyt lomalla ehtii), mutta viikonloppuin aina koitan ehtiä pelata ihan miljoonasti.

Että kun en osannut kirjoittaa tuota maailma kohtaa yhtään järkevästi. scratch

Tuli nyt kyllä tarinoitua ihan megaturhaa textiä, mutta over änd out. Kiitoos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



Porkkanoista pitävä Shoe Empty
ViestiAihe: Vs: Porkkanoista pitävä Shoe   Porkkanoista pitävä Shoe EmptyTi 28 Joulu 2010, 16:17

Teretulemasta potskille! o/
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Porkkanoista pitävä Shoe
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: