[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä EmptyTi 28 Huhti 2009, 23:31

Nyt kun vauhtiin päästiin niin nostetaanpa foorumin sosiaalisuus tasoa hieman ja saadaan kenties aktiivisuutta kehiin...

Eli tänne voi pistää kertomuksiaa, olivat ne todellisia tai mielikuvituksellisia (ja mikä parasta, jos onnistut huijaamaan meidät uskomaan mielikuvituksen todeksi). Niistähän kehkeytyy vallan mainioita keskusteluja, kun me innoissame äherrämme selvittelemässä miksi gootti jahtaa varpusia virvelillä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Nathalia-setä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
avatar


Registration date : 15.11.2008
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Vs: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä EmptyKe 29 Huhti 2009, 14:51

Gootit+varpuset+virvelit== höyhenillä koristeltu gootti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Vs: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä EmptyKe 29 Huhti 2009, 15:58

Uistimet naamaan ja menox? Ei, mutta nykyään on aika outoa, että arvostetaan uistimien killuttamista naamassaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Nathalia-setä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
avatar


Registration date : 15.11.2008
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Vs: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä EmptyTi 05 Toukokuu 2009, 10:28

Itse olen aina pitänyt enemmän lipoista tai ihan perinteisistä koukuista joissa on mato. Mutta entäpäs nämä haravaa kanniskelevat?
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Vs: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä EmptyTi 05 Toukokuu 2009, 16:40

Haravaa kanniskelevat? Mitä ihmeen ufoja olet sienihöyryissä bongannut?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Nathalia-setä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
avatar


Registration date : 15.11.2008
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Vs: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä EmptyTi 05 Toukokuu 2009, 22:51

Ne ovat niitä joita ei meinaa paljaalla silmällä nähdä, mutta jotka tulevat näkyviin kun syö tarpeeksi korvasieniä ja haperoita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jorppe
Officer
Officer
Jorppe


Registration date : 22.11.2008
Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Vs: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä EmptySu 22 Marras 2009, 23:06

Copypasteen yheltä nimeltämainitsemattomalta sivulta jonne julkasin mun hienon unen!! Kaikki saa lukea tämän!! Aivan mahtava uni indeed!!

Olin ihan oma itteni siinä - kävelin jollain sillalla ja kattelin siinä järveen joka oli mun alapuolella. Siel oli Pokémoneja!! Näin Pokémoneista unta?!

Uiskentelin siel sit niiden vesi pokejen kanssa ja sit sielt tulee joku iso pokemon! Yritin piiloutuu - menin johonki kaislikkoon joka ei todellakaan ollu mikään parhain mahollinen piilopaikka ku se oli joku 4-6 metrinen se pokémon..

Se nimi on Poliwhirl ( oli pakko luntata Pokédexistä!! 8'D )

Sit se Poli (helpompi kirjottaa) näki mut ja rupesin juoksemaan sitä karkuun missä oli mun muita "pokémon ystäviä" ja sit ne autto mua~ 8'D
Ku kerroin iskälle, Teemulle ja sen kaverille mun unesta niin iskä sano "Mun pitää viedä sut hoitoon - jollekki terapeutille!!

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä 61-Poliwhirl
Takaisin alkuun Siirry alas
kiulukaulu
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
kiulukaulu


Registration date : 11.07.2009
Viestien lukumäärä : 189
Ikä : 28
Paikkakunta : SuurSastamala

Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Vs: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä EmptyKe 22 Syys 2010, 11:24

Mun uni: Olin setäni kanssa jossain en muista missä sitte se sai jotain varastettua tavaraa ja lähti niinku myymään sitä yhelle tyypille, mentiin sellaseen johonki teollisuushalliin ja se oli semmone kalaperkaamo (you know) ja siellä oli semmone pieni koppi ja siellä oli joku silmälasi päinen mies ja se makso sellasilla 50€ seteleillä jokka näytti 5€ seteleiltä mutta niissä oli vaan 0 perässä... sitten mä heräsin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty
ViestiAihe: Vs: Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä   Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kertomus päivässä pitää mielen virkeänä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» TUIKKIS10merkkiöAiheen otsikon pituus pitää olla 10 - 255 merkkiä.

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: ~ Keskustelu ~ :: Rupattelupalsta-
Siirry: