Hähää, pääsen esittelemään itseni!
Olen Kalju Apina eli kutsumanimeltäni Zarigus,
16-vuotias 17-vuotias 18-vuotias naama Pirkanmaan sydämestä, päevvee! Kuulun [Claw]in erottamattomaan tyhjäntoimittajakaartiin, ja toimenkuvaani kuuluu kyltymätön kansankiihotus sekä huono huumori Guild Chatissa ja IRCNetissä. Minut tunnetaan killassa etenkin taidehomona ja musiikin soittopuolen puolustajana sekä yleisenä arjen vastarannan kiiskenä.
Alituinen monologeiluni
GC:ssä IRCNetissä aiheuttaa mainitsemisenarvoista huokailua killassa. Yrittäkää silti kestää, usein siihen tarttuu joitakin vakinaamoja mukaan, ja silloin keskustelu saa sellaiset mittasuhteet, että siitä tullaan laulamaan eeppisiä balladeja seuraavat vuosikymmenet.
Toimitan killassa yleisjuhdan virkaa. Minulle saa äristä kaikesta, mikä rassaa koskien kiltamme
wikisivua, ja minulle saa kiljua muiden officer-setien ja -tätien ohessa bountien vaihtamisesta mikäli muita ei ole paikalla. Välttelen tosin kello seitsemää kuin ruttoa, mutta aina saa yrittää!
Elämäni on vain elämää, ei sen enempää. Käyn lukiota (tai kuten Lady sen niin oivasti ilmaisee: leikkikoulua) täällä Tampereen perukoilla. Yritän saada säällistä siedettävämpää ilmanvärähtelyä aikaan
soittimella tuomiopäivän masiinalla nimeltä piano. Kirjoitan jonkinnäköistä proosaa, joka sekin on tähän mennessä kariutunut
kahdesti kolmesti lukemattomat kerrat. Piirrän myös lyijykynillä ja tusseilla.
GW:n ulkopuolella minut tavoittaa IRCNetin kanavalta #Claw nimellä Zarigus.