[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Olen palannut.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Turu
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Turu


Registration date : 22.11.2008
Viestien lukumäärä : 4

Olen palannut. Empty
ViestiAihe: Olen palannut.   Olen palannut. EmptyTo 22 Toukokuu 2014, 15:54

Hei, minä olen Turu.
Olen entinen Claw-aktiivi GW1-ajoilta, en muista tarkalleen vuosia.
Vaikka GW1 pelaaminen loppui, pysyin kumminkin yhteyksissä clawilaisiin, pääasiassa ja etenkin Gviniin.
Gvin minua GW2-julkaisusta saakka maanitteli ostamaan pelin mutta aina veton erilaisiin syihin ja tekosyihin kuten "ei ole rahaa", "tahdon pelata trialia ennenkuin teen ostopäätöksen", "en usko että minulla on aikaa mmolle" jne.
Rakkaalla marsullamme on tapana lähettää minulle aina tietyin väliajoin postissa kaikennäköistä hauskaa. Piirrustuksia, alennuskuponkeja jne.
Tällä kertaa hänen piti lähettää minulle peuran pääkallo. Kun avasin paketin tänä aamuna ja luin hänen kirjeensä kiinnittyi huomioni sanoihin "Sinun on syytä ennenkaikkea kurkata salapakettiisi." Mietin että mitäköhän se on nyt keksinyt...Ja kappas. GW2 Heroic Edition. Syyni ja tekosyyni ovat loppu. Marsu otti asiat omiin käsiinsä ja tulosta syntyy, poliitikot sietäisivät ottaa mallia.

Claw, olen palannut. Ylistys karvalle! Ylistys tahdonvoimalle! Ylistys ylistämiselle!
Takaisin alkuun Siirry alas
kiulukaulu
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
kiulukaulu


Registration date : 11.07.2009
Viestien lukumäärä : 189
Ikä : 28
Paikkakunta : SuurSastamala

Olen palannut. Empty
ViestiAihe: Vs: Olen palannut.   Olen palannut. EmptyPe 23 Toukokuu 2014, 16:49

o/
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Olen palannut.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: