[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 joku kaks kol kaks

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
joku232
Karvanaama
Karvanaama
joku232


Registration date : 12.01.2011
Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 30

joku kaks kol kaks Empty
ViestiAihe: joku kaks kol kaks   joku kaks kol kaks EmptyTo 13 Tammi 2011, 15:26

moi olen joku kaks kol kaks minut kutsuttiin dtc hen master elementtalis nikillä olen tyypillinen suomalainen sill olen kovin vähä puheinen opiskelen tällä hetkellä raksalla olen pelannut noiin 4,5 vuotta jos on jotain kysyttävää niin laittakaa tähän
Takaisin alkuun Siirry alas
Ele Lady
Yleinen lärpäke
Yleinen lärpäke
Ele Lady


Registration date : 03.07.2009
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Paikkakunta : Tammerfors

joku kaks kol kaks Empty
ViestiAihe: Vs: joku kaks kol kaks   joku kaks kol kaks EmptyTo 13 Tammi 2011, 18:34

Paljon sait äikästä?
Takaisin alkuun Siirry alas
joku232
Karvanaama
Karvanaama
joku232


Registration date : 12.01.2011
Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 30

joku kaks kol kaks Empty
ViestiAihe: Vs: joku kaks kol kaks   joku kaks kol kaks EmptyTo 13 Tammi 2011, 19:16

7 tuli . jos kysyit sitä ton pötkö tekstin takia niin vastaan siihen en jaksanut tehdät siihen kappaleita ja kun kirjoitan jotain muuta kuin kouluun menevää tavaraa niin en kiinitä huomiota oikein kirjoitukseen
Takaisin alkuun Siirry alas
Ele Lady
Yleinen lärpäke
Yleinen lärpäke
Ele Lady


Registration date : 03.07.2009
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Paikkakunta : Tammerfors

joku kaks kol kaks Empty
ViestiAihe: Vs: joku kaks kol kaks   joku kaks kol kaks EmptySu 16 Tammi 2011, 12:59

joo mä huomaan sen mutta tällästä ei oo kovin kiva lukee ku ei oo pilkkuja tai pisteitä ja yhdys sanatki hukassa
Takaisin alkuun Siirry alas
Frustraatio
Clawin mussuttaja
Clawin mussuttaja
Frustraatio


Registration date : 10.04.2010
Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 30
Paikkakunta : Klaukkala

joku kaks kol kaks Empty
ViestiAihe: Vs: joku kaks kol kaks   joku kaks kol kaks EmptySu 16 Tammi 2011, 18:27

Puhekielistetyn kirjakielen etuja osa 526... Tosin puhetavasta (kirjoitustavasta) perseily on pidemmän päälle aika kyllästyttävää. Toisaalta sitä tekee yleensä jonnet jotka kiusaa kirjakieltä käyttäviä.
Takaisin alkuun Siirry alas
joku232
Karvanaama
Karvanaama
joku232


Registration date : 12.01.2011
Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 30

joku kaks kol kaks Empty
ViestiAihe: Vs: joku kaks kol kaks   joku kaks kol kaks EmptyMa 17 Tammi 2011, 16:33

minkä maan tutkimus tulos toi oli Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





joku kaks kol kaks Empty
ViestiAihe: Vs: joku kaks kol kaks   joku kaks kol kaks Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
joku kaks kol kaks
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: