[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Prologue Ov Asgaard

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Asgaard
Officer
Officer
Asgaard


Registration date : 23.06.2011
Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 29
Paikkakunta : Valhalla

Prologue Ov Asgaard Empty
ViestiAihe: Prologue Ov Asgaard   Prologue Ov Asgaard EmptyTo 23 Kesä 2011, 13:46

Yarr! Asgaard setä on saapunut Clawiin! Sulkekaa ikkunat ja tunkekaa säästönne sukkahousuihinne! Mikään ei ole enää turvassa

Eli minut tunnetaan Asgaardina, Arsegårdina (kiitos Zarichardille), perspihana, tonttuna, alliancen PvE-sankarina, Clawin hulluna offuna ja monilla muilla eri nimillä.
Uudet lempinimet ovat tervetulleita muta ne vaativat hyväksyntäni! (jos ei saada hyväksyntä, mina tehda susta KEBAO!)
Kaikkien hahmojeni nimi loppuu Asgaard-päätteeseen (Ainakin GW1 puolella...) joten siitä minut tunnistaa.

Luonteeltani olen aktiivinen ja sosiaalinen persoona jolla riittää mielipiteitä/kommentteja/läppää/sotahuutoja jokaväliin.
olen myös ystävällinen ja auttavainen ja koitan... yritän... pyrin rakentaa hyvät välit muihin pelaajiin. (Unity = Power)
Pelityylini vaihtelee aina mielialan mukaan, yleensä sen voi kuvailla siteeraamalla Caesaria, "Veni, Vidi, Vici".

GW1 Kokemusta ja taitoja löytyy yli neljältä vuodelta, ja intoa riittää vaikka muille jakaa.
Aloitin alunperin SOD:issa, jossa pelailin ensimmäisen vuoden. Clawiin siirryin noin puolentoista vuoden iässä ja SODin hylkäsin lopulisesti 2v ikäisenä.

"Allyssä aikani ölistyäni seuran ja naurun puutteessa olin jo kuolemassa tuskalliseen löhöämiseen ja perseilyyn kunnes jostain sienten ja karvojen keskeltä paikansin Azu-sedän. siitä päivästä alkoi mutkikas matkani (josta mutkat tuli vedettyä suoraksi) kohti uusia pettymyksiä!" (katkelma Arsen muisteloista.) Myös Zarichard tuli tutuksi erilaisten yhdyssanapelien tiimellyksessä ja muissa TÄYSIN ASIALLISISSA keskusteluissa. Kiitos siis molemmille.

Hankittuani tämän toisen accounttini, päähäni iski jokin! se ei ollut migreeni! Se ei ollut tarve käydä tyhjentämässä rakkoani! Eikä se ollut edes nälkä! Se oli jotain uskomatonta! Taivaallista! (ei kyllä ihan, mutta melkein) Päätin raahata tämän toisen accounttini Clawiin! sen tein ja sieluni meni samassa hujauksessa. nyt paistattelen päivääni Azun alaisuudessa iloisena siitä että olen aktiivisessa killassa, josta löytyy mukavaa porukkaa aina potkittavaksi asti!

GW2 aloitin noin viikon ilmestymisen jälkeen. Siellä on tekemistä ja tuhinaa riittänyt.

Päähahmon virkaa GW2 pyörittää Animetytöltä näyttävä warrioori primadonna Last Of Asgaard. Hahmo tosiaan on viimeinen hahmoistani joka tulee kantamaan Asgaard-nimeä.

Hahmoja minulla on yhteensä 7 kappaletta. Kaikkia proffut (paitsi ele) ja racet löytyy. Tosin warrioori on ainoa jolla tehty lähes kaikkea
Craftaustaitoi ovat surkeat... laimealla 2. tierillä liikun vielä toistaiseksi.

Clawissa paikkani on aivan varmasti A-Teamissa (muinainen liitto johon pääsevät vain harvat ja valitut) Toimin myös Officerina joten kaikki uudet sieluttomat nappisilmät... Pikku pallerot... Täysin kokemattomat tulokkaat ei muutaku rohkeasti turisemaan ja häiriköimään! Löydät minut sieltä minne minut potkitaankaan. Ölisen niitä näitä ja kommentoin melkein joka asiaa. No Offence

Nyt kun irrotan pääni foorumin ihmeellisistä kiekuroista niin voisin kertoa itsestäni jotain. Olen 17-vuotias nuori mies, jonka mielenkiinnon kohteena on kaikki taiteen muodot kirjallisuudesta musiikkiin. myös historia ja tietyt tapahtumat kiinnostavat. tiedän paljon mytologiasta mistä jopa hahmojeni nimet kertovat.

Harrastuksiani ovat Kitaran soitteleminen ja piirtely/töhertely. GW ja muut tällaiset kulkevat siinä sivussa.
Olen Hevimies henkeen ja vereen ja olen kyseisen genren ja sen ala-genrejen puolesta tapellut ja väitellyt yli 6 vuotta joten siitä asiasta on minulle turha ruveta soittamaan suuta tai päädytte kebaoksi Lions Arsen notskille!
Mutta toki kuuntelen musiikkia kaikissa muissakin muodoissa, kuin siinä raskaammassa Wink

Ja nyt vuorossa 5 täysin turhaa faktaa minusta!
1. Minulla on irokeesi!
2. Olen 50% absolutisti!
3. En omista lempiväriä!
4. Minulla on loistava (mutta valikoiva) muisti!
5. Tylsyyden iskiessä kirjoittelen aivan liian pitkiä ja turhia esittelyjä itsestäni!

Nyt kun vielä muistaisin jotain nasevaa tähän loppuun niin olisi hyvä. En muista kuitenkaan joten kerron vitsin, jota en muista. Joten en kerro edes sitä. MUAAHAAAAA!!! YO-HO RAISE THE FLAGS! ASGAARD IS IN THE CITY!

Nähdään pelin puolella! Asgaard kuittaa!


Viimeinen muokkaaja, Asgaard pvm Ti 23 Loka 2012, 01:26, muokattu 10 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Al_Zarigus
Officer
Officer
avatar


Registration date : 26.08.2009
Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 28
Paikkakunta : Tampere

Prologue Ov Asgaard Empty
ViestiAihe: Vs: Prologue Ov Asgaard   Prologue Ov Asgaard EmptyTo 23 Kesä 2011, 13:51

Le Arsegård! Pisti silmään, että pistät ensin turpaan ja sitten vasta lähdet mobin kimppuun... kiinnostava taktiikka, pitääpä kokeilla o,.o
Takaisin alkuun Siirry alas
Arran_Treefate
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Arran_Treefate


Registration date : 17.06.2011
Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 38
Paikkakunta : Hämärän rajamailla

Prologue Ov Asgaard Empty
ViestiAihe: Vs: Prologue Ov Asgaard   Prologue Ov Asgaard EmptyTo 23 Kesä 2011, 20:17

Aharrrr. Welcome to claw, ye landlubber. Hoist the mainsails, for we be heading for the rocky shores o' the alliance.

Epäasiallisemmin, tervetuloa seuraamme, oi suuri Setä Asgaard. pirat
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Prologue Ov Asgaard Empty
ViestiAihe: Vs: Prologue Ov Asgaard   Prologue Ov Asgaard Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Prologue Ov Asgaard
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Clawin mytologia

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Officers-
Siirry: