| Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! | |
|
+11Mara Al_Zarigus Frustraatio Iron_Hawk Ele Lady kiulukaulu Fane Fogarty James Pontikka Sol Gvin 15 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Gvin Guild leader
Registration date : 09.11.2008 Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Länsirannikko
| Aihe: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ti 27 Huhti 2010, 23:41 | |
| Rehellisiä ja aktiivisia pelaajia kaivataan! Tähän postaukseen voit ilmoittautua, ehkä vähän perustellakin miksi juuri sinut pitäisi valita. Tai suositella jotakuta toista - en kuitenkaan nosta ketään heidän tahtonsa vastaisesti officerinpaikalle. "Miten niin tahdon vastaisesti!" - no, siten niin, että officerina oleminen on vastuullista puuhaa ja tietää membereiden auttamista, rekryttämistä ja kurinpalautusta.
Mitä on hyvä muistaa on, että Clawissa officerina oleminen ei tee sinusta auktoriteettia. En ole toistaiseksi kertaakaan joutunut potkimaan ketään koska he ovat olleet idiootteja officereita, enkä halua tehdä sitä jatkossakaan - jos joudutte idiootin hampaisiin, minulle tai jollekin toiselle officerille voi aina laittaa vaikkapa yksityisviestiä, ja oikaisemme asian. Jos muutatte mielenne äkisti officer-paikan vastaanottamisesta, siitäkin voi ilmoittaa.
.. Ja lisäksi on hyvä muistaa, että minä olen guild leader(luetaan:maailman napa) ja valikoin häikäilemättä juuri heidät officereiksi jotka tykkään, eikä lopuilla ole siihen nokan koputtamista. Yrittää silti kannattaa!
Riippuen siitä, jaksaako Vertox palata pelaamaan, valitsen 2-3 uutta officeria. Voi olla, että myöhemmin valitsen vielä lisää avustamaan killan ylläpidossa kesäkuukausiksi ihmisten lomaillessa milloin missäkin, mutta kuten edelliskesänäkin, nämä virat rauennevat sitten syksyllä ellei toisin päätetä.
Hop! Kuka haluaa Azu-sedän henkilökohtaiseksi orjaksi, käpälät ylös! o/ | |
|
| |
Sol Muskelitäti
Registration date : 16.11.2008 Viestien lukumäärä : 67 Paikkakunta : Muskelijärvi
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ke 28 Huhti 2010, 00:13 | |
| - Gvin kirjoitti:
Mitä on hyvä muistaa on, että Clawissa officerina oleminen ei tee sinusta auktoriteettia. En ole toistaiseksi kertaakaan joutunut potkimaan ketään koska he ovat olleet idiootteja officereita
^_~ Hehee ~~ Krhm. Siis ei mitään! Jatkakaa harjoituksia! | |
|
| |
James Pontikka Hapsuleuka
Registration date : 15.11.2008 Viestien lukumäärä : 30 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ke 28 Huhti 2010, 13:37 | |
| Kuinkas monta officeria Clawissa nyt on? | |
|
| |
Fogarty Officer
Registration date : 16.11.2008 Viestien lukumäärä : 31
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ke 28 Huhti 2010, 15:51 | |
| - James Pontikka kirjoitti:
- Kuinkas monta officeria Clawissa nyt on?
Kahdeksan ( 8 ) näyttää olevan. Joista 2 yli kuukauden poissa. Joista yhdellä ei pääsyä peliin. | |
|
| |
Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ke 28 Huhti 2010, 17:40 | |
| - Gvin kirjoitti:
- ...että officerina oleminen on vastuullista puuhaa...
Minä ja Sol allekirjoitamme tämän ^__^ Äänestän Ryorco-setää! Hän on tunnollinen rekryttäjä ja idlari. Hän vastustelee virkaa vain, koska on niin vaatimaton, joten turha kysellä hänen mielipidettään! | |
|
| |
kiulukaulu Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Registration date : 11.07.2009 Viestien lukumäärä : 189 Ikä : 29 Paikkakunta : SuurSastamala
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ke 28 Huhti 2010, 19:59 | |
| Minä Minä täällä näin! Käyn päivittäin pelissä ja autan porukkaa mielelläni. | |
|
| |
Ele Lady Yleinen lärpäke
Registration date : 03.07.2009 Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 30 Paikkakunta : Tammerfors
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! To 29 Huhti 2010, 16:51 | |
| Jos ei muita kiinnosta, nii uhraudun clawin hyvän nimessä. | |
|
| |
Iron_Hawk Tyhjäntoimittaja
Registration date : 12.04.2009 Viestien lukumäärä : 14 Ikä : 31 Paikkakunta : Lieksa
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! To 29 Huhti 2010, 20:17 | |
| Noh, kaipa sitä voisin ilmoittautua. Vuosi tullut jo pyörittyä tuolla memberinä tekemättä mitään, ja useasti vaan oleilen LA:ssa joten siinä sivussa voisi rekryttää. | |
|
| |
Frustraatio Clawin mussuttaja
Registration date : 10.04.2010 Viestien lukumäärä : 147 Ikä : 31 Paikkakunta : Klaukkala
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Pe 30 Huhti 2010, 18:29 | |
| Ehdottaisin itseäni ehdokkaaksi. Olen ollut parissa muussakin killassa offuna, joista ensimmäinen oli suhteellisen ammattitaitoinen ja toisesta lähdin offun paikalta liian ammattitaitoisen johdon vuoksi. En tykännyt olla kamalan suuri auktoriteetti vailla todellista valtaa. Lisäksi jälkimmäiset vaativat minua olemaan aina paikalla tiettyyn aikaan tietyssä paikassa, mikä ei aina minulle sopinut, koska tosielämä on minulle peliä tärkeämpää. Nähtävästi Claw on kuitenkin aika rento, joten saattaisin jopa kenties mahdollisesti kyetä ehkä täyttääkin offun vaatimukset.
Miksi sitten haluan offuksi Clawiin? Nyt näyttää siltä, että jään teidän toveriksenne suhteellisen pitkäksikin aikaa, joten haluan tehdä killan hyväksi jotahi. Esmes rekryttää tulokkaita ja auttaa ihmisiä parhaani mukaan, sekä toimia jonkin sortin rippipappina, jolle jutella jos haluaa jutella. Olen ikääni (16) nähden kypsä ja kokenut "nettiterapeutti".
Suurin downside minussa on se, että en ole jaksanut juoksuttaa päähahmoani (dervissiä) joka paikkaan. Pääsen vain noin 70% Propheciesiin ja 85-90% Nightfallin alueisiin sekä ehkä reiluun puoleen Factionsin alueista. Toisaalta EotNissa voin autella jokseenkin missä vain - kunhan joku tuntee reitin, mikäli olemme matkalla dungeoneihin.
Parhaani tekisin ja reaalimaailmassa minut tunnetaan korkeasta moraalistani ja auttamishalustani ja sosiaalisuudestani.
Viimeinen muokkaaja, Frustraatio pvm Pe 30 Huhti 2010, 20:57, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Al_Zarigus Officer
Registration date : 26.08.2009 Viestien lukumäärä : 112 Ikä : 29 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Pe 30 Huhti 2010, 19:54 | |
| | |
|
| |
Mara Officer
Registration date : 10.11.2009 Viestien lukumäärä : 29 Ikä : 38 Paikkakunta : Turku
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Su 09 Toukokuu 2010, 02:02 | |
| Voisin ilmottautua ehdokkaaksi. Olen yleensä melkein koko päivän paikalla ja drunken titleä samalla hankkiessa voisin rekrytä, tietysti muulloinkin. | |
|
| |
Gvin Guild leader
Registration date : 09.11.2008 Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Länsirannikko
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Su 09 Toukokuu 2010, 11:07 | |
| No, jotta ilmoittautumiselle on jokin looginen päivämäärä, laitetaan peli poikki 15.päivä. Vertox ei näytä innostuneen GW:stä, joten luultavasti potkaisen hänet uusien officerien tieltä. Jatkakaa vain ilmoittautumista! | |
|
| |
eve Naama
Registration date : 14.04.2009 Viestien lukumäärä : 25 Ikä : 32 Paikkakunta : Kouvostoliitto
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Su 09 Toukokuu 2010, 14:53 | |
| Haluaisin itse ehdottaa officeriksi Maraa ja Zikiä, he ovat todella aktiivisia ja muutenkin asiallisia. :-) | |
|
| |
Al_Zarigus Officer
Registration date : 26.08.2009 Viestien lukumäärä : 112 Ikä : 29 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Su 09 Toukokuu 2010, 20:58 | |
| Ehdotan officeriksi Al Zarigusta! | |
|
| |
Ele Lady Yleinen lärpäke
Registration date : 03.07.2009 Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 30 Paikkakunta : Tammerfors
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Su 09 Toukokuu 2010, 21:32 | |
| Zariguksen sisäinen itserakkaus puskee esiin... | |
|
| |
Fogarty Officer
Registration date : 16.11.2008 Viestien lukumäärä : 31
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Su 09 Toukokuu 2010, 22:12 | |
| Minähän voisin ottaa tuon Tyharan paikan, se kun ei näytä pelaavan ._. | |
|
| |
Fane Officer-setä
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ma 10 Toukokuu 2010, 18:36 | |
| ^ /agree
... Tosin tuleeko meistä sitten Otaku-kilta? | |
|
| |
Registration date : 10.04.2010 Viestien lukumäärä : 147 Ikä : 31 Paikkakunta : Klaukkala
| |
| |
Ozoh Elävä kuollut
Registration date : 06.07.2009 Viestien lukumäärä : 44 Ikä : 28 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ti 11 Toukokuu 2010, 20:13 | |
| - Frustraatio kirjoitti:
- Fane kirjoitti:
- Otaku-kilta?
Uhh. Pari otakua on ihan kiva, mutta koko offukaarti täynnä Japani-fanaatikkoja saattaisi käydä häiritseväksi. ...Jotenkin minusta tuntuu samalta. Kannatan officeriksi Zikiä. Hän on aktiivinen ja osaa auttaa muita.
Viimeinen muokkaaja, Ozoh pvm Ti 11 Toukokuu 2010, 20:41, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Ti 11 Toukokuu 2010, 20:32 | |
| Kannatan muuten offuksi Zikiä tai Frustraatiota, tai Torstia XD. Niin monta vaihtoehtoa. |
|
| |
Akke Tyhjäntoimittaja
Registration date : 01.05.2010 Viestien lukumäärä : 9
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Pe 14 Toukokuu 2010, 21:02 | |
| Kannatan Rycoroa ja maraa koska molemmat aina paikalla ja perus aktiivisia auttajia sitten myös zikiä joka kerran auttoi melkein koko nf minulle läpi ja ladya koska on aktiivine auttaja ^^ ja kaikki iha viisaita ja mukavia | |
|
| |
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! La 15 Toukokuu 2010, 06:43 | |
| Ehdotan että otetaan kaks parasta. Täällä on niin hyviä ehdokkaita.
Ite suosisin Ryorco-setää upseeriksi, Ryorco on ihana ja tosiaan aina paikalla. | |
|
| |
Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! La 15 Toukokuu 2010, 07:43 | |
| - Frustraatio kirjoitti:
- Ehdotan että otetaan kaks parasta. Täällä on niin hyviä ehdokkaita.
Kuten alkupostauksessa sanoin, kahdesta kolmeen. Vertox ei ole näyttäytynyt, joten alensin hänet ja sitten Sol hyökkäsi puskasta ja potkaisi hänet kuin märän rukkasen katuojaan killastamme. Eli meillä on kolme paikkaa auki. - Frustraatio kirjoitti:
- Ite suosisin Ryorco-setää upseeriksi, Ryorco on ihana ja tosiaan aina paikalla.
Ryorco-setä on oikea höpönassu <3 Tosin voi olla että uusilta membereiltä palaa päreet jos hän vain idlaa vuorokauden ympäri kun häntä kaivattaisiin. Mutta toisaalta, hänestä saa oivan puhelinvastaajan meille..! | |
|
| |
Fane Officer-setä
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! La 15 Toukokuu 2010, 08:19 | |
| Mitäs tämä on!? Olen ollut monta vuotta killassa, ja vasta nyt minulle kerrotaan, että meillä on puhelin! Onko siinä suora yhteys Venäjän ydinkärkitehtaalle?
Itse asiaan, eikös Ryorco muutenkin ole vastahakoinen virkaansa? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! La 15 Toukokuu 2010, 11:37 | |
| Noh, jos Ryorco ei halua niin ei kannata pakottaa. Palaa vaan kaikilla päreet. Katsotaan mitä tapahtuu | |
|
| |
zik TYRY:n Guildleader
Registration date : 05.09.2009 Viestien lukumäärä : 53 Paikkakunta : siellä missä pippuritkaan ei kasva
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! La 15 Toukokuu 2010, 16:23 | |
| Ha! Minuako et tunne? -.-' Ja joksu poju on kyllä muutellut tuota hieman, köh, innokasta käyttäytymistään, joten miksi ei? Mielellä ottaisin häneltä yhden jos toisen sc tunnin ^^ Tosin onko 10 offua "täysi" offu setti? | |
|
| |
Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! Pe 13 Elo 2010, 12:36 | |
| Vastaus vielä Zikille, ennenkuin laitan tämän lukkoon, onhan tämä vanhentunut.
Kymmenen officeria ei ole täysi setti. Kiltaan mahtuu 100 jäsentä, joista yksi on leader. Loput 99 voivat olla officereita, näin itseasiassa taisi toimia jokin alliancemme kilta. Kymmenen on vain Clawin oma maaginen, sanaton sopimus officerien määrästä, joka perustuu F lausahdukselle "tarvitsemmeko oikeasti niin monta?". | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! | |
| |
|
| |
| Haluatko rekryttämään? Tilaisuutesi on koittanut! | |
|