[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tarka on täällä tänään

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Tarka
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Tarka


Registration date : 06.11.2011
Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 30
Paikkakunta : Kerava/Kervo & Turku/Åbo

Tarka on täällä tänään Empty
ViestiAihe: Tarka on täällä tänään   Tarka on täällä tänään EmptySu 06 Marras 2011, 15:48

Okei sieluttomana karvaperseenä esittelen kai sitten itseni(vain Ukko Twisted Evil ylijumalan ylipapin käskystä)... ELI

Nimimerkki: Tarka confused
Pelannut GW:tä vuodesta 2006
Pelaan myös muita pelejä tietokoneella, mutta enemmäkseen konsoleilla(PS2/3)
Pelaan lisäksi Warhammer 40k:ta(Ordo Malleus,Xenos,Hereticus) ja Magic The Gatheringiä

GW:n hahmoja
- Monkki Jatka(Mo)
- Murha Mielessa(D)
- Tuntematon Tuho(P)
- Tarkaampuja Iskee(R) scratch
- Ja useita muita hahmoja, joiden odotettu elin-ikä on alle 30 päivää

Opiskelijana en enää paljoa pelaile, koska maailmassa ON tärkempääkin tekemistä, tosin GW2 saattaa imeä puolisokea karvaperseen sielun rippeet...

Olen pelannut noin tusinassa killasta(mm. Grazy Troopers), joista jokainen kaatuu puolikuolleiden jäsenten tongue tulvan takia. Liityin kiltaan 5.8.2011 ja laiskana paskana ilmoittaudun muonavahvuuteen vasta nyt. En foorumeilla paljoa käy, joten minuun saa yhteyden parhaiten GW:n kautta. Jos ja kun olen läsnä olen turparulla pääasiassa tottumuksen vuoksi, joten älköön kukaan ottako sitä henkilö kohtaisesti. Jos en vastaa kysymykseen en ole seurannu chattiä, joten MEUHKATKAA niin huomaan.

Olen "oikeassa elämässä"(Platon mukaan) yli lojaali ja omaksi hyväkseni liian kiltti ihminen, mutta onneksi itsekritiikkini toimii yliteholla.

EIPÄ tässä muuta.

KYSYMYS: TULEEKO GW2:SSA OLEMAAN CLAW-KOMMUUNI?? Cool
Tarka kuittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Asgaard
Officer
Officer
Asgaard


Registration date : 23.06.2011
Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 29
Paikkakunta : Valhalla

Tarka on täällä tänään Empty
ViestiAihe: Vs: Tarka on täällä tänään   Tarka on täällä tänään EmptyMa 07 Marras 2011, 14:47

tervetuloa myös forkan puolelle!

ja kysymykseen voi vastata samalla tavalla kuin kung-fu mestarit elokuvissa... "kärsivällisyyttä nuori oppilaani"
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tarka on täällä tänään
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: