[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 D I N G A N-tarina

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
tuukkaolavi
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
avatar


Registration date : 12.05.2009
Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptyTi 12 Toukokuu 2009, 13:12

Hei kaikki karvaiset, limaiset ja lonkeroiset olennot clawissa!

Dinga Olen Dinga Wang se clawin oma putkimies. Pelailusta sen verran että pelaillut GW olen noin parisen vuotta ja killassa olen kohta ollu vuoden. Nykyään pelaamiseeni sisältyy hallilla olo ja chattiin puhuminen eli minua tuskin saa mukaan mihinkään enään (loppuun palanut).

Elämä Olen 17 vuotias tampereelais poika, harrastuksia ei sinäänsä tällä hetkellä ole. Käyn assemblyilla eli jos sinne olet suuntaamassa niin otappa minuun GW yhteyttä (jos et tiedä mitkä ovat assemblyt suuntaa sivustolle: http://fi.wikipedia.org/wiki/Assembly_%28tapahtuma%29 ).

Mitä claw on antanut minulle? Liittyessäni kiltaan minulla ei ollut hajuakaan kirjoittavista marsuista joten tutustuttuani azuun on kiinnostukseni herännyt niiden harvinaiseen turkkiin ja noin puoli vuotta olen yrittänyt jäljittää azun elin"koloa". Claw on myös avartanut näkemystäni huumori puolella.

Nähdään hallilla karvaiset ystäväni o/


Viimeinen muokkaaja, tuukkaolavi pvm Su 21 Helmi 2010, 16:11, muokattu 15 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptyTi 12 Toukokuu 2009, 16:55

Muhahahahaa, elämä on yliarvostettua \\o/ Tervetuloa karrrrvaiseen joukkoomme!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptyPe 08 Tammi 2010, 22:27

Muokattu 12 kertaa. Very Happy No, luin, prkl! Mutta et sinä, hassu mies, minua kiinni saa milloinkaan, et milloinkaan~
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
tuukkaolavi
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
avatar


Registration date : 12.05.2009
Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptyPe 08 Tammi 2010, 22:44

Pitäähän sitä päivittää tietoja aina uusiin Wink hyvä että luit Very Happy joku päivä vielä nappaan sinut!
Takaisin alkuun Siirry alas
tuukkaolavi
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
avatar


Registration date : 12.05.2009
Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptyKe 10 Helmi 2010, 15:03

[quote="tuukkaolavi"]Hei kaikki karvaiset, limaiset ja lonkeroiset olennot clawissa!

Dinga Olen Dinga Wang se clawin oma putkimies. Pelailusta sen verran että pelaillut GW olen noin parisen vuotta ja killassa olen kohta ollu vuoden. Nykyään pelaamiseeni sisältyy hallilla olo ja chattiin puhuminen eli minua tuskin saa mukaan mihinkään enään (loppuun palanut).

Elämä Olen 17 vuotias tampereelais poika, harrastuksia ei sinäänsä tällä hetkellä ole. Käyn assemblyilla eli jos sinne olet suuntaamassa niin otappa minuun GW yhteyttä (jos et tiedä mitkä ovat assemblyt suuntaa sivustolle: http://fi.wikipedia.org/wiki/Assembly_%28tapahtuma%29 ).

Mitä claw on antanut minulle? Liittyessäni kiltaan minulla ei ollut hajuakaan kirjoittavista marsuista joten tutustuttuani azuun on kiinnostukseni herännyt niiden harvinaiseen turkkiin ja noin puoli vuotta olen yrittänyt jäljittää azun elin"koloa". Claw on myös avartanut näkemystäni huumori puolella.

Nähdään hallilla karvaiset ystäväni o/

KILLASTA ERONNUT JA PALANNUT VANHAAN!EHKÄ NÄEMME TAAS UUDELLEEN KUN PELAAMINEN ALKAA! Kiitos mahtavasta seurasta! DINGA kuittaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptyKe 10 Helmi 2010, 16:55

... no en muuten varmana jaksa korjata kaikkia tageja tässä threadissa >_>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
tuukkaolavi
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
avatar


Registration date : 12.05.2009
Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptyKe 10 Helmi 2010, 17:00

häh? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sol
Muskelitäti
Muskelitäti
Sol


Registration date : 16.11.2008
Viestien lukumäärä : 67
Paikkakunta : Muskelijärvi

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptySu 14 Helmi 2010, 13:22

Jäljittelepä vain rauhassa Gvinin koloa....
Takaisin alkuun Siirry alas
tuukkaolavi
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
avatar


Registration date : 12.05.2009
Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 31
Paikkakunta : Tampere

D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina EmptySu 21 Helmi 2010, 16:10

tuukkaolavi kirjoitti:
Hei kaikki karvaiset, limaiset ja lonkeroiset olennot clawissa!

Dinga Olen Dinga Wang se clawin oma putkimies. Pelailusta sen verran että pelaillut GW olen noin parisen vuotta ja killassa olen kohta ollu vuoden. Nykyään pelaamiseeni sisältyy hallilla olo ja chattiin puhuminen eli minua tuskin saa mukaan mihinkään enään (loppuun palanut).

Elämä Olen 17 vuotias tampereelais poika, harrastuksia ei sinäänsä tällä hetkellä ole. Käyn assemblyilla eli jos sinne olet suuntaamassa niin otappa minuun GW yhteyttä (jos et tiedä mitkä ovat assemblyt suuntaa sivustolle: http://fi.wikipedia.org/wiki/Assembly_%28tapahtuma%29 ).

Mitä claw on antanut minulle? Liittyessäni kiltaan minulla ei ollut hajuakaan kirjoittavista marsuista joten tutustuttuani azuun on kiinnostukseni herännyt niiden harvinaiseen turkkiin ja noin puoli vuotta olen yrittänyt jäljittää azun elin"koloa". Claw on myös avartanut näkemystäni huumori puolella.

Nähdään hallilla karvaiset ystäväni o/


Viimeinen muokkaaja, Gvin pvm Ma 22 Helmi 2010, 04:14, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kirjoittavat marsut eivät pidä käpäliään erossa muidenkaan kirjoituksista.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





D I N G A N-tarina Empty
ViestiAihe: Vs: D I N G A N-tarina   D I N G A N-tarina Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
D I N G A N-tarina
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: