nuppi Hapsuleuka
Registration date : 23.11.2008 Viestien lukumäärä : 36 Paikkakunta : laihia
| Aihe: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Su 23 Marras 2008, 17:47 | |
| noh ainakin oon aika auttavainen, jos ei ole farm kesken tai muita kiireitä ja sitten olen kohtuu aktiivinen, suunnilleen joka päivä pari tuntia. Jos ei ole muita kiiruita. minuun saa yhteyttä esim mesellä osoitteeni on jos en ole in gw:ssä voin olla silti mesessä. --> tepi_001@hotmail.com<-- ja yleensä gw ssä olen joko the soulmatella joka on warrior taiko sitten killing lolinennsilla joka on derwish. ja aina valmis auttamaan jos apua kaipaatte jos vain suinkin pääsen. Aina yritän auttaa sen mukaan mitä minun taidoilla voi. ja jos joku on kiinnostunut gvg:stä itse nimittäin olen niin minulle vain tietoa niin yritämme saada sen joskus vielä aikaan siviilissä olen normaali ylä astelainen ja vähän tapana säätä on .Esim. Kaverin kanssa eileen mopolla leikkiessä lipat x DD. Ja gw:ssä alkaa olemaan tekemiset loppu eli jos apua kaipailet sen kuin huikit tulen auttamaan aina jos vain pääsen...
Viimeinen muokkaaja, nuppi pvm Ti 05 Tammi 2010, 22:12, muokattu 1 kertaa | |
|
Sol Muskelitäti
Registration date : 16.11.2008 Viestien lukumäärä : 67 Paikkakunta : Muskelijärvi
| Aihe: Vs: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Ma 24 Marras 2008, 05:00 | |
| Tervetuloa foorumille ;D
Jaajaa, että onnistuitte vielä lipatkin vetämään. Taitaa sinussakin olla vähän samaa säätäjän vikaa kuin minussakin. xD | |
|
Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
| Aihe: Vs: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Ma 24 Marras 2008, 22:36 | |
| Yeh, teretulemast tänne sienivaltakuntaan o/ | |
|
nuppi Hapsuleuka
Registration date : 23.11.2008 Viestien lukumäärä : 36 Paikkakunta : laihia
| Aihe: Vs: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns Ti 25 Marras 2008, 18:56 | |
| no onneksi en ole ainut joka niitä epic faileja tekee joskus. Itsekkin sanoit tekeväsi niitä aikasta paljon... Nojaa jos puhutaan gw: ssä niin siinä niitä epic faileja teen joka päivä ainaki jos farmaan : DD | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: nuppi eli = the soulmate tai killing lolinenns | |
| |
|