[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Oon Rhoya. Ai eks sä tiiä kuka mä oon?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rhoya

Rhoya


Registration date : 01.12.2012
Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Tampere

Oon Rhoya. Ai eks sä tiiä kuka mä oon? Empty
ViestiAihe: Oon Rhoya. Ai eks sä tiiä kuka mä oon?   Oon Rhoya. Ai eks sä tiiä kuka mä oon? EmptyLa 01 Joulu 2012, 23:11

No joskus tuntuu etten tiedä itsekkään

GW1:tä tuli hakattua Clawin allussa sisarkilta SOD:ssa useamman vuoden ajan mainilla Rhoya von Samarin, nyt olen siirtynyt
GW2 puolella ja ajattelin hakea SOD:in ollessa välillä hiljainen peliseuraa täältä tutusta joukosta.

Mainina on GW2:n puolella Engineer Cold Iron joka tykkää heitellä kranaatteja. Alteissa on lvl 44 guardian Rhoyan Apärätytär
sekä joitakin matalamman tason kötöstyksiä.

Meikäläistä saa huudella seuraksi dunkkuihin, wvw:hen ja joskus eksyn myös spvp:n puolelle. Mikään hardcoremättäjä en ole,
joten mitään syvempää tuntemusta varsinkaan high endimmästä pve:stä ei minulla ole. Oppimiskykyinen olen kylläkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Oon Rhoya. Ai eks sä tiiä kuka mä oon?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kuka Ryumi Ni?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: