Jöö moi. Valehtelin, en oikeesti kauheesti diggaa porkkanoista, mutta kyllä niitä syö.
Sellasta se on.
Mutta niin joo, elikkäs olempa semmonen 16vee jannu yhdestä suomen tuppukylästä. Olen amiksessa ja opiskelen supersalaista alaa, johon liitty koneet ja metalli.
GW:tä olen pelannut hirmu epäaktiivisesti kolme vuotta. Olen monesti (3?) tehnyt niin, että poistanut vaan kaikki hahmot ja aloittanut "puhtaalta pöydältä". Mutta nyt tämän hetkiset sankarit on minulla: Main hemmo The Great Shoe. sillä pelailen nyt melkein koko ajan. Sillä en ole vielä ehtinä vetää mitään kampanjaa läpi, mutta Nightfall on kohta lopuillaan. Sit löytyy Factionssissa riehuva päälle 10lvl rankeri (Wildi) ja ja pröpheciesissä (<-mitä en osaa kirjoittaa) löytyy muutamia päiviä vanha necro (Soul In A Shoe). Että ois tarkotus pitää nämä leidit ja taistela heillä ympäri Guild Warssin ihmeellisessä ja minulle liian tuntemattomassa maailmassa.
Mutta nyt sentään on tullut löydettyä vallan mainio kilta, niin eiköhän tämä tästä. Pyrin nyt tosiaan mahdollisimman aktiivisesti pelailla. Arkipäivinä varmaan aika huonosti ehin pelailla (tosin nyt lomalla ehtii), mutta viikonloppuin aina koitan ehtiä pelata ihan miljoonasti.
Että kun en osannut kirjoittaa tuota maailma kohtaa yhtään järkevästi.
Tuli nyt kyllä tarinoitua ihan megaturhaa textiä, mutta over änd out. Kiitoos.