[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Karvakuonojen hiljaisuus pelissä

Siirry alas 
+4
are100
Gvin
Zaku
Frustraatio
8 posters
KirjoittajaViesti
Frustraatio
Clawin mussuttaja
Clawin mussuttaja
Frustraatio


Registration date : 10.04.2010
Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 30
Paikkakunta : Klaukkala

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptySu 28 Huhti 2013, 19:47

Vanhaa clawiaania ihmetyttää vähän kun kukaan ei ikipäivänä mitään kirjoittele GW2:n kiltachattiin tai tunge muiden mukaan pelailemaan. Ykkösen puolella piti välillä pistää kilta- ja allychatti hiljaiseksi kun halusi seurata chatissa jotain muuta; tekstiä tuli niin paljon. Mitä ihmettä meille on oikein tapahtunut? bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Zaku
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Zaku


Registration date : 16.01.2011
Viestien lukumäärä : 5

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyTi 30 Huhti 2013, 00:05

Vaikea sanoa, kun Gw2 on omassa koneessani toiminut niin takkuilevasti. Siinä ei chatti toiminut tai kaatuili vähän väliä. Peli heitteli itseään ulos vähän väliä ja uusien patchien lataamisessa kesti parhaimmillaan päiviä. (Taitaa kyllä olla enemmän nettiliittymästä kiinni kun ei formatoinnit tai uudet ajuritkaan auta)

Itsekkin olen tosin kuullut sen, että Claw on käytännössä lähes kuollut (ainakin chatin puolesta), joka on mielestäni ihmeellista kun aina kun vielä pystyin seuraamaan aktiivisesti Clawin toimintaa alkuperäisen GW:n ja GW2:nkin puolella oli chatti kokoajan täynä rupattelevaisia karvaturriaisia. Onko vain mahdollista, että ihmisille on iskenyt himo lähteä näiden isojen kiltojen mukaan, jota erikoistuvat siihen jota juuri he haluavat.

Näin on kyllä käynyt ennemminkin. Mahtavat vaivalla tehdyt valtakunnat hajoavat. Totta kai kaikki aikanaan, mutta viimeisenä olisin uskonut Clawille käyvän niin. Kieltämättä peliäkin vähän hiljaisesti pelanneen mieltä kutkuttaa mitä on tapahtunut.

Jään odottamaan vastausta. Olenkin ollut ainoa sisäänkirjautunut käyttäjä foorumeilla pitkään aikaan. Ryorcoa on näkynyt silloin tällöin. Ja jokä päivä kun näin kirjautuneiden käyttäjien listalla muidenkin kuin oman nimeni olen katsonut onko yhtään uutta viestiä tullut.

Todennäköisesti tämä jää aika hiljaiseksi mutta olisi erittäin mukavaa päästä puhumaan jonkun Clawilaisen kanssa karvakuonomme vastakkain siitä, mitä siellä on tapahtunut ja kysyä muutenkin killan kuulumisia. Tarkastelen foorumia lähes joka päivä ja minuun saa ottaa yhteyttä myös sähköpostitisekkin. (Zakuza@hotmail.fi).

(Noh tästäpä irtosikin aikamoinen romaani. Kieltämättä kysymyksiä minulla on monia. Näämme mitä tapahtuu)

-Zaku "Wishing best hopes for the Clawians in the future"
Takaisin alkuun Siirry alas
Frustraatio
Clawin mussuttaja
Clawin mussuttaja
Frustraatio


Registration date : 10.04.2010
Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 30
Paikkakunta : Klaukkala

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyKe 01 Toukokuu 2013, 16:24

Ja jos joku ihmettelee, miksei Frusti näy Frustina killassa, niin pelaan siellä nimimerkillä iAmPesukone ja yleensä mesmerillä nimeltä Anna Decipia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyMa 01 Heinä 2013, 11:12

Syy voi osittain olla minun. Olin melko loppuunpalanut GW:n loppupuolella ja kun pyydettiin mukaan jonnekin, yritin lähinnä luikerrella pois vastuusta. GW2 ei asiaa muuttanut vaan turhaudun sen äärellä. Ja mikä into on pelata peliä, joka tuntuu vastenmieliseltä..

Ja toden totta, asiaa ei muuta sekään, että kun kirjautuu sisään, väki edustaa jotakin muuta kiltaa, koska saavat sieltä sen mitä tarvitsevat siltä killalta, dungeoneita tai mitä se sitten onkaan. (Eiväthän he edes näe Clawin chatin viestejä silloin?)

Pohdin aina toisinaan pitäisikö pistää virallisesti pillit pussiin ja sulkea tämä foorumikin kun en itse jaksa käydä kurkkimassa tekstejä, mutta olen liian itsepäinen ja ylpeä. Taidan käydä GW2:n puolella tämän viestin postaamisen jälkeen kurkkaamassa, onko ketään edustamassa Clawia. Voisin piikitellä tässä officereitani, mutta samat halut heillä on kuin membereilläkin. Olisipa vain alliancet ja niiden chatit kuten ykkösessäkin, niin tämä ei olisi ongelma.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Zaku
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Zaku


Registration date : 16.01.2011
Viestien lukumäärä : 5

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyTi 02 Heinä 2013, 22:51

GVIN! O.o

Kylläpä se kesti mutta näköjään päivittäinen lurkkailu on kannattanut osiltani tässä muutaman kuukauden aikana.

Myönnettäköön, että vaikka itsekkään en ole voinut GW2:n tapahtumia seurata niin olen muutamalta tutultani kuullut, että Claw on yllättävän hiljaisena.

Olen kuitenkin itse myöskin sitä mieltä, että pillien pussiin laittaminen olisin liian hätäistä ainakin tässä vaiheessa. Vaikkakin ihmiset edustavat muuta kiltaa (ja eivät he näe niitä viestejä silloin) niin se Clawin tagi silti tulee näkymään siellä listassa, joka tulee pitämään Clawin lämpimät muistot hiedän mielissään aina kerta kerralta. Ei sillä, että he tulisivat takaisin, mutta se herättää monissa ainakin pienen kipinän siitä, että Claw ei ainakaan vielä ole täysin menetetty tapaus.

Ja kukapa sanoo, että Clawin pitäisi pysytellä pelkästään GW:n sisällä. Jos löydät uuden pelin missä on mahdollinen kiltaominaisuus niin levitä ilosanomaamme sielläkin. Foorumin voi muokata aina uuden pelin käyttöön (sikälimikäli kun tätä ei aktiivisesti ketään käytä(vielä)). Mutta silloin et pakoile vastuuta ja ilmoitat meille kaikille, vaikka tähän foorumiin mistä tämän kyseisen killan voi sitten löytää, sillä itse olen vieläkin kuola suupielessä odottamassa taas pääsyäni voittamaan kunniaa Clawin manttelin alla.

-Zaku
Takaisin alkuun Siirry alas
are100
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
are100


Registration date : 29.08.2012
Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 25
Paikkakunta : Oulu

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyPe 05 Heinä 2013, 23:25

ois iha mukava jos porukka siirtyis takas clawiin nii päästäis taas hakkaa kilta sotia vanhalla porukalla Smile t.nero
Takaisin alkuun Siirry alas
are100
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
are100


Registration date : 29.08.2012
Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 25
Paikkakunta : Oulu

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyKe 31 Heinä 2013, 13:08

ite vielä oon clawin puolella (ellei tota väliaikasta toisessa killassa käymistä lasketa) ja ootan edelleen sitä päivää et porukka tulis takasi clawiin
Takaisin alkuun Siirry alas
Ramordian
Poissaolovastaava
Poissaolovastaava
Ramordian


Registration date : 08.04.2010
Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Lohja

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyPe 09 Elo 2013, 11:24

Sepä, ainahan clawi oli se paras paikka! Yhessä suuressa suomalaisessa olin, josta myöhemmin tuli wvw-natsi kilta: Jokapäivä piti olla paikalla ja ilmoittautua tulevaksi ja sitte juostiin raivona suu vaahdoten camppejä läpi... Pikku ryhmissä olen asuillut sen jälkeen, joissa se rento meininki jopa pysyy :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyTo 21 Marras 2013, 01:54

Viestin aloittaminen sen jälkeen, kun on ollut poissa ties kuinka kauan, on erittäin vaikeaa. Kaiken lisäksi paikkaan, joka on periaatteessa ollut itselleen kuollut monta vuotta ja sen jäsenille jo 3 kuukautta. Sanon tuon syvällä kokemuksen rintaäänellä. Siksi päädynkin aloittamaan hyvin tönkösti eli kylmällä realisoinnilla. Miksi tunteilla, kun ei ole enää mitään jäljellä, jolle osoittaa niitä?

Miksi kirjoitan tämän? Pääasiassa siksi, että en enää tiedä miten saada yhteyttä niihin ihmisiin, jotka tunsin joskus kauan sitten (mm. Gvin, Sol, Frusti, Zarigus, Ele Lady jne.). Messenger kuoli ja kuopattiin aikoja sitten, GW:ssä ei ole elämää ja tämä foorumi näyttää kuolleen kasaan (jumalau-...!). Ehkä nostalgian takia. Mutta toivon, että joku, joka tietää nämä henkilöt näkee tämän.

Miksi näin kauan aikaa? En tiedä. Olen ollut kiireinen, en ole välittänyt nettielämästä, olen edennyt jne. Whatever floats your boat. Katosin syystä ja palasin syystä, vaikkakin itsekkäästä.

Toivon siis yllämainittujen henkilöiden sposteja tai jotain kontaktimahdollisuutta. Jos joku Teistä näkee tämän niin ottakaa yhteyttä: faneseta(at)hushmail.com.



PS: Vuosien jälkeen minulla on edelleen eniten viestejä, talk about dedication?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
kiulukaulu
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
kiulukaulu


Registration date : 11.07.2009
Viestien lukumäärä : 189
Ikä : 28
Paikkakunta : SuurSastamala

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyMa 25 Marras 2013, 15:04

Fane on tullut takaisin!1!1!!!!oneoneone!1
Takaisin alkuun Siirry alas
joku232
Karvanaama
Karvanaama
joku232


Registration date : 12.01.2011
Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 30

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyPe 29 Marras 2013, 19:05

minulla on vain vähän vastauksia mutta kerron sen mitä tiedän

gw2 osa pelaa rk:ssa josa taitaa olla suurin osa clawista ja osalla on toisia kiltoja.  toinen kilta josa kanssa on jonkin verran meijän poppoa on dye esim ele lady on siel. itse tällä hetkellä oottelen et pääsen intiin jotten kilta voi vaihtua jonkin verran, mutta mainin nikki ei ole vaihtunut
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä EmptyKe 25 Joulu 2013, 20:36

Laitetaan nyt tännekin, jos ette satu portaalia käyttämään. Lukekaa tämä postaus: IRCnet & #Claw Ja kokoontukaa sinne, vaikka sitten idlaamaan. Kun saamme väkeä enemmän kuulolle, voimme alkaa juonia eteenpäin.

En edelleenkään ole nujertumassa Clawin suhteen vaikka Grönlanti sulaisikin. En ole lukenut foorumia taaskaan, mutta Halde sattumalta osoitti minulle, että täällä on uusia postauksia viimeisimpäni jälkeen. Senkin leppoisat lörppöhuulet, enhän minä teitä voi jättää näppejänne nuolemaan! Ja piru vie Zaku, olet oikeassa. Jostakin syystä vaikka he eivät representaa Clawia GW2:ssa, he eivät poista Clawia myöskään kiltalistaltaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Sponsored content





Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty
ViestiAihe: Vs: Karvakuonojen hiljaisuus pelissä   Karvakuonojen hiljaisuus pelissä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Karvakuonojen hiljaisuus pelissä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Guild Wars 2-
Siirry: