[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pooooooooooooontikka

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
James Pontikka
Hapsuleuka
Hapsuleuka
James Pontikka


Registration date : 15.11.2008
Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Helsinki

Pooooooooooooontikka Empty
ViestiAihe: Pooooooooooooontikka   Pooooooooooooontikka EmptyTi 18 Tammi 2011, 21:33

Noniin eli ajattelin tehä tämän esittelyn kun Clawissa olen ollut varmaan vuoden verran vaikka lähdin sieltä ja tuli toisella accolla takasin. Pelailen yleensä main accollani ja nimeni tulee vanhasta main characteristani James Pontikasta. Olin joskus muinoin Clawin officeri ja lähdin sen jälkeen sitten erääseen SC kiltaan uwSC:en ja sieltä matka jatkui joihinkin muihin kiltoihin.
GW minulla on ollut jo vähän päälle 5 vuotta ja muistan vieläkin kun olin 12 lvl warrullani vieläkin Ascalonissa. Nykyään vetelen yleensä UWta ja muita Speed Cleareja.
Toisella accolla alan pelailemaan enemmän sitten kun jaksan raahata itseni johonkin kauppaan ostamaan EoTNin.
Minut tavoittaa parhaiten characteriltani Vanquard Assasinilta, joka on tällä hetkellä puLL:ssa officerina.
Tällä hetkellä yritän järjestää tuota Tway opetusta ja minulle saa whispailla jos tulee jotain kysymyksiä siitä.
Harrastuksiani ovat sitten tietysti jääkiekko ja musiikin kuuntelu. Kuuntelen enimmäkseen metallia ja lempibändini ovat Amorphis ja Megadeth.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pooooooooooooontikka
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: