Noniin eli ajattelin tehä tämän esittelyn kun Clawissa olen ollut varmaan vuoden verran vaikka lähdin sieltä ja tuli toisella accolla takasin. Pelailen yleensä main accollani ja nimeni tulee vanhasta main characteristani James Pontikasta. Olin joskus muinoin Clawin officeri ja lähdin sen jälkeen sitten erääseen SC kiltaan uwSC:en ja sieltä matka jatkui joihinkin muihin kiltoihin.
GW minulla on ollut jo vähän päälle 5 vuotta ja muistan vieläkin kun olin 12 lvl warrullani vieläkin Ascalonissa. Nykyään vetelen yleensä UWta ja muita Speed Cleareja.
Toisella accolla alan pelailemaan enemmän sitten kun jaksan raahata itseni johonkin kauppaan ostamaan EoTNin.
Minut tavoittaa parhaiten characteriltani Vanquard Assasinilta, joka on tällä hetkellä puLL:ssa officerina.
Tällä hetkellä yritän järjestää tuota Tway opetusta ja minulle saa whispailla jos tulee jotain kysymyksiä siitä.
Harrastuksiani ovat sitten tietysti jääkiekko ja musiikin kuuntelu. Kuuntelen enimmäkseen metallia ja lempibändini ovat Amorphis ja Megadeth.