akutat Tyhjäntoimittaja
Registration date : 17.11.2008 Viestien lukumäärä : 4
| Aihe: Karvainen sienestäjä akutat Ma 17 Marras 2008, 16:58 | |
| Hyvä homma Gvin ja Fane, olette tekin saaneet muutakin aikaiseksi kuin kasvatettua lisää karvoja naamaan.
Tässä kun patchi latailee, kerronpas hieman itsestäni. Eli tulen Oulusta jossa koitan selvitä lukion ja GW:n aiheuttamasta rappiosta. GW:n lisäksi roolipelaan(EN missään nimessä larppaa) ja keräilen muovia. Olen ollut vasta puolisen vuotta killassa, eikä näin kaikki teidän sienihöyryissä kertomanne jutut oikein uppoa , mutta koitan parhaalla mahdollisella tavalla ymmärtää. Ja vähäisen aikani vuoksi olen vielä tuntematon(mutta koitan jatkuvasti tuoda itseäni teidän tietoisuuteen, buahaha). Enimmäkseen pelailen PvE mutta kyllä PvP menee myös(elementalistilla pelailen vain PvP). GvG saa myös huudella jos olen paikalla, mutta varoitan että minulla on vasta suht vähän PvP kokemusta.
Mutta menepä jatkamaan laatu(rappio)aikaa GW:n pariin.
edit: oma topic tälle viestille. - Fane
EDIT: Kun ei näköjään allekirjoitus toimi, niin kerrotaan nick(it): Elanor Oakenhill, Roana Calloway, Charissa Bearora ja Lilian Colddeath
Viimeinen muokkaaja, akutat pvm Ma 17 Marras 2008, 19:32, muokattu 1 kertaa | |
|
Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
| Aihe: Vs: Karvainen sienestäjä akutat Ma 17 Marras 2008, 18:06 | |
| Hienoa, kun porukkaa lappaa sisään kuin sieniä sateella Clawin GH:lle!
Et teretulemast tännekki nääs nääs. | |
|
Nathalia-setä Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Registration date : 15.11.2008 Viestien lukumäärä : 174 Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi
| Aihe: Vs: Karvainen sienestäjä akutat Ma 17 Marras 2008, 18:26 | |
| Tässä välissä parasta selvittää että tietenkään emme viittaa sienillä mihinkään huumaaviin päihteisiin, vaan aikoinaan kuivaamiini syötäviin versioihin. Jotta elkää olko mikseenkään näistä siänistä. Kaikkihan me lisäksi rakastamme siäniä muhennoksessa vaikkemme sitä nuhjuisen claw-sielumme pohjasta tunnustaisikaan. | |
|
akutat Tyhjäntoimittaja
Registration date : 17.11.2008 Viestien lukumäärä : 4
| Aihe: Vs: Karvainen sienestäjä akutat Ma 17 Marras 2008, 19:33 | |
| Ja Nathalia, en minä niin uskonutkaan. Aika yleistä tuo sieniläppä on usko pois. Kyllä sienet on mainiota ruokaa kysy vaikka madoilta. | |
|
Nathalia-setä Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Registration date : 15.11.2008 Viestien lukumäärä : 174 Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi
| Aihe: Vs: Karvainen sienestäjä akutat Ma 17 Marras 2008, 20:49 | |
| Ymmärsin jotta ymmärsit, mutta päätin selventää tulevia sukupolvia varten tämän asian jos vaikka sattuu pahasti huumorintajuttomuuskohtaus jollekkin. | |
|
Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
| Aihe: Vs: Karvainen sienestäjä akutat Ma 17 Marras 2008, 21:08 | |
| Khyl she shiitä ko Clawissa häröät mukana! Sitä oppii tavoille äkkiä... | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Karvainen sienestäjä akutat | |
| |
|