Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi
Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
Registration date : 11.07.2009 Viestien lukumäärä : 189 Ikä : 29 Paikkakunta : SuurSastamala
Aihe: Neuvokaa tyhmempää To 06 Syys 2012, 20:34
Joo elikkäs nyt mun pitäs päästä tolle mun NCsoft master accountille mutta en muista sen security questioneita eli mitäs ny?
Zaku Tyhjäntoimittaja
Registration date : 16.01.2011 Viestien lukumäärä : 5
Aihe: Vs: Neuvokaa tyhmempää La 08 Syys 2012, 02:39
Kannattaa laittaa supportille viestiä ja neuvotella. Menee aikaa, mutta niin minä asian hoidin.
kiulukaulu Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Registration date : 11.07.2009 Viestien lukumäärä : 189 Ikä : 29 Paikkakunta : SuurSastamala
Aihe: Vs: Neuvokaa tyhmempää La 08 Syys 2012, 09:58
Entä onko se mahdollista että nyt kun mä ostin ton GW2 sen mutta ku mullo toi GW1 accountti luultavasti källitty eli en saa sitä salasanaa ny vähään aikaan ni pystyyks sitä accoo ninku jälki kätee liittää että saisin ne HoM pointsit?
Zaku Tyhjäntoimittaja
Registration date : 16.01.2011 Viestien lukumäärä : 5
Aihe: Vs: Neuvokaa tyhmempää Su 09 Syys 2012, 22:52
GW2 accountin luomisen yhteydessä sinulta kysytään GW1 accounttisi informaatio. Eli sähköposti jolla sen teit ja salasana. Nämä tarvitset accounttien liittämiseen.