Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi
Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
Registration date : 06.07.2009 Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 1402 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: My name is Slayer. Dragon Slayer. Su 12 Joulu 2010, 18:27
...Jaahas, ja mistäs sitten aloittaisin tämän tarinan... Olen tällainen suht koht eriskummallinen ihminen... Olen liittynyt tähän Clawiin joskus armon vuonna 2009 toukokuussa...(muistaaksen kahdeskymmenesseitsämäs päivä se oli.) Hooaaaaah ensinnäkin jos haluat tulla GW:ssä häiritsemään tai valittamaan voit etsiä sellaisen henkilön kun vaikka F O O K A H tai Dangerous Bulbasaur...ja sssitten minä pelailen aikas paljon... Tuossa televison vieressä lojuu jonkinsortin Nintendo Wii jolla jaksaa pelata silloin kun jaksaah... Ja shitten erinäköisiä tiotokonepelejä näyttää olevan iso pino.. siel on kaikenmaailman strategia ja sotapelejä ja tasohyppelypelejä ja roolipelejä ja vaikkamitä... Harhh... sitten piirtelen usein kaikenlaisia kuvia hehheh ja sitten kertakaikkiaan minul ei oo mitään kerro ttavaa, muutakuinettä lueskelen paljon sarjakuvia ja teen niitä itsekkin.... hor hor hor...... Minä muuten muistaakseni harrastan pesäpalloa jossette sitä vielä lukeneet. ja katselen paljon elokuvia mitä on myös paljon... Mitä musikaalisuuteen tulee soitan viulua ja kuuntelen Beatlesia....
Gvin Guild leader
Registration date : 09.11.2008 Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Länsirannikko
Aihe: Vs: My name is Slayer. Dragon Slayer. To 16 Joulu 2010, 15:48
Viulunvinguttaja, uu. Kiitos esittäytymisestä!
Ele Lady Yleinen lärpäke
Registration date : 03.07.2009 Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 30 Paikkakunta : Tammerfors
Aihe: Vs: My name is Slayer. Dragon Slayer. La 18 Joulu 2010, 18:04
Eipäs spammita!
Dragon S L A Y E R Tyhjäntoimittaja
Registration date : 06.07.2009 Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 1402 Paikkakunta : Helsinki
Aihe: Vs: My name is Slayer. Dragon Slayer. La 18 Joulu 2010, 18:24