Mo! Täytyypä itsenikin esitellä tänne.
Eli liityin hahmolla Aquarial Anarion (E) kiltaan Kryan houkuttelemana, kiitos hänelle. Muita hahmojani ovat Saara Anarion (R), Ghostly Saara (Mo), Naesse Miriel (Rt), Alassea Michiyo (W), Saara The Angel (N) ja Nessae Anarion (A). Kaikki muut paitsi Assassin ovat lvl 20 ja enemmän tai vähemmän kehitettyjä vähän kaikenlaiseen toimintaan. Lisäksi on vielä slotti pvp hahmolle, joka vaihtelee nimellä Boo Ya Bikaboo tai Elka Anarion.
Olen pelannut GW'tä yhteensä n. 4 vuotta ja 3kk, mutta taukoja on ollut todella paljon. Ensin pelailin reilun vuoden noin putkeen, tämän jälkeen pelasin 2,5 vuotta wowia (anteeksi, tiedän..) ja sitten lopettelin tossa reilu puolivuotta sitten. Nyt olen sitten taas aloittanut pelaamaan GW'tä enemmän, vaikkakin olen ainakin pari kertaa kuussa pelannut näiden monen vuoden aikana kokoajan. Olen siis tällähetkellä enemmän tai vähemmän ruotseessa + osa hahmoista on jäänyt kehityksessä kesken, joten niitä nyt sitten olen aika massiivisella vauhdilla kehittänyt
Omistan kaikki osat gw'stä, vaikkakin eotn'n sain vasta tänään.
Pelitottumukseni kattavat lähes kaiken. Rakastan AB'tä, mutta toisaalta pidän myös missioneiden tekemisestä yms. Pidän yksinkertaisesti kaikesta
Vietän koneella aikaa todella paljon, sitä tuskin tarvii enemmän selittää.
Itsestäni voisin kertoa sen verran, että olen oikealta nimeltäni Saara (kuten monesta tyhmästä hahmoni nimestä voi päätellä), olen 1989 vuonna syntynyt ja asun omassa asunnossani Tampereella. Opiskelen sairaanhoitajaksi. Olen huumorintajuinen, aika kaksimielinen (liiankin) ja juttuni eivät aina vastaa normaalin "kiltintytön" juttuja (johtuneeko pelitaustaastani ja että suurinosa pelaajista poikia..
) yms. Eli en siis todellakaan pelästy jos tulee heittämään jotain juttuu, josta osa porukasta vois saada paskahalvauksen.
No mitäs muuta öö.. Harrastan laulamista, pianon soittamista (soittanu 12 vuotta), datailua, väännän musiikkivideoita ja rakastan musiikkia ylipäätänsä.
Joo en jaksa kertoo ittestäni eteenpäin
saa kysellä jos haluaa.
Muita pelejä joita pelaan enemmän tai vähemmän:
-WoW
-Aion
-The Sims
-Mirror's Edge
yms.