[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Täältä tulee Tres!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Tres Q Philiph
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Tres Q Philiph


Registration date : 22.06.2011
Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 38

Täältä tulee Tres! Empty
ViestiAihe: Täältä tulee Tres!   Täältä tulee Tres! EmptyKe 29 Kesä 2011, 23:48

Morjensta!

Elikäs... Piti sitä sit tännekin tulla kiduttamaan teitä karvaisella olemuksellani. Twisted Evil

Muutama hahmo on luotuna, mut tykkään pelata Tresillä ja sillä mä yleensä Soraa raahaan ympäriinsä, ja välillä Ramoakin.

Pelailen mieluusti yksinäni tai Hero/Hench PvE. En oikein välitä PvP: stä. Tykkään rynnätä sinne tänne ja välillä jään jonnekin säätää omiani ku muut etenee jossain huitsinnevadassa Very Happy
Mulla on kyllä factions, nightfall, eotn ja tietysti prophecies, ja mieluiten säädän siellä sun täällä ja vähän kaikkialla. Kunhan pysytään kartalla eikä sen vieressä, niin kaikki on hyvästi!
Ja tykkään tietysti lukea, mitä te muut karvakkeet lörpöttelette killassa rabbit

RP:t on aina olleet lähellä sydäntä, story modet on parhaimmasta päästä.
Soran tavoin nautin zombien nistimisestä ja sen sellaisesta mättämisestä. Älkää nyt hyvät ihmiset kuitenkaan kysykö semmoisistä peleistä, en osaa pahemmin neuvoa. Very Happy
Kunhan nyt edes itse tiedän mitä teen x)

Mitä pelaamiseen tulee, musiikki on tärkeä osa keskittymistä. Siihen kuuluu melkeimpä pelkästään ulkomaisten artistien tekeleet ja 1% suomalaista. Pitää sitä nyt vähän kotimaataan kannattaa, vai mitä?

Että tämmönen örveltäjä noin ympäripyöreästi.
Hihasta saa nykiä, jos on sen tarpeessa.


Your's truly,
Tres Q Philiph
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Täältä tulee Tres!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: