[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kryan

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Evangeline
Officer
Officer
Evangeline


Registration date : 28.05.2009
Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

Kryan Empty
ViestiAihe: Kryan   Kryan EmptyMa 09 Helmi 2015, 23:17

Nimeni on...: Anette
Lempinimiä? Niitä löytyy!: Ane, Antsy, Ansku, Antsku, Anett, Kryan...
Minä olen...: Nainen. Believe or not.
Millä nimellä minua kutsutaan?: Kryan, näin Guild Wars 2 maailmassa tämä on varsin hyvä kutsumanimi. Ane on toinen ja Antsy kolmas nimi, jotka hyväksyn. Nämä kolme muodostavat sen pyhän kolmion/kombon. Käyttäkää näitä niin tiedän, että kenestä on puhe tai kysymys!
Ikää minulla on...: 22-vuotta. 16. huhtikuuta juhlin syntymäpäivääni. Syntynyt olen siis vuonna 1992.
Lorvailen...: Lidlissä. Se on työpaikkani. Natsi-Alepa, pulla paistuu ja kassa huutaa hoosiannaa, kun 'meitsi' laittaa tuulemaan! Nopeampaa kassaneitiä ette löydä! Terveisin oman yksikön listasijoituksen numero #2:en yli kolmenkymmenen työntekijän joukosta.
Harrastan...: Partiota. Akela täällä hei! Soitan myös pianoa ja olen muutenkin musikaalinen, kyllä, voin sanoa osaavani laulaa. Näihin tehdasformaatteihin en ole vielä uskaltanut lähteä, koska en koe sitä tarpeelliseksi. Musiikki on oma, henkilökohtainen iloni ja rakkauteni. Haluan pitää sen sellaisena. Lisäksi lenkkeilen, kirjoitan paljon (mm. omaa kirjaa), pelaan, nukun, syön ja hengailen ystävien kanssa.
Peleissä minut...: Tapaa yleensä nimellä Kryan tai Dawlish. Strife on kolmas nimi.
Mitä pelejä minä pelaan?: Guild Wars 2:sta, Dragon Agea, Skyrimia, The Sims 3:sta sekä tietenkin 4:sta, GTA:ta (kaikki menee, vitonen on tietenkin kuningas), Guild Wars 1:sta sekä kaikkia erilaisia aivopelejä, arvoituspelejä ja salapoliisipelejä! Viimeisimmät ovat niitä netistä ladattavia ilmaisversioita. Tykkään eniten niistä missä etsitään esineitä täpötäysistä huoneista. :'D
Koulutukseltani olen...: Merkonomi.

Kuuntelen...: Vähän kaikkea. Onneksi ette tiedä Spotify-soittolistaani. Hävettää muutama biisi siltä listalta. Mutta joo, olen kaikkiruokainen. Eniten uppoaa tällainen tyhjänpäivänen jumputus ja metallimusiikki.
Rakastan...: Koiraani Peppiä, perhettäni, miestäni Juusoa (lue: ei Zarigusta), työntekoa ja ystäviä.
Osaan parhaiten...: No, vaikka mitä. Mutta sitten on myös niitä asioita, joissa olen täysin kuutamolla. Mainitaan nyt vaikka se musikaalisuus yhdeksi vahvuudeksi. Toinen on kirjoittaminen.
En osaa...: No laskea matematiikkaa. Hyi.

Silmien väri: Vihreä
Pituus: Huikeat 165cm!
Hiustenväri: Liukuvärjätty tummaksi ja vaaleaksi. Päälaelta tumma, latvoihin vaaleaksi taipuva.
Erikoisinta sinussa?: Mulla on silmälasit ja olen tosi lyhyt ikäisekseni. Multa löytyy myös huuli- ja kulmakoru sekä seitsemän kappaletta korvakoruja. Joskus nuorempana oli kauhea hinku saada lävistyksiä ja menin sitten hankkimaan sellaiset. Enempää ei tule, koska tykkään näistä mitkä multa löytyy nyt tähän hätään. Tässä on meinaa aina hommaa repiä kaikki yhdeksän korua irti, jos menee sitä pullaa paistelemaan työmaalle. On se tarkkaa.

Minä ja [Claw]...

Nyt on pakko myöntää, että kysyin Gviniltä koska olen liittynyt Clawiin. En tosiaankaan muista tarkkaa päivää (...tai vuotta), mutta on siitä jo vuosia. Zarigus invasi minut aikoinaan GW1:en puolelle kiltaamme ja sinne minä sitten jäin. Musta sienihuumori upposi minuun ja loppujen lopuksi nousin sitten Officerin virkaa toimittamaan. Matkan varrelle on mahtunut paljon epäaktiivista poissaoloa, kuin myös kunnon pelaamista hyvässä seurassa. Ennen [Claw]:ia olin killasta toiseen hyppijä, en viihtynyt missään kuukautta pidempään. Oli sitten kysymyksessä suomalainen tai kansainvälinen kilta, niin erosin aina. Mutta [Claw] vei sydämeni, se on ainoa kilta, joka on tosiaan vienyt sydämeni. Se on jo saavutus!

Lempi leiskuu, tai siis...:

Ruoka: Kanasalaatti tai kaalilaatikko :'3
Juoma: Kahvi
Genre: Kauhu, trilleri, fantasia, romantiikka, komedia. No okei, kaikki uppoaa!
Paikka: Merellä tietenkin. Sen äärellä kasvoin ja sinne myöskin kuulun.
Kirjallisuus:: Harry Potterit, Nälkäpelit, Agatha Christien tuotanto (kokonaisuudessaan), Tolkien, Sherlock Holmesit, historiankirjat ja tositapahtumiin perustuvat kertomukset (ja elämänkerrat) on aina kolahtanut.
Televisiosarjat/elokuvat: Orange Is The New Black, Vampyyripäiväkirjat, American Horror Story, Valtiatar, Game of Thrones, Valehtelevat viettelijät, Uusi Sherlock Holmes, Hercule Poirot, Neiti Marple ja Once Upon A Time. Elokuvista sitten Harry Potterit, Taru Sormusten Herrasta, Hobitti, Nälkäpelit, James Bondit, kaikki paska komedia (haha), SAW yms.
Tuoksu: Se tuoksu/haju, joka tuoksuu sateen jälkeen metsässä. Kyllä te tiedätte mitä meinaan!
Paheeni: Tupakointi... kyllä mä vielä lopetan. Se on lupaus!
Hyveeni: Osaan heittäytyä mukaan mitä hulluimpiinkin ideoihin/tempauksiin! Ja oon oikeasti tosi kiva ja lempeä, multa ei yleensä löydy mitään pahaa sanottavaa kenestäkään, koska oon luonteeltani ihminen, joka haluaa miellyttää kaikkia. Se on joskus hyväksi ja joskus ei, kyllä te tiedätte. Multa ei tarvitse kahdesti kysyä, että ”onko pokkaa?” Kyllä on! Terveisin benji-hyppy sekä laskuvarjohyppy takanapäin. :'D Mitä hullua seuraavaksi?

Hulluinta mitä olet tehnyt?: No varmaan se benji- ja laskuvarjohyppy. Nuorempana tuli laulettua myös kuorossa + 1000 katsojan edessä, se oli kivaa!
Mitä odotat tulevaisuudeltasi?: No ensisijaisesti haluaisin onnellisen loppuelämän ja tietenkin toivon, että tulevaisuuteni olisi kirkas ja valoisa. Katsotaan nyt, että mitä elämä tuo tullessaan!

Terveiseni kiltalaisilleni ovat...: Sanotaan nyt suoraan, että on ilo saada kuulua näinkin hienoon kiltaan, kuin mitä [Claw] on. Olen saanut täältä paljon uusia, ihania kavereita ja ystäviä. Suurin kiitos kuuluu tietenkin Zarigukselle, joka minut tänne invasi aikoinaan. Kiitos siis! Ilman sinua en olisi täällä! Ja vielä suurempi kiitos Gvinille, leaderillemme, olet uskomattoman hieno marsu! :3 <3 P.S: Olette kaikki muutkin kivoja ja ihania.

- Kryan, Anette :')
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kryan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Officers-
Siirry: