Ramordian Poissaolovastaava
Registration date : 08.04.2010 Viestien lukumäärä : 20 Paikkakunta : Lohja
| Aihe: Ramordian.. Se örisevä karviainen. Su 16 Toukokuu 2010, 00:13 | |
| Nonniin.. alusta uudestaan. DPS:eihin erikoistunut pelaaja. PvE:tä siis harrastelen enimmäkseen warrullani Ramordian Darkblade:lla. Kaikki pelit on ja pelattu lävitte muutamaan kertaan, eli pääsen moneen paikkaan auttelemaan jos joku tarvitsee. Olen pelannut nyt GW:tä noin viisi vuotta. Taukojakin on ollut mutta sitäkin rikkaammat muistot GW:n kehityksestä.
Muuta: Opiskelen metalli-artesaaniksi, ja olen toisella kolmannella vuodella. Taide ei sisänsä minua kiinnosta hevonkukkua, mutta sen parissa on työskenneltävä, jotta saisin jonkinnäköiset paperit. Muuten olisin mennyt Metalli-koneistukseen, mutta artesaani-kurssi on rikkaampi tavoiltaan muokata metallia. Mukavaa hommaahan sekin, jos tuota taide-hömppää ei tuputettaisi 3/4 opiskelu ajasta. Teen asioita lähinnä käytännön vuoksi, en siksi, että haluaisin jotai upeaa ja mahtavaa luoda.
Noin. Se olikin siinä... Örinät kaikille.
Viimeinen muokkaaja, Ramordian pvm La 14 Elo 2010, 17:29, muokattu 2 kertaa | |
|
Gvin Guild leader
Registration date : 09.11.2008 Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Länsirannikko
| Aihe: Vs: Ramordian.. Se örisevä karviainen. Su 16 Toukokuu 2010, 09:04 | |
| Taidehömpän kirous, verrattuna käsityöläisten yksioikoisuuteen, ah.
ÖRRRRR ÖRRÖRÖRÖR foorumille, Ramor! | |
|
Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
| Aihe: Vs: Ramordian.. Se örisevä karviainen. Su 16 Toukokuu 2010, 14:02 | |
| Notta perhana. Itse mietiskelin joskus samaa alaa, mutta lopulta luonnontieteet veivät mennessään.
Teretulemast o/ | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ramordian.. Se örisevä karviainen. | |
| |
|