| [Claw] Foorumi Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta. |
|
| Clawin mytologia | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Gvin Guild leader
Registration date : 09.11.2008 Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Länsirannikko
| Aihe: Clawin mytologia Su 05 Huhti 2009, 22:45 | |
| Työn alla. ... Vaan mihin karvaiset Clawilaiset uskovat? Tämä on virallinen ja ainut kanta asioihin, joita karvaisena diktaattorina määrään jokaisen alamaiseni seuraavan, tahi on heidän karvansa poistatettava yksi kerrallansa! "Partaa on olemassa. Minä olen partaa. Olen olemassa!" Ukko YlijumalaToimii pääasiallisena jumalana clawilaisille. Hänen huhutaan olevan karvainen kuin kokolattiamatto, josta pukkaa sieniä lävitse. Ukko Ylijumalaan turvaudutaan joka tilanteessa, ja hän pätee tilanteessa kuin tilanteessa, jopa itseänsä vastaan. Akka AlijumalaMainitaan toisinaan guildchatissa, useinmiten Ukko Ylijumalan mainitsemisen yhteydessä, jonkin wannabe-naisasialla-feministin tynkien toimesta. Ei toimita mitään virkaa. OttoOtto on Clawilaisten karmiva lonkeroinen luomus. Hirviö on työntänyt limaisen olemuksensa Clawin mytologiaan Azu-sedän varjoista, joissa se useinmiten lymyilee odottaen, että joku usuttaisi tai kutsuisi sen leikkimään. Otto viihtyy kaikista parhaiten pimeissä nurkissa ja onkaloissa, jonne se survoo itsensä imukuppiensa avulla. Oton olemus itsessään on jäänyt epäselville, eikä sen kohdanneista ole ollut enää mitään informaatiota puristettavissa ulos. OutiOuti on kiusallinen vahinkolapsi. Ensimmäiset maininnat Outista löytyvät vuoden -08 puolelta, kun muuan member kirosi ettei päässyt Nightfall-campaignista pois dervish-hahmollansa. Azu-sedän muistiinpanoissa Outia kuvaillaan "ahkeraksi pikkuriivaajaksi" ja esittää arvion, että"Outi on kosminen mieli, joka vain loggailee ihmisten accounteille ja tekee heidän questinsa" - tämähän on erityisen kiusallista, jos olet löytänyt juuri elämäsi questin jolla farmaat eläkkeesi, ja Outi tulee ja hakee rewardin. Outi useinmiten kuitenkin iskee silloin, kun hänen uhrinsa sitä vähiten odottaa. Ulkoisesti Outilla uskotaan olevan tekoparta - tämä siksi, että hän on nimenomaan Clawia piinaava olento, hänen on siis oltava muka-karvainen. KormirKormir, pääosin alliancen kannattama jumalatar. Hänen olemuksensa pääosana ovat Abaddonin karvaiset lonkerot. Ensinnä jumalattareksi nostattamista ehdotti SOD, ja hetken kestäneen kädenväännön jälkeen hänet julistettiin jumalalliseksi olennoksi, jos hänessä olisi jotakin karvaista. Claws of the BroodmotherUHmaan kaikkea karvatonta ja selvää - Broodmotherit ovat kaiken pahan alku, juuri ja loppu. Niiden kohtaaminen tietää aina suurta epäonnea, ja useinmiten sellaisten kanssa tekemisisiin päätyneet kiljuvat tuskasta alliancechatissa, "EIII, CLLAWSS OF THE BRR--"
Viimeinen muokkaaja, Gvin pvm Su 12 Huhti 2009, 20:35, muokattu 3 kertaa | |
| | | Nathalia-setä Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Registration date : 15.11.2008 Viestien lukumäärä : 174 Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 06 Huhti 2009, 10:42 | |
| Karvoja ja lonkeroita eli täällä on kaikki kohdallaan! \o/ | |
| | | Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 06 Huhti 2009, 12:32 | |
| Näimpä näin. Pitää muistella kaikki tapahtumat killan alkuajoilta asti... Ihanaa olla dementikko. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ke 15 Huhti 2009, 15:23 | |
| hwah... onhan tämä "mytologia" jos sitä siksi sanotaan, ihan kivan kuuloista, vaikka kun puhuin Gvinin kanssa siitä, se tuntui olevan tylsää... noh, Karrrvaistaa, menen ... BTW inhoan teoriaa. -.- |
| | | Gvin Guild leader
Registration date : 09.11.2008 Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Länsirannikko
| Aihe: Vs: Clawin mytologia To 07 Toukokuu 2009, 01:03 | |
| Tämä on ensimmäinen osa Azu-sedän projektista julkaista wanhat keskustelut uusienkin tulokkaiden luettaviksi! Varokaa vain, hyvin mielenkiintoiset ja messevät keskustelut saattavat päätyä ikuistetuiksi. Loput osat tullaan julkaisemaan myös tämän osion alla, sillä nuo legendaariset keskustelut ovat mytologiamme perusta. Kyseinen keskustelu on ilmeisesti käyty yömyöhään, joten muita osanottajia ei ole. Typot joita tekstissä esiintyy, ovat esiintyneet keskustelussa. Esiintyjäkaarti on: Azu= Azu-setäFane= Fane-setäSol= Sol-tätiLonkeroimuri, anyone? - Juonipaljastus:
Azu: Lonkeroita? Fane: Solin 715517? Sol: Olisikohan sen aika sitten on ohitse, ehkä se ei enää ole muodissa.... Sol: NEKROFILIA! Sol: Sanoin ruuuman sanaaan ~~~~~~~~ Azu: Onko se yleinenpuheenaihe? Fane: Emt. Fane: Kai se Solilla on. Azu: Nooo, ei se ehkä kovin esteettinen sana ole, mutta... Azu: Mihin leikki jäi? Sol: AAAARGH! Fane: Jaa-a, taitaa hän järkyttää kaikkia nekrofiliaa vilisevillä lauseillaan. Sol: Kyllä minä teille vielä leikit näytän! Azu: Mekin rakastamme sinua. Sol: eeeeeew Fane: Mitä kauheaa siinä on? Sol: Siitä tulee ihottumaa§1 Azu: Pitäisiköhän häntä rakastaa nekrofiilisesti... Sol: Huomaatko kuinka taaws kiihdyin! Fane: Siihen en ryhdy... Azu: o3o kiihdyit? Fane: Wrrroooaammmmmmm. Sol: Räävitöntä!' Azu: That's what we are. Sol: Säädytön rivouksien kehto! Azu: That's Claw. Fane: \o/ Ditto, touche ja kaikki muu sössötys siihen päälle deja vu:sta lähtien. Azu: Ja lonkero vielä kasan päällimäiseksi. o3o Azu: Lonkero, josta kasvaa sieni. Fane: Ah, ostan mustekalan sänkyni alle. Sol: TÄmä on toivotota! Fane: sitten kun ipanat tulevat vierailemaan tänne niin syötän sitä. Sol: Miitäh Azu: Kumman lonkerot ovat muuten kiehtovammat, kalmarin vai mustekalan? Fane: Pitääpä verrata... Azu: Kalmarilla on käsittääkseni pidemmät. Sol: Mustakala tietysti Azu: Tosin imukupeissa on väkäsiä. Azu: Mustekalan lonkerot taas ovat isot imukupit omaavat ja lyhyemmät, mutta käsittääkseni notkeammat. Sol: Delfiini pystyy kaiketi tarraamaan peniksellään asioihin kiinni. Sol: Vähän niin kuin kädellä. Fane: Kalmari.. European squid.. Pienemmät. Azu: ...Ja ihmisetkö eivät voi? >: D Azu: Ei vaan. Kuulostaa tosi hyödylliseltä. Fane: Gvin, hän on nainen, ei hän tiedä piilevistä taidoistamme >= D Sol: Leijonalla on jotain karvoja. Azu: Fane, ehkä vielä jokin pimeä yö I3 Sol: Piiileviä taitoja Fane: On meilläkin! Fane: Ja paljon! Sol: Joooh taatiusti Azu: Sol, onneksi olkoon, voitit juuri itsestäänselvyyspalkinnon. Sol: Jaa mitäh? Azu: Kaljut leijonat olisivatkin pelottavia. Sol: ----- Sol: Ohi painoin. Fane: Sol järjestää niitäkin jos on tarve. Sol: Prkl. Sol: Rawr Fane: Rwar. Sol: Hukkasin sen lehden. Azu: "Ja tässä näemmä Jepen, Jeppe on harvinainen kaljuleijona. Leidit, käykää kysymässä jos Jeppe näyttää teille rusketusraitansa..." Fane: Delfiinien peniksestä kertovan lehden? Azu: Jeppe on kyllä koiran nimi, mutta ensimmäinen joka tuli mieleen. Sol: siellä vertailtiin eläinten hauskoja seksuaalisuusfaktoja tai jotain Fane: vai sellaista se tekee vapaa-ajallaan. Sol: (Miksi minä kerroin tuon?!?!?!) Fane: koska manipuloimme sinua, bwahahaha. Azu: Saamme pääsi pyörälle >: D Sol: Siveellisyyteni ja normaaliuteni on vaarassa teidän seurassanne. Azu: Että mitkä? Sol: Varo vaan tai tassut tigerin raapaisee Azu: Rawr. Rajuja leikkejä. Fane: Rawr, pidät rajuista leikeistä? Fane: Noooooh! Fane: Gvin varastaa kaikki sanani =F Sol: Rawr, totta kai, joka ilta. Azu: >: D Sol: Iltarukouksen jälkeen tietysti. Fane: Uuu~ Rukousleikkejä. Fane: Ne ovatkin kinkkisiä. Sol: ....Jooh, rukousleikit?.... Azu: Alttarilla voi leikkiä muutakin kuin jumalaa. Fane: Niimpä~ Sol: Voi hyvä luoja Azu: Ei ole kuulolla, voimmeko me auttaa? Fane: o7 In your service, mafam. Sol: Pahoilainen ojentaa auttavaa kättään Azu: Auttavaa lonkeroaan. Fane: Mmmm... Azu: Ja tuttujen kesken ihan Saatana. Fane: Punainen, liukas, imukuppinen.. lonkero. Sol: Lonkeroita! Lonkeroita! Joka puolella! Fane: Pim! Lonkeroimuri o.o Azu: Ohohoo, mikäs sen mukavampaa, etenkin kirjaimellisesti o3o Sol: Ai lonkero imuri vai? Kokemustakin sellaisesta? SOl: Nuahahahaah *eviL* Sol: <_>' Fane: Vasta keksin koko idean joten ei, en väsännyt sitä vielä. Azu: Ja koska hyviin käytöstapoihin kuuluu, naiset ensin. Sol: Taidan jättää väliin Azu: Mutta saisit ensimmäisenä maailmassa koeajaa sen! Fane: Ajattele sitä nautintoa! Sol: Keneen saisin koeajaa sitä.. Tidiitii.. Azu: Fane, tuleeko siitä yhdelle vai useammalle käytettävä? Fane: Kaksi mallia jos tarve. Fane: Ryhmälonkeroimuri ja yksityiskäyttöön tarkoitettu malli. Sol: Onko se lonkero, jolla imuroidaan vai imuroidaanko sillä lonkeroita? Azu: Ah, fiksusti ajateltu. Fane: Vastaus A. Sol: Voisin siistiä guild chatista lonkerot nimittäin Sol: Jamistäs tesitten puhuisitten yön yksinäisinä tunteina! Mwahahahahahaha Azu: Siänistä. Fane: Tod. Sol: niin tai innostuisitte jostain muuta lonkeroa muistuttavasta. Azu: Onneksi lonkerot eivät kuitenkaan lopu imuroimallakaan o3o SoL: OLEN TEH MIHOIMUROIJA1 Sol: *himo.... Fane: Ei auta. Azu: himo o3o Sol: Himoimuroin kaiken Fane: Lonkeroiden vallankumous on oleva kirjoitettuna.. siäniin. Sol: Kuka idiootti kirjoittaisi sieniin? Azu: Ja siänissä. Azu: Siänillä! Azu: Siänissä siänillä siäniin. Azu: Täyttellistä. Sol: Joo! Sol: ...Hiiienoa. Fane: Tulee mieleen Vääpeli Körmy... Sol: Väärepli Körmy? Fane: Ei vaan Vääpeli Körmy. Sol: nönönöönönöö Azu: Sol leikkii pikkuautoilla. Azu: Se auttaa hänen potutukseensa. Sol: Joku sienestäjä varmaan? Sol: Se on lällättelyä Sol: Ei pikkuautoleikkiä! Azu: nönönööön nööön nnööööööööönnn nnnööööööööööööööööööööö... Azu: Kyllä minä tiedän, älä yritä selittää >: D Sol: GVIII-IIIIII-IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN! Azu: Nyt tuli liikaa I-kirjaimia. Sol: Ei yhtä ainuttakaan liikaa Sol: Eläs kuule yhtään edes yritä isotella! Azu: Nickissäni on katsos, jokaista(esiintyvää) kirjainta vain yksi kappale. Kuten sinullakin. Azu: Ja Fane-sedälläkin! Sol: Esiintyvät kirjaimet.. Hmm, silinterihattu ja keppi P-kirjaimelle. Azu: Ja sirkusmusiikkia taustalle. Sol: sitten se pyörii villisti Sol: Ja lopetaan esityksensä kopauttamalla sinua kepillä päähän, koska minä käskin. Fane: \o/ Samiksii. Azu: Solilla on kyllä villi mielikuvitus, eikös, Fane-kulta? Sol: Ja minä oli se teini. Fane: Hän on villi lapsu. Fane: Tai jopa villilapsi. Sol: MINÄ OLEN TEH ALMIGHTY KIRJAINTENKOMENTAQJA! Sol: -q* Azu: No, lapset ovat terveitä kun ne leikkivät. Sol: Laitan ne pahoinpitelevään teitä milloin haluavan. Sol: Q-kirjain on aina katsellut Fanen perään sillä silmällä. Fane: Ai.. Olen kai sokea. Azu: Perverssi kirjain. Fane: Tod. Sol: tai perässäsi ei ole silmiä? Fane: "Eeeewww..." Sol: toivottavasti. Fane: Ei, minulla ei ole perässäni. Sol: Kiitos kun jaoit tämän kanssamme. Azu: Vai peräsilmät.. SOl: Sekskyä. Fane: Tooooosi. Sol: myönsit. Fane: Käyn ihan kuumana. Fane: Kosteana. Sol: tiestin sen. Fane: Mahtavaa, Fane: Solin typotus on tarttuvaa. Azu: Mutta jos silmät ovat sielun peili, niin nehän ovat kuin peräpeili Fanelle. Ahihi, ahihi~ Fane: "Eeeww." Sol: Mwahahahahaha. Fane: Waaau. Mitä filosofiaa Gviniltä. Sol: Vaadin mielenterveyteni vuoksi lopettamaan tuon ahihi ahihi-hihityksen! Azu: "mistä tuo hullu marsu saa kaikki ideansa? Sienistäkö?" Azu: Ahihi. Sol: Gvi-i-i-i-i-i-i-n! Azu: Kuulisit vain kun Guru SANOO "Ahihi, ahihi, ahihihihih, ahhi-hihihihiii" Sol: Tuon pelkkä lukeminen tappaa minut nauruun Azu: Sitten hän viskaa sisarpuoltani ensimmäisellä käteensaamallaan esineellä, oli se sitten colapullosta irti väännetty kierukka tai sukka, ja sanoo "Iita on läski!" Sol: muistuttavaa hieman kolmevuotiasta pikkusiskoani. Azu: Sitten sisarpuoleni viskaa häntä takaisin ja huutaa että tämä on apina. Sol: Sol ei tänään sitten osaa ollenkaan suoea. Azu: Sitten hetken päästä he painivat keskenänsä nimitellen toisiansa. Sol: ... <_<.... Azu: Tottakai veljeni on aivan normaali. Fane: Sisarrakkautta. Sol: aivan normaali, taatusti kyllä jooo Azu: Sol taisi jopa todistaa kun hän teki Violasta jalkatuen ja Pontikasta virallisen pontikkatehtailijan. Sol: Jalkatueksi SOl ei muista antaneen Violaansa käyttää. Azu: No et varmaan ollutkaan paikalla sitten. SOl: Sol voisi hiipiä hiljalleen huoneeseensa ja yllättää sängyn. Azu: Nyt haluan kiljua villisti ja loikata pommilla sänkyyni >_> Fane: minäkin haluan sänkyyni mutta en halua jättää kesken buildin kehittelyä =F Sol: minä tekisin sen äänettömästi taltuttamalla. Fane: taituttamalla.. Fane: miksi se tunkee päähäni =F Azu: Se on NAAMIOITUNUT LONKERO! Fane: Whii. Sol: xD Fane: Sienissä tuo tuntuu hyvältä. Sol: Onko vilttitanssissa jotakin kaksimielistä? Azu: Vilttitanssi? Sol: Diih Sol: Viltin alla tanssimien! Sol: tai riehuminen pikemminkin Azu: Jos Fane ei ole kuullut siitä, se ei voi olla pervoa. Fane: En ole. Fane: Se on pervoa. Sol: Viltit ovat viattomia aina Fane: Me teemme niistä ei-viattomia! >=D Sol: *sigh* Viltit <3 Sol: Puolustan kaikkien vilttien oikeuksia! Azu: Minulla on.. Kolme vilttiä sängyssäni. Fane: Me tuhoamme ne! Sol: vihreä, sinine ja hevosenkuvallinen! Sol: Kolme myös Azu: Yksi on karvainen, kahdessa on leopardikuvioita ja yhdessä on vain jotakin koristekuviota. Azu: Ikkunallani verhon virkaa jaaa oranssi viltti. Sol: Aww leopardi Azu: Se on.. RAWR, LEOPARDI! Fane: Dodii, nyt voi hyvillä mielin painua bunkkaan. Sol: Nooh, joka tapauksessa, voisin nyt mennä tekemään tuttavuutta niiden kanssa. Azu: Tietäisit vain miten taistelen niiden kanssa aina aamuisin kun pitäisi nousta ylös-- Fane: olkaas ahkeria ja kerätkää kamaa kisaa varten o/ Azu: Jaha, hyvää yötä. Fane: Öitä o/ Sol: Sitten siellä on käpertyneenä rullalla Azu: Adieu o/ Sol: Hyvää yötä ja kauniita unia! Azu: Meni jo. Sol: o/ Azu: Nopea mies.
| |
| | | Fane Officer-setä
| Aihe: Vs: Clawin mytologia To 07 Toukokuu 2009, 22:59 | |
| Muah, kauniita typoja, tiedä sitten kenen aiheuttamia. "Clawin Johdon Kehittävät Keskustelut Osa 1: Lonkeroimureita ja Karvattomia Jellonia" | |
| | | Nathalia-setä Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Registration date : 15.11.2008 Viestien lukumäärä : 174 Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi
| Aihe: Vs: Clawin mytologia To 07 Toukokuu 2009, 23:19 | |
| Karvattomat jellonat *krau* >:3 | |
| | | Sol Muskelitäti
Registration date : 16.11.2008 Viestien lukumäärä : 67 Paikkakunta : Muskelijärvi
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 11 Toukokuu 2009, 17:27 | |
| Sehän oli sangen mielenkiintoinen pätkä menneisyydestä... Äärimmäisen outoa, onneksi en edes typota paljoa. | |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Su 12 Heinä 2009, 19:00 | |
| Jälleen osa Azu-sedän projektista vanhoja keskusteluita! Tämä keskustelu valitettavasti katkeaa kesken, ilmeisesti koska allekirjoittanut on hukannut viimeisen osan. Emme siis koskaan saa vastausta viimeisiin kysymyksiin.. Tosin nehän ovatkin itsestäänselviä. Esiintyjäkaarti on: Azu= Azu-setäFane= Fane-setäSol= Sol-tätiGladix= GladixNuppi= Nuppi, The Soulmate"Lihaksikas naisaromi" - Juonipaljastus:
Azu: Ah. Tuostahan olemme puhuneetkin. Sol: Jos, se vain on hieman paisunut uuden mahdollisuuden vuoksi. Azu: Hmm. Hmm hmm. Azu: Loppukädessä tulet kuitenkin tekemään kuten itse parhaaksi katsot, mutta en näe välttämättä tarpeelliseksi että poistuisit. Sol: Kuitenkin tämä oleskeluni tässä kilassa on ollut onnistuneempaa kuin ihmissuhteeni tai muut harrastukseni, joten päätin antaa hieman mahdollista varoitusta etukäteen. Azu: Pitäisikö tässä kohtaa olla ylpeä guildleader vai huolestua sosiaalisista suhteistasi.. Gladix: miten tämä voi olla näin vaikea... Sol: Elän suhteet nopeasti loppuun ja tylsistyn harrastuksiin. Azu: Kun tai jos katsot kuitenkin poissaolosi jälkeen tarpeelliseksi palata takaisin luoksemme kun sinulla on aikaa, olet tietenkin tervetullut. Fane: Suhteet? Ystävyyssuhteet? Sol: Kuitenkaan tuskin ajattelin koko loppuelämääni pelata. Azu: Se, että olet poissa, ei tarkoita, että lakkaisit olemasta meille. Fane: SOL-TÄTII ;___; Sol: Minulla on tämän vuoden puolella jo mahdollinen pääsykokeeni, jos pärjään tarpeeksi hyvin. Azu: Tuskin, tuskin.(onhan se GW2ksikin tulossa, ahihihi, ahihihi) Sol: Aaw. Gladix: : D Azu: Lykkyä sen kanssa. Sol: Sitä tarvitaan. Sol;: Pelaamisen maailman ei alkuunkaan kuulunut "suuriin maailmanvalloitussuunnitelmiini."... Azu: Mutta internet on maailmakylä! >: D Sieltä on hyvä alkaa! Gladix: : D Sol: miten ***etissä päädyin oikein tänne... xD Sol: Ja nyt törkin sukkapuikolla tietokoneen sisustaa. Azu: Sitä minä en tiedä o3o Mutta sen muistan, kun poimin sinut kuljeksimasta. Azu: ... Miksi helvetissä? Sol: Olit (ja olet vieläkin) aika pelottava. Azu: Kiitos, kiitosh! Azu: Mikäs minussa on niin pelottavaa? Fane: Lonkerot? Sol: Sinä ja sinun pelottava possesi, jota vierastin, koska he eivät suostuneet puhumaan minulle. Sol: Herot siis. Sol: Ja pidit outoa ääntä juostessasi. Azu: KÖH. Fane: "Wrrooaaammm"? Sol: ja preesensissä.. Mistä oikein aloittaisin? Gladix: hyvä Gladix: eiihg! Azu: Nyt tuli kyllä teet nenästä XD Mitähän ääntä olen pitänyt... Azu: Minun piti vain maistaa tätä teetä, ja nyt se on kerran tullut nenästäni ja koko purkki on lähes tyhjä. Nuppi: niin minne tulen ? Nuppi: okeij : D Sol: mitä teetä? Azu: Sol, awww, beibe <3 Azu: Mangojääteetä. Fane: Ei kenelläkään olisi murakai`s reaveria varastossa? Sol: Tuo läträilysi mahdojääteen kanssa kuulostaa hyvin huolestuttavalta. Nuppi: onon : D mutta käytän itse bwahahaha : D Azu: Ei hätää maailma, osaan juoda. Azu: en ole sentään pitkään aikaan yrittänyt juoda paidallani. Sol: Voinko soittaa "valitse muna, jonka tunnet"-mainoksen keskusradiosta? Gladix: voit : D Gladix: lol Azu: >: D Toki. Sol: sain juuri puhuttelun siitä että sen ohjelman tulisi olla sophisticated. Azu: wat? Sol: sillei hienostunut tai jotain. Azu: ...Ahaa? Azu: <- hyvin hienostunut marsu, kuten havaitsette. Sol: Jooh, jjoten häkkimunavitsit ovat vähän kyseenalaisia. Fane: Entäs lötyykö str shieldejä? Azu: Kaikki syvät, karheat aromit ja makea colanhaju lähietäisyydeltä haisteltaessa ja - Sol: Sivele viiksiäsi. Azu: *scroblaus* Sol: Älä puhu colasta tai kurkkuani alkaa kuivaa. Azu: Mmm, tuo hiilihapon tyyssija, joka kofeiinillansa meitä yöt valvottaa. Gladix: alkoikin tässä haluttamaan colaa... : D Sol: Prkl Gvin Azu: Mitä tarkoittaisikaan nolfeys, jos tohtori mikäsenytoli ei olisi sitä aikanaan keksinyt! Gladix: alkoikin tässä haluttamaan solaa xDxDdD Gladix: no ei.. Gladix: kolaa Azu: UUH! O_O Solin ja Colan risteytys. Gladix: : D Fane: Seksyä. Azu: Se olisi lihaksikas naisaromi, jossa olisi kofeiinia ja -- Gladix: juup : D Azu: Tunnen kukkahattutätien tuijotuksen. Sol: Herranjumala! Sol: Olin vain hakemassa colaa ja heti te aloitatte pervoilun! Fane: Partaveikko on vähän kiireinen. Sol: Rio colaa <3 Fane: Eihän colassa ja sinussa ole mitään pervoa... Vai onko? Gladix: : D Azu: >: D niin, onko? Gladix: onko?
| |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Su 12 Heinä 2009, 20:04 | |
| Mahtipontista, filosofista, pitkäveteistä, käsitteellistä keskustelua. Le gasp! Keskustelun ohessa oli jonkin verran myös keskustelua alliancechatissa, mutta se oli sen verran offtopic ja koko keskustelu oli muutenkin niin pitkä, että katsoin parhaaksi jättää ne pois - itseasiassa koko keskustelu on niin pitkä, että minun täytyy postata se kahdessa osassa!. Usean rivin selityksiä on hieman niputettu, typoja oiottu et cetera et cetera. Esiintyjäkaarti: Azu= Azu-setäFane= Fane-setäSol= Sol-tätiSyviä mietteitä alá Claw, olemassaolosta ennakkoluuloihin!1/2 - Juonipaljastus:
Azu: Tuskin. Ja tähän kohtaan voisi vetää tietenkin fyysisen olemassaolon sekä henkisen olemassaolon(tai vain "älyllisen toiminnan kehittyminen aivoissa", ks. "tietoisuus") Fane: pitäisi miettiä, oletteko materialismin, idealismin, dualismin vai minkä kannalla? Itse kai vastaan enimmäkseen dualistia. Azu: Allekirjoittanut edustanee materialismia. Fane: Tosin se voi johtua myös siitä etten halua paatua toteamukseen "aineet päässäni väittävät näin". Sol: Olen aivan liian sekaisin saadakseni mitään järkevää päähäni, haen teekupin ja laskeudun euforiasta alas. Fane: mitähän bongia se polttelee.. Azu: Pukisin tuon muotoon "aineet päässäni mahdollistavat minun väittävän näin". Sol on wanha hampuusi. Fane: Hmm... Tullaan taas kysymykseen, onko ihmisellä vapaata tahtoa. Jos meillä on, me päätämme miten aineet asettuvat ja miten ajattelemme. Jos ei ole, me emme päätä sitä vaan aineet tai jokin muu. Fane: Ohittakaamme se. Siitä huolimatta onko meillä vapaata tahtoa vai onko kaikki ennalta määrättyä, asiat näyttätyvät meille vain yhdessä valossa. Fane: Hmm? Mitä meinaat? Azu: Kuin meillä olisi vapaa tahto tai kyky hallita. Kerro toki jos koet ettet voi hallita tekemisiäsi - ja alleviivaan, että koet. Fane: Onhan toki silmänräpäytys sun muuta, mutta ne johtuvat biologisista syistä. Anyway, itse uskon, että on vapaa tahto. Azu: Olemme siis samoilla linjoilla.(portti) Sol: Solin mielentilat, crashing down/higher than the sky Fane: Takaisin substanssiin. Itse olen dualismin kannalla ja sinä materalismin. Miksi materialismi? Azu: Koen sen kaikkein loogisimmaksi ja todennäköisimmäksi vaihtoehdoksi. Fane: On se minustakin loogisempi ja todennäköisempi, mutta toisaalta on todella vaikea kuvitella kaikki vain materiaksi. Azu: Mikään ei toki sano, että totuus olisi itseasiassa looginen, mutta se on henkilökohtaisesti järkeenkäypin. Sol: Mitä ajatukset ovat? Azu: Ja tukee occamin partaveistä. Fane: Sol, materalismissa aineita, idealismissa henkeä. Sol: Miten ajatus voi olla ainetta? Fane: Muistaakseni idealismin tukee. Fane: siinäpä kysymys. Azu: Fane, en tiedä onko "aine" aivan oikea sana - ajatukset ovat nähtävästi sähköisiä impulsseja, ja tietääkseni sähkö ei ole ainetta, vaan elektronien liikettä? Fane: Sähkö on liikettä. Fane: Mitä on liike? Fane: tosin.. Azu: en muista kemian tunneista mainittavasti mitään. Se on joko jotakin atomien tai elektronien värähtelyä. Fane: + napa ja - napa. Vetovoima niiden välillä, mitä se on? Fane: Tilojen välinen atomiero... Taisi olla. Azu: Siihen on takuulla vastaus, mutta en satu tietämään sitä edellämainitusta syystä. Fane: "Liike tarkoittaa fysiikassa kappaleen paikan jatkuvaa muutosta suhteessa toiseen kappaleeseen" Azu: Tarkistatko asiaa jostakin? Azu: Nähtävästi. Fane: Ei vaan mietin mitä sähkö on tosiaankin. Se on liikettä. Liike on... Fane: Noh, paikan muutosta. Azu: Heh, hassu määritelmä, mutta hyväksyttäköön. Fane: Miten selität sen materiana? Fane: Koska jos ajatukset ovat sähköä, sähkö liikettä, liike paikan muutosta... Azu: Se ei ole välttämättä konkreettista materiaa, mutta sen olemassaolo kyetään todistamaan ja se kyetään havainnoimaan. Sol: Miksi apikat liikkuvat? Mikä liikuttaa paikkoja? Fane: Eivät paikat liiku ellei niitä liikuteta. Sol: tai miksi ne muuttuvat Azu: Ja riippuu vähän mitä tarkoitat "paikalla". Fane: Hmm.. Miten todistat paikan muutoksen? Fane: Rationalismilla. Fane: Ei empirismillä. Fane: Sinähän edustit rationalismia? Azu: Minuako tarkoitat? Tosin Sol nyt onkin vähän pellolla. Fane: Juu. Sol: Sol on aina. Azu: Eiköhän näin voida sanoa. Fane: Eli miten todistat rationalismilla paikan muutoksen? Azu: Äh, hitto vie. Tiede. Fane: Tiede on empirismiä. Fane: Tai hmm.. Fane: tarkoitat tieteellä varmaan matematiikkaa, fysiikkaa, kemiaa jne? Azu: Kyllä. Anteeksi. Vaikea osallistua, kun joka helvetin bisonilla on jotakin minua vastaan. Fane: Minä olen GH:lla niin voi keskittyä paremmin. Fane: Elikka joo. Kemia ja fysiikka edustavat empirismiä enimmäkseen. Matematiikka on rationalismia. Azu: En kuitenkaan poissulje täysin muita ajattelutapoja vain rationalismin vuoksi. Sol: Päätelmiä puhtaasti mielessä ei voi tehdä ellei ole kosketuspintaa eli kokemusta siitä järjestelmästä, jossa tekee niitä päätelmiä. Fane: Ei, mutta jos sinun pitää todistaa paikan muutos rationalismin avulla ja olet rationalisti, empirismiä ei pitäisi näin ollen kyättää. Toisaalta paikan muutos on empiristinen käsite minusta. Azu: Sanotaan vaikka, etten kykene tietoni puutteen vuoksi todistamaan 'paikan muutosta'. Fane: Tavallaan paikan muutosta ei voi kuin aistia. Fane: Hmm... Fane: Sitten sanoin havainnoinnin. Elikkä ajatukset voidaan havainnoida. Azu: Tai näillä määritteillä kaiketi asia pitäisi ilmaista toisella tavalla, mutta ymmärrät pointtini. Fane: Ymmärrän, ymmärrän. En oletakkaan, että tiedät kaikkia käsitteitä, kun et ole filosofiaa opikellut, mutta eipä tuolla ole väliä. Azu: mmm, portti. Fane: Anyway, ajatusten havainnointi ... Jos ne ovat materiaa niin meidänhän pitäisi pystyä tuntemaan ne, koskettamaan niitä, näkemään ne. Azu: Tämän vuoksi mainitsin sähkön. Sen tiedon mukaan mitä minä tiedän, ajatukset ovat sähköisiä impulsseja aivoissamme. Fane: Tarkistetaampa. Azu: Sähkö ei ole kuitenkaan konkreettista materiaalia, se on liikettä. Toisaalta, ajatuksemme eivät ilmeisesti ole ainut asia, jotka aiheuttavat sähköistä toimintaa aivoissamme. Ylipäätänsä kaikenlainen toiminta ihmiskehossa on sähköisten ärsykkeiden suma. Fane: Wikipedialla on hyvä kanta =D "Ajattelu on henkinen prosessi, jonka avulla olio voi hahmottaa todellisuutta ja pyrkiä tehokkaammin tavoitteisiinsa." Azu: No sitähän se on, jos ei pilkkua viilata. Wikipedian tarkoitushan on antaaa vain antaa jonkilainen ylenmaallinen käsitys.. Sol: Henkinen prosessi, kuulostaa jostain itsehoito-oppaasta pölläistyltä. Azu: voi perse Fane: Tod. Fane: Luen nyt englanninkielistä. Sol: Ei hitossa. Fysiikassa olisi ollut kokonainen kurssi sähkömagnetismia. Vittu. Azu: Sol, nonnih. Sol: Sol kiihtyy tällaisita asioista. Azu: Härskiä. Fane: Hmm... Ei ole varmaa kantaa koko asiaan. Aivot kuitenkin koostuvat eri aineista ja sähköstä joten ajatukset ovat niiden yhdistelmä. Azu: No tällaisista asioistahan tapellaan kuin virusten eliökunnasta muutenkin. Fane: Nojaa, tappelemmeko me =D? Azu: Jos sanot että ne ovat kiviä, mikäs siinä. Fane: \o/ Rokbrainz Fane: Noh, edelleen on kysymys, että mitä on paikan muutos. Azu: Sanayhdistelmä hämää sen verran, että en edes ymmärrä mitä sillä meinaat. Fane: Ajatukset ovat sähköä(oletus), sähkö on liikettä, liike on paikan muutosta. Sol: minulle tulee mieleen kun jotain lavasteita vedetään pois ja toinen tulee tilalle. Fane: Toisaalta voimme ajatella, mitä liike on. Sol: jonkin on oltava pysyvää että liikkeen huomaa? Fane: Jos liike on materiaa, ajatukset ovat ainetta. Jos henkistä tai vastaavaa, ajatukset ovat henkistä tai vastaavaa. Azu: Eikös sähkö ollut elek.. Ei elektronien. Fane:Elektroninen taitaa olla synonyymi sähköiselle. Azu: jonkin tietyllä tavalla varautuneiden jutskien(minusta tulee vielä tiädemiäs!1) liikettä napojen välillä? Azu: minulle tulee mieleen sana "elektroni" jatkuvasti. Fane: Se on juuri niiden liikettä. Azu: ja liike aiheutuu, kuten aiemmin sanoit, epätasapainosta napojen välillä? Fane: Tod. Sol: Mikä sitten saa navat epätasapainoon niin että elektronit alkavat liikkua? Fane: Sol, aikaisempi liike. Azu: Eli meidän pitäisi keksiä miksi ne tahtovat olla tasapainossa? FAne: En muista onko sille selitystä. Sol: Fane, mikä on perimmäinen liike. Fane: Sol, hah. Voit vaikka ajatella, että elämä on yksi ainut pitkä liikesarja. Azu: Sol, niin mitäs teetä joitkaan siellä? Sol: Koska atomeille ihanteellisin tila on se saatanan kahdeksan ulkoelektronia. Silkkitee. Azu: Sol, mutta miksi? Sol: Hmmhmmhmm, sillekin on jokin selitys. Azu: Ja täytyy myöntäää etten muistanut tuota kahdeksikon tasapainoa ennenkuin Sol sen möläytti. Jaa portti. Jaa dissunvaihto. Noooin, jatkakaa. Fane: En kyllä löydä tähän hätään. Miksi meidän pitäisi selvittää tuo? Sol: Oktetti. Azu: Selvittääksemme, mitä on paikan muutos. Ai hemuli, täälläkö Koris Deeprunner on.. Fane: Muista että etsimme vastausta liikkeeseen. Azu: Fane, allekirjoitan, että energia ei ole ainetta, mutta sen olemassaolo voidaan todistaa. Fane: Epäilen vahvasti, ettet muista materialismin aatetta kokonaan. Sen mielestä substanssi, perimmäinen olemus, on ainetta. Azu; Ei, en muista; ei, en ole puhdas materialisti; se on kaikesta huolimatta nähtävästi pääasiassa ajatuksiani vastaava. Fane: Esim. banaani koostuu substanssista ja ominaisuuksista. Ominaisuuksia: Keltainen, pehmeä, hyvän tuoksuinen Fane: Aa, tuo auttoi. Fane: Minä jo meinasin, että olet absoluuttinen materialisti. Azu: Koetin tehdä sen selväksi jo alussa, ilmeisesti siinä epäonnistuen. Fane: Noh, en tosiaan tiedä mikä olet tässä asiassa. Itse luonnehtisin itseäni dualistiksi, koska minusta on ainetta että henkistä tai vastaavaa. Azu: Asian selvittämiseksi minun tarvinnee opiskella filosofiaa, jota näillä näkymin ei ole tapahtumassa. Fane: Njaa, ei se ole pakollista. En minäkään osaa paljoa. Käsitteet vain helpottavat asioista puhumista. Äkkiäkös sinä ne opit. Azu: Nimenomaan käsitteiden ymmärtämisen osalta. Fane: Wikipedia ftw. Azu: Se auttaisi asiaa. En kuitenkaan em. juuri nyt voi pitää sitä auki eikä minulla ole motivaatiota asiaan sen kautta perehtyä. Pöydälläni kaikesta huolimatta on tällä hetkellä sivistysanakirja. Fane: Noo, mietiskellään jotakin vähemmän käsitteitä tarvitsevaa. Azu: Käy päinsä. Azu: Vial of dye, tämä on kaikki mitä elämässäni tarvitsen.. Sol: Niinkö luulet..
| |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Su 12 Heinä 2009, 20:07 | |
| Syviä mietteitä alá Claw, olemassaolosta ennakkoluuloihin! 2/2 - Juonipaljastus:
Azu: Khyl. Ei nyt. Mitäs muuta mainitsin.. Ah, kilpailuttamisella on negatiivinen vaikutus lopputulosten laatuun. Fane: Millainen maailma olisi ilman valtioita? Sol: Farbstofffläschchen! Fane: Ei, en ole anarkisti. Azu: Hmm. Jaa, ihminen on laumaeläin; Eläisimme varmaankin jonkin sortin heimoissa. Ellet tarkoita että eläisimme erakkomaisemmin. Fane: Ei, mutta onko edes mahdollista ettei olisi valtioita? Tai kyliä, kaupunkeja jne. Olisimmeko heimona liikkuva yhteisö? Azu: Hmm. Tarkoitat siis valtion ideaa konkreettisesti, kuten maa-alueina? Sol: Paikalleen pysyvien yhteisöjen syntyminen alkoi maanviljelyn vuoksi. Azu: Olin juuri sanomassa sitä mitä Solkin. Toisaalta -hieman offtopic- on todettu, ettei ihmisen elimistö ole vieläkään tottunut viljaruuan syömiseen ja meille olisi terveellisempää elää yhä metsästäjä-keräilijöinä. Fane: Pidin sivistyneen rakontyhjennystauon. Sol: Mihin perustuu? Fane: Entä jos kaikki valtioiedn rajat heitettäisiin pois nyt ja hävitettäisiin? Sol: Kamala taistelu. Azu: Vallanahneimmat varmasti lähtisivät rajoittamaan reviirejä uudelleen. Olen kyllä pohtinut, että Afrikassa niin voisi tehdä. Heimoille palautettaisiin heidän alkuperäiset maansa ja he voisivat asettua paikoillensa kuten parhaaksi katsovat. Fane: Eli ihminen ei kykene elämään ilman reviirejä ja yhteisöjä? Azu: Nykyiset sisällissodathan johtuvat vähintään osittain siitä mitä mm. Eurooppa teki, eli survoi heimot keskenänsä samoille länteille. Azu: En usko. Sol: Jos ei olisi nykyiaikaisia "suurmuotoisia" konfliktejä, olisi sitten paikallisia levottomuuksia usein. Fane: Miten selität sitten erakot? Azu: Yhteisöön sopeutumattomia yksilöitä, joskus ehkä marttyyrejakin. Portti. Fane: Mutta jos ihminen ei kykene elämään ilman yhteisöjä, miten he voivat elää? Fane: Tuo kuulostaa jo paremmilta. Azu: Vlox Falls, here I am. Sol: Religious/delicious putsaa pään. Fane: Minusta ihminen tavoittelee valtaa ja on itsekäs jolloin hän ajattelee oman elämänsä parantamista. Azu: Oliko siinä jotakin tarkennettavaa? Sol; Altruismi Fane: He haluavat hallita ja lajitella asiat ja järjestää ne. Tämän takia ihmiset elävät yhdessä kilaillen keskenään kuten muutkin eläimet. Azu: Saat tuon kuulostamaan siltä kuin kaikilla ihmisillä olisi tarve diktaturiin. Fane: Sol, egoismia. Gvin, eikös se ole tavallaan niin? Azu: Köhköhallianceleaderköhköh Ei tietenkään! Fane: Näin. Azu: Mutta siis ei. Fane: Mutta minusta se ei ole ihan diktatuuria. Azu: En koe siten. Osalla ihmisistä voi olla tarve yksinvaltiuteen, ei varmastikaan kaikilla. Fane: Tavallaan ihminen haluaa ryhmitellä, jäsentää lajitella blaa blaa blaa asiat, jolloin hän muodostaa ryhmiä. Pakko hallita asioita. Azu: Tässä tapauksessa hakisin esimerkkejä luonnosta pienistä yhteiskunnista, joissa kaikilla on paikkansa ja tehtävänsä. Fane: Ei tavallaan hallita asioita vaan hallita niitä. Sol: Näkisit huoneeni ja ymmärtäisit ettei minulla ole pienintäkään halua hallita asioita... Fane: En tarkoita nyt sitäkään. Azu: gugaan ei ymmärrä sua. Sol: Elohiiri hauiksessa. Fane: ;__; Sol: Tehkää jotain! Azu: Sol, lol. Sol: Tykyttää ja kutittaa niin pirusti. Fane: No siis. Määrittelemme asioita. Järjestelemme asioita(biologiset ryhmittelyt), haluamme asiat järjestykseen. Tämä nyt ei tarkoita, että olisimme hullujia siivoojia tai vastaavaa. Azu: Järjesteleminen ja määritteleminen helpottaa asioiden ymmärtämistä ja käsittelemistä. Fane: Tod. Siihen me pyrimme. Azu: Meillä on siis tarve ymmärtää asioita ympärillämme. Sol: Ennakkoluulot ovat selviytymistapoja. Fane: Ennakkoluulot.. turhia minusta. Olemme uteliaita olentoja. Azu: Ne ovat tapoja joilla käisttelemme asioita, joista emme tiedä mitään. Fane: Ne? Azu: Siinä mielessä ne ovat tarpeellisia, mutta joskus niistä on haittaa. Ennakkoluulot. Fane: aa. Tosiaan. Sol: Ennakkoluulo on mielestäni vähän samanlainen asia kuin innovaatio. Niitä pitää käyttää hitosti ja järjettömästi, jotta kuulostaa fiksulta. Tai jotain. Azu: Ennakkoluulo ei.. Liene asia jota voimme hallita? Fane: Voimme hallita niitä. Täytyy ajatella vapaamielisesti. Azu: Tai.. Emme voi hallita, mutta viomme sinänsä vaikuttaa käsityksiimme mm. hankkimalla tietoa. Sol: Minulla on ennakkoluulo, että väkivaltaisen näköinen käyttäytyy väkivaltaisesti ja vältän häntä siis. Fane: Eikun hetkinen, hallita. Fane: En sanonut mitään ~ Azu: Tietenkin voidaan kysyä, onko kyse enää "ennakkoluulosta", jos itseasiassa tietää millainen jokin asia on? Fane: Sol, entäs jos hän ei käyttäydy? Azu: Ja siitä pääsemme siihen, onko kaikki tietomme vain ennakkoluuloja ja oletuksia; kun tulee poikkeuksia eteen on jonkin sortin 'ennakkoluulo' odottaa poikkeuksen olevan kuten kaikki muukin jota olemme aikaisemmin kohdanneet. Sol: sitten ennakkoluulo purkautuu hänen kohdallaan. Parempi kuitenkin katsoa kuin katua. Fane: Gvin, tunget nyt tietoteorian puolelle. Azu: Fane, sen teen. Nyt tungen seuraavan hahmon puolelle. Sol: Menetkö sinä vaarallisen näköisiin paikkoihin vain rikkoakseni "vaarallisten paikkojen ennakkoluulon"? Sol: Aaw, suloista ja naiivia. Fane: Minä? Sol: Dih. Ei kukaan niin tee. Sol: "Ennakkoluulojen rikkominen" On vain muoti-ilmaisu. Vähän kuin se vitun innovaatio, jota pitää palvoa. Fane: Minulla on ennakkoluuloja, mutta kumoan ne tarpeen tullessa. Sol: Olenpa kiroillut paljon tänään. Fane: Jos minun täytyy tehdä jotain jossakin vaarallisessa paikassa, menen sinne. Sol: Tai siis.
| |
| | | Fane Officer-setä
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 13 Heinä 2009, 01:34 | |
| ~"Lihaksikas naisaromi"~ Koko keskustelun ajan olen vain hoitamassa GW-asioita kunnes... olemme asian ytimessä!
~"Syviä mietteitä alá Claw, olemassaolosta ennakkoluuloihin!1/2"~ A) Joko olen ollut sienihöyryissä tai väsynyt, mutta mitä helvettiä. B) "atomiero"... *harakiri* C) Hyväntuoksuinen banaani? Enhän minä niitä vetele nenään!
Jos aihetta ei lasketa mukaan, hyvin tyypillistä menoa... Azu ja Fane selittävät omiaan, Sol on pihalla teensä kanssa ja Azu ahdistelee bisoneja.
~"Syviä mietteitä alá Claw, olemassaolosta ennakkoluuloihin!2/2"~ Whihiii, minustahan saa äkkiä samanlaisen kuvan kuin loin hahmostani arvuuttelussani...
Pitää harkita jos alkaisi itsekkin arkistoimaan keskusteluja niin olisi enemmän materiaalia. Tosin tällaisia ei ole ollut vähään aikaan. | |
| | | Sol Muskelitäti
Registration date : 16.11.2008 Viestien lukumäärä : 67 Paikkakunta : Muskelijärvi
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 13 Heinä 2009, 16:07 | |
| Ei jessus sentään, nyt jälkeenpäin näitä kun lukee niin... Huh-huh. Tällaistakö me oikeasti teemme vapaa-aikanamme? | |
| | | Fane Officer-setä
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 13 Heinä 2009, 22:37 | |
| Notta totta kai. Näithän sen jo tänäänkin. Olemme suorastaan tehokkaita ajankäytön suhteen. | |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Clawin mytologia La 12 Syys 2009, 20:58 | |
| Clawin mahtipontiset turinat senkun jatkuvat. Tämä oli alunperin tarkoitus postata asiakeskusteluun, mutta lienee parempi täällä. Esiintyjäkaarti on: Saniel = Saniel DeforaSol = Sol-tätiAzu = Azu-setä, GvinRazah = Razah Mosquitobite Dinga = Dinga WangPerttu = Rit May RITUAALI = R I T U A A L I Novii = Novii BATTLEBIKINI 1/4 - Juonipaljastus:
Saniel: kerro kerro Sol: Siis, pidätkö ajatusta itsestäsi stringeissä eroottisena? Azu: Minähän olen seksikkyyden multihuipentuma! Azu: Ja eivätkö skreikkalaisetkin taistelleet munasillaan? Sol: Miten se nyt tähän liittyy? Azu: Taistelubikinien kautta. Azu: Tititiii, pahuutta vastaan! Razah: Se toivoo että nousatatte kreikkalaisten esimerkkiä. Sol: (pankration = ota kiinni mistä saat-paini, öljyttyinä..... ) Azu: Ou jee! Saniel: juts de Azu: Saniel, mitä? Saniel: miten pystyin typottaman tuonkin Sol: Ai niin, se "teoria" Azu: Neidillä on pitkät piuhat. Saniel: juts=just Azu: Mmmm~ Sol: Ei se oikeastaan kovinkaan hyvä teoria ole. Azu: Älä nyt ujostele kun antaa kuulua! Saniel: kerro toki teoriasi Sol: Pääni alkaa selvästikin hajota. Azu: Naputtaa naputtaa! Sol: Sinä naputat. Azu: Teoria tänne, jotta Claw saa Nobelin! Sol: Nyt en ainakaan sano sitä, kun sitä on odotettu niin kauan. Saniel: kuka, mikä meillä on katsoja Azu: Se o Razah, moro. Sol: Tarkoittaako teillä muuten "naputtaminen" valittamista? Azu: Täällä se on napisemista... Mutta älä yritä kiemurrella! Razah: Tervehdys, maan kansalainen. Azu: teoria, teoria! Saniel: teoria! Azu: Teoria! Saniel: vaadimme teorian Sol: Julmetun kokoinen pervous! Azu: Teoriaa! Teoriaa! Sol: Hiljaaaa1 Saniel: kerro kerro Azu: Hiljenemme kun kerrot mitä päässäsi liikkui. Sol: .....lonkerolonkeroloon-keee-rooo Sol: Siinä sellainen satu. Saniel: naispelaajista aioit kertoa totuuksia Azu: Sooolll~ Keerro nyyytt~ Spö: ...Kuinka mähelsin tuonkin sanonnan. Saniel: älä yritä harhauttaa Azua lonkeroilla Azu: Se ei nimittäin onnistu! *__* Dinga: Azu Azu: Se on kuin marsu lumimyrskyssä joka tahtoo Colaa, sitä on saatava! Sol: Hei kaikki, katsokaa, tuolla on tooosiii iso säni! Azu: Kerrohan? Azu: Säni. Azu: *raaps raaps* Sol: Kultaseni, hihi. Saniel: siäni! Dinga: tuu juokseen mulle moddok crevice maksan kyllä Azu: Jos saat Solin kertomaan meille teoriansa. Sol: Heeeei! Saniel: Ei hän nyt ehdi, tanssi kesken nyt. Sol: Senkin kiero! Azu: (voidaan myös lukea, että ene edes muista missä tuo mission on ja miten se pitäisi tehdä) Saniel: Teoriaa! Sol: Voin kertoa aikaisemman teoriani ruotsin kielen asiasta. Azu: Sekin käy. Sol: Häiriköin sillä jo Guild Chatissa. Saniel: ei enä sitä pliis Dinga: se onse nf missu missä pitää mennä siä luolas Azu: Onko lualassa siäniä o3o Perttu: älyn jättiläiset ftw Sol: xD Mwahahahaahahaha Azu: miksi ei? RITUAALI: vois kohta ruvet eloniaa läpi kuhan sais armorit hankittyyyyyy=) Azu: Oliko se karvas? Sol: Pitkä. Filosofinen. Masentava. Saniel: se kesti varmaan puoli tuntia Dinga: se missä se hunger kuolee Sol: Tylsä. RITUAALI: 8k pitäs jaksaa viel farmia -.- Azu: GWhän ei tosin tue pitkiä ja filosofisia keskusteluja... Dinga: se pitää tappaa tän missun lopus Sol: Sehän yksi pääongelmista olikin. Azu: Eikö porukka sitten innostunut? Sol: ........... ja täten elämän salaisuus o---- Azu: No, tiivistä vähän niin voimme keskustella siitä. Saniel: yritin farmata, mitä nyt chatin läpi näin. Azu: Läpinäkyvä chat. Azu: Niin aivan aivan, tekstin välistä. Sol: Heitä tuskin kiinnostaa EU:hun liittyminen ja pohjoismainen yhteistyö. Azu: Ou jee, liittyminen toisiin juttuihin on aina jännää! Sol: Näin taas käy kun vietän aika yksin kotona aikaa kauan... Azu: Mutta ikähaarukkammehan on sellainen 13....17, joten liekö ihmekään. Sol: Tuo oli kyllä jo kaksimielisyys! Azu: Wat. Sol: liittyminen! Azu: Minähän olen vain aktiviinen järjestömarsu~ Saniel: No kerro nyt sitten se päivän juttu Azu: Lonkerolonkero~~ Sol: Siinä se aikalailla tiivistettynä olikin. Razah: Clawilaiset ovat kyllä aina olleet ilahduttavan sekopäisiä. Melkein ikävä tulee. Azu: No vähän sisällöstä ja omasta mielipiteestäsi. Saniel: niinpä taisi olla Azu: <3 Sol: Katselin tänään pöllyissä muuten mustekalan valmistusta. Azu: Kutsuisin teidät allianceen, jos kiltasi olisi suomalainen. Saniel: mehän olemme tänään varsin selväjärkisiä Azu: Sol, uuh, luonnollinen dokumentti! Razah: Sie tiedät etten mie harrasta suomalaisia kiltoja. Ovat masentavia. Azu: Ja valitettavasti pahimmat turisijamme ovat menneet jo nukkumaan. Azu: Tiedän, tiedän. Sol: Itse asiassa, se oli ruokaohjelma. Saniel: ei edes lonkeropornosta ole puhetta ollut nyt Sol: xD Azu: .__. Mustekala raukka. Azu: mutta hei, niin! Sol: Niin? Saniel: niin mitä? Azu: Kaikkihan tietävät teoriani elämästä ja solujen säilymisestä ikuisesti et cetera et cetera, joten jätetään sellaiset asiat pois. Sol: Mikä kommentti xD Azu: Katsoin tuossa eilen, tai tämän vuorokauden puolella muutamia videoklippejä muuan videosivustolta joka ei ole tuubi. Saniel: tällainen kevyt briifaus Azu: XD Älkääs nyt! Razah: Kuule Azustaja. Saniel: niin ei ollut tuubi, jatka Azu: Siinä joku japanilainen ukkeliselitti jollekin uutisankkurille ulottuvuuksista. Azu: Kerrohan, Razah? Azu: Nykytiedonhan mukaan maailmankaikkeus laajenee jatkuvasti, eikös? Razah: Kukas tämä hukkuva hemmo on? Liekö jo hukkunut.... Sol: xD Azu: Se on Ryorco-setä, paikallinen idlaajamme. Saniel: varo ärsyttämästä häntä Razah: Pitäisikö häälle knties antaa snorkkelit tai jotahiik? Azu: Ja tämä laajeneminen on ilmeisesti lähtenyt "alkuräjähdyksestä", mutta emme tiedä mikä tämän "alkuräjähdyksen" itseasiassa aiheutti. Sol: Hän idlaa sinut pian muuten suohon. Azu: Ääh, hän on pure nolife. Hän ei voi heittää henkeään. Razah: ...taidankin siirtyä hieman sinnepäin... Saniel: jatka, tämä vaikuttaa mielenkiintoiselta Azu: Ahihihi. Sol: Lishää. Razah: Tulipas turvallisempi olo. Saniel novi o/ Azu: Ja sitä paitsi, Ryorco-setä voi hengittää varmaan päänsä ihon lävitse. Sol: o/ Azu: Novii o/
BATTLEBIKINI 2/4 - Juonipaljastus:
Azu: Niin! Emme siis tiedä mikä alkuräjähdyksen aiheutti tai mikä ylipäätänsä sai maailmankaikkeuden alkamaan. Novii: o/ Saniel: kyl kyl, tuttua kauraa Azu: Mutta nyt on viitteitä siitä, että se, mitä me kutsumme "maailmankaikkeudeksi" tai "universumiksi", ei olekaan ainut. Saniel: hahaa Sol: Ja ne viitteet ovat? Azu: Meillähän on siis planeettoja, joilla on kuita, ja planeetat kiertävät aurinkoa ja muodostavat aurinkokuntia ja linnunratoja ja niin edelleen, jotka kuuluvat "universumiimme", mutta käsittääksemme "universumit" eivät kuulu enää mihinkään suurempaan yhteyteen, vaan niitä vain randomisti on muutamia, kuin saippuakuplia. Razah: Clawin luontaiset luennot.. Sol: Mistäkähän tuollainenkin on taas tempaistu Azu: Sol, asiaa on tutkittu ihmisten suurimmalla ja tarkimmalla laserluotaimella*. Saniel: Toeriat Sol: Minä en usko! Azu: Siihen liittyy taas piemän aineen ominaisuudet ja niin edelleen. Sol: Linkkiä! Azu: Ei sinun tarvitse uskoa, se on tiedettä. Voin heittää linkkiä hetken päästä. Azu: Anygay, laajenemisen aiheutti jokin,mutta tässä selitettiin että mitään varsinaista räjähdystä ei välttämättä koskaan ollutkaan. Azu: Tiedättehän te, mitä mustat aukot ovat? Saniel: minä mietin joskus yläasteella että voisikko tämä planeetasystemi olla atomijuttuja vastaava Sol: mikä ylipäätänsä on sanan "universumi" tarkka määritys. Maailmankaikkeus nyt ainakin on itsellään aika kattava. Saniel: tiedän Azu: Ne imevät tavaraa helvetisti sisäänsä ja niistä tulee äärettömän tiheitä. Nyt oletetaan, että on olemassa myös Sol: Imevätkö muka? Sol: <_< Azu: valkoisia aukkoja, josta kaikki tavara tulisi ikäänkuin madonreiän kautta ulos. Saniel: no imevät imevät Sol: Perskutarallaa. Saniel: madonreikiä Azu: Ja tuo valkoinen aukko olisi selitys "alkuräjähdykselle"; olemme vain uudelleenkierrätettyä jostakin toista- Saniel: siinä olisi sitten se alku Azu: kaikkeutta! Sol: Kuulostaa ihan hauskalta iltasadulta. Azu: Elämällä ei ole tarkoitusta. Me vain kierrämme kehää. Mielipiteitä? Sol: Elmän tarkoitus riippuu ihan mielestäni vain siitä, kenen tai minkä kannalta sitä katsot. Azu: Tässä esittelinkin juuri omaa näkemystäni. Saniel: plus että olemme silleen jännästi laskoksilla aika-avaruudessa, joten ne putkahtelevat eri aikaa. Razah: Kas, oma kilta kiljuu. Tulen takaisin konhan kerkiän. > Azu: o/ Sol: o/ Saniel: kentien jopa aloitamme itse itsemme tai tuhoamme Azu: En usko että ihmiset voivat vaikuttaa niin suuriin asioihin mitenkään. Vaikka pystyisimme jonakin päivänä siirtämään omaa planeettaamme, sekään ei vaikuttaisi siihen jos miljardien vuosien Sol: Minä ajattelen näitä asioita hyvin eri tasolta kuin te. Aloitetaan vaikka siitä. Azu: päästä musta aukko imaisee meidät sylövereihinsä ja sitten meistä tulee uuden elämän aineksia. Azu: Tai kukaties ei koskaan tule uutta elämää. Saniel: Eivätkö sne aukot ole aika randomeita, joten miten ihminen siihen vaikuttaisi? Azu: niimpä, niimpä niin. Sol: Minä taas uskon, että tällainen ajattelu "kaikki on mennyttä, millään ei ole väliä" voi juurikin olla se, joka vaikuttaa Sol: ihmiskunnan tulevaisuuteen. Tuo ajattelutapa ja käyttäytyminen sen mukaan voisi tuhota yhteiskuntajärjestyksen. Azu: Jatkatko? Azu: Ilmeisesti kyllä. Saniel: Oo.. ei ajatella maapallon tai tämän planeetajärjestelmän kannalta Azu: Puhun näistä asioista nyt skaaloissa joissa jokin ihmiskunta ja lajien selviytyminen ovat niin pieniä asioita että Sol: Ei jatku nyt ainakaan heti, oletteko vielä mukana? Azu: niillä ei ole mitään merkitystä. Mutta jatka toki. Sol: Minun mielestäni oikeaa merkitystä parhaiten löytää siitä, mitä ympärillään näkee ja kokee, sillä siitä voi suurinpirtein olla varma. Sen sijaan, tieto kaikkeudestamme muuttuu, lisääntyy ja ehkä jopa väheneekin kun todetaan vääriksi. Azu: Eli takerruit nyt eritoten elämänfilosofiseen loppulausahdukseeni elämän tarkoituksesta? Sol: Täten siis, kyseessä on tilanne, jolloin laitetaan kaikki ranttaliksi sen vuoksi, että luullaan maailmanlopun tulevan, Saniel: Onko mikään mikä on näkökenttäsi ulkopuolella olemassa? Sol: mutta kun se ei tulekaan, seisträän sormi suussa ja hämmentyneenä, mietitään miten tästä nyt jatketaan Azu: Saniel, koetetaan nyt keskittyä pariin asiaan kerrallaan, tai tämä keskustelu rönsyilee yli äyräiden. Saniel: xD Sol: Toisinaan seison nurkassa, vähän matkan päässä seinästä ja mietin jos otan askeleen eteenpäin, törmäänkö. Saniel: eihän azu maailmanloppua ennustanut vaan uuden universumin syntyä Sol: Epäilen siis vähn kaikkea. Mutta parhaiten minusta tuntuu, että voin elää kun suostun uskomaan edes siihen, että seinä on olemassa. Törmääminen kuitenkin sattuisi. Ah se linkki. Azu: Diih. Azu: Ja tuossahan nimenomaan selitin, että nämä asiat ovat täysin poissa hallinnastamme. Sol: Käyn tsekkaamassa sen ja sitten voin osallistua paremmin. Sol: Minua vain hirveästi nyt epäilyttää. Saniel: mutna onko seinän törmääminen ja sen sattuminen vain oppitua mielen koodia ja voiko siitä oppia pois Azu: Käytännössä sillä ei ole mitään merkitystä, tuleeko maailmaloppu vai ei, emme kykene tekemään mitään sen hyväksi tai Saniel: hito kun kirjoitan kauniisti Azu: sitä nopeuttaaksemme, vaan parempi jatkaa elämäämme arkisesti ja tavalliseen tapaamme kuten aina ennenkin. Azu: Mutta taas pienissä piireissä, asiat, joihin voimme realistisesti vaikuttaa, kannattaa vaikuttaa. Puhutaan nyt vaikka ilmastonmuutoksesta, vaikka se tuntuu suurelta asialta, on teoriassa mahdollista hidastaa tai nopeuttaa sitä. Saniel: niimpä, koska sillä saadaan aikaan globaali muutos Saniel: sillä paikallisella vaikuttamisella Azu: Juuri niin, juuri niin. En aio edes napista mistään omasta panoksesta tässä kohtaa. Ja se johtuu siitä että en ole nyt moralisoimassa ilmastonmuutoksesta, vaan puhumassa elämän tarkoituksesta. Saniel: Mikä on elämän tarkoitus? Azu: Sanoin juuri äsken, ettei sillä ole tarkoitusta. Azu: Me jatkamme kiertoamme ikuisesti. Itse olen jättänyt elämän tarkoituksen etsimisen taakse, sen sijaan mieltäni Saniel: onhan silä oltava, evolotiivisessa mielessä ainakin on. Azu: askarruttaakin kysymys, miksi solut pyrkivät säilymään ikuisesti? Azu: Toisaalta siihenkin olen saanut eräänlaisen selityksen; ne eivät pyri siihen, vaan kyse on kemiallisista yhdisteistä* jotka toimivat enemmän tai vähemmän automaattisesti. Hiiliketjut sitoutuvat yhteen ja laskottuvat. Saniel: uskotko voivasi syntyä uudellen jos täysin samat solut sattuvat joskus kokoontuman "sinuksi" Azu: tämän asian puitteista en itse osaa selittää tarkemmin yksityiskohtia, mutta jos kiinnostaa, kannattaa tehdä tutkimusta itse vaikkapa kirjastoon tai netin syövereihin. Azu: Ei, minulle kuolema on solujeni loppu ja sitten ei tapahdu mitään. Nähdäkseni aivot ovat se, mitkä tekevät meistä sen mitä me olemme(sen lisäksi miten fyysisesti koemme itsemme) ja en Saniel: vai niin, tylyä Azu: usko että tismalleen samanlaista laskottumista tulisi koskaan tapahtumaan. Teoriassa mahdollisuus on, käytännössä tuskin tulee tapahtumaan ja päälle kaikki pois jääneet elämänkokemukset. Azu: Äläkä ajattele sitä pessimistisesti. Ei, se ei ole tylyä, miellen sen neutraaliksi lähestymistavaksi. Sol: minä olen yksinkertaisesti sitä mieltä, että elämän tarkoitus on se, minkä itse haluaa sen olevan. Saniel: elämänkokemukset kyllä tosiaan tekisivät erilaisen yksilön. Azu: niimpä, niimpä niin, ja läpi koko elämän, aivot muuttuvat. Ihmiset unohtavat tai oppivat uusia asioita sen mukaan miten radat katkeilevat tai kehittyvät aivoissa. Saniel: eli meillä e.tarkoitus tällä hetkellä on idlata GW.ssä Azu: Sol, meillä on eroa sen verran, että minä elämälläni tarkoitusta, mutta näen että elämällään voi tehdä mitä haluaa. Sinä taas haet elämällesi tarkoituksen, jota toteutat. Sol: minusta vain on hieman surullista, en pysty siis näkemään sitä neutraalina, että jollakulla ei oikeastaan ole tarkoitusta. Sol: Vaikka ei kyllä minullakaan xD Azu: Mutta miksi se on surullista? Saniel: En minäkään usko että mun täällä ollla on joku syy, että odotan vain sitä suurta tekoani ja se oli sitten siinä Sol: Tarkoitus, seuraava paikka, minne mennä, elämä, jota toteuttaa. Azu: Käytännössä se miksi olet olemassa on se, että vanhempasi pomppivat sängyssä omista motiiveistaan. SAniel: xD Saniel: niimpä ja sitä vartenhanmekin olemme täällä Sol: Mutta se ei suinkaan ole tarkoitukseni. Minun funktioni. Se on vain heidän toimiensa seuraus. Azu: biologiselta kannalta kyllä. Saniel: itseasiassa kaikki elollinen on Azu: Ja tämän aiheuttavat taas solut, jotka pyrkivät säilymään ikuisesti jakautumalla ja säilymässä eri yksilöissä. Saniel: mikä on esim kivien tarkoitus? Azu: tätä varten useiden jälkeläisten hengissäsäilyminen ja lisääntyminen on tärkeätä. Sol: Väitätkö nyt, että tarkoitukseni on olla vanhempieni tuotos? Azu: En. Azu: Sinä OLET vanhempiesi tuotos, eikä sinulla ole tarkoitusta. Saniel: kyllä, jatkat heidän olemassaoloaan kun he poistuvat. Sol: Ah, mutta minä taas tavallaan ajattelen aika maanläheiseltä kannalta "tarkoitusta". Saniel: kivet minua mietityttävät yhä.. Azu: Teitä kumpaakaan ei varmaan haittaa että tarnslitteröin tämän keskustelun ja laitan foorumin asiakeskustelu-osioon jossakin välissä? Sol: Tulisi sinnekin jotain täytettä. Anna palaa. Saniel: onko tämä asiaa? Azu: Sol, se näkyy kyllä asenteessasi varsin selkeästi, etenkin kun minä taas aloitin keskustelun tarkoituksella multiversumista. Azu: Onhan tämä. Ainakin asiallista, jos ei muuta; ei se ole tiedekanava, kyllä sinne filosofiaakin voi laittaa. Jos siitä tulee napinaa, minulla on diktaattorin valta ja adminin oikeudet vaihtaa. Saniel: jos niin päätät, niin laita toki. Azu: Mutta takaisin Solin tarkoitukseen. Azu: Sinä et katso että syntyisimme tarkoituksen kanssa? Ja että luomme oman tarkoituksemme eläessämme? Vai muodostuuko se yksinkertaisesti tavasta jolla elämme? Saniel: Sol hiljeni miettimään. Azu: Hän saattaa katsoa sitä videota. Kannattaakin, se on mielenkiintoinen. Saniel: sulla on yhä nuo bikinit Azu: TAISTELUBIKINI! Tititiitititii Azu: Claw, from battlebikinis to universe, raison detre and back to the battle bikinis in 10 minutes. Sol: Se taitaa ehkä olla yksinkertaisesti tapa, jolla elämämme. Asenteet, joita viemme mukanamme ja ennenkaikkea halut, unelmat. Saniel: Olen noita eri universumi juttuja lueskelut mielenkiinnolla aina kun niitä on tiedelehdissä. Sol: Ennen pitkää tavallaan "itsensä toteuttaminen". Onnellisuus. Azu: Haluatko antaa esimerkkiä jonkun Matti Mallimiehen elämän tarkoituksesta? Saniel: Tarkoittaako tu että onnettomalla ihmiselä ei ole elämäntarkoitusta? Sol: minä en mielelläni pohdiskele tai esitä väitteitä, jos en pysty kunnolla perustelmaan, siksi tämä multiversumi ei aivan tule hjärkevänä ulos minusta. Saniel: Entä köyhienmaiden ihmiset? (hölinää asian vierestä) Sol: Siis, jokainen löytää päämääränsä sieltä, mistä nyt sen sattuu löytämään. Päämäärä, sen sanoisin olevan. Sol: Siis, päämäärät + niihin pyrkiminen eläässään = tarkoitus, jokaisen oma henkilökohtainen tarkoitus elämälleen. Azu: Haluatko havainnollistaa jollakin esimerkkihenkilöllä teoriaasi? Saniel: Kävisikkö vaikka lastenhankinta, toisille se on tärkeää ja tavoiteltavaa. Päämäärä elämälle. Sol: Matti tässä näin tahtoo kersoja. Lapsenlapsia. Saniel: hahaa Azu: Kekekekeke, näkee että puhun naisten kanssa.. KRhm, jatkakaa. Sol: Kaikkea sellaista peruskamaa. Perhe-elämän. Sol: haista huilu. Azu: Ahihi. Sol: Matti toimii valinnoissaan niin, että edistää lapsenlapsien saamista. Azu: Hmm, härski mies.. Sol: Kai sinäkin nyt jotain haluat? Azu: Minua hämää nyt valintanne, saisiko jotakin toista? Azu: Joo, Colaa o3o -> Saniel: No naisille se panskan maailmaan työntämine nyt on hieman konkreettisempaa kuin miehille Saniel: penskan Sol: xD Saniel: ohops Azu: Pyysin nyt esimerkkiä, en suinkaan henkilökohtaista näkemystänne. Sol: Kukapa ei haluaisi olla onnellinen? Siihen pyritään. Azu: Tuon minä allekirjoitan. Sol: Jokaisella on oma paikkansa, josta sen löytää. Toiset lapsenlapsista, toiset colasta.
BATTLEBIKINI 3/4 - Juonipaljastus:
Azu: Onko kaikkien ihmisten elämäntarkoitus sitten olla onnellinen? Saniel: Entä jos ei ole. Onko epäonnistunut kaikessa? Azu: Jos ei ole onnellinko vai elämäntarkoitus ei ole olla onnellinen? Sol: En haluaisi sanoa noin. Mutta tuollainen tarkoituksen melkein jokainen ihminen tavallaan valitsee ottaa. Saniel: jos ei ole onnellinen Azu: Ja jotenkin tuo "onko sitten epäonnistunut" kuulostaa jotenkin lopulliselta ja tuomitsevalta siinä mielessä, että jollei makaa kuolinvuoteellansa, asialle voi tehdä jotakin. Sol: Voi ajatella, että on epäonnistunut kaikessa tai että on onnistunut epäonnistumisessa todella hyvin SanieL: toisaalta onko sillä väliä onko elämäntarkoitus täyttynyt kuolinhetkellä, elämä on eletty ja se siitä. Saniel: munakana Azu: Minun teoriani tukee tuota. Sol: Mielestäni elämäntarkoitus ei ole kuin lasi, joka joko tulee täyteen tai sitten ei. Minulle elämäntarkoitus on loppumaton kaivo, josta voi juoda jos vain haluaa. Dinga: o/ Sol: o/ Saniel: syvällistä on Azu: Kunhan kaivon on ensin tehnyt? Azu: o/ Saniel: o/ Sol: kyllä. Azu: Tehnyt tai löytänyt. Elit arkoitus on jotakin mikä toteutetaan jatkuvasti. Dinga: nyt teen sen myynti homman foorumille. Sol: Voisin katsoa sen videon tähän väliin ja vetää teetä. Azu: Anna palaa, Frank! Azu: Kaikessa rauhassa, minäkin voisin katsoa sen uusiksi. Saniel, saitko linkkini? ... Sol: Te ehkä puhutte hyvin eri tarkoituksesta kuin minä. Minä puhun henkilökohtaisesta elämäntarkoituksesta, ihmisen tasolta. Saniel: Surkaahan se olisi jos jossakin vaiheessa elämä voisi todeta että sepäs olikin sitten siinä, kuolemaa odotellaan nyt Azu: Sekös meillä tässä onkin erona. Azu: En nyt sanoisi niinkään! Jos joku ottaa elämän tarkoituksen löytämisen elämäntyökseen kun sen löytää, voi päästä yli sen aiheuttamasta taakasta. Saniel: Azu rivi Azu: Toisaalta, jos sen löytää, voi sen jälkeen iskeä tyhjyys. Mitä nyt? Tai epävarmuus! Oliko se tuo? Sol: Siis minun käsitykselläni elämäntarkoituksesta ent arkoita sellaista mitään kliimaksia, jonka jälkeen kaikki lähtee kohti kuolemaan. Azu: Onko tässä hyvä? Sol: Kaivo vaihtelee. Kaivoa voi vaihtaa. Jos siitä ei tykkää, hakee uusia paikkoja. (...) Sol: Päämääriä voi olla monia, vaihtuvia. Tietysti ne vaihtuu. Lapsena halusit supermieheksi. Nuorena rocktähdeksi. Nuorena aikuisena kirjanpitäjäksi. Tavoitteet muuttuvat. (...) Saniel: haa Azu: Ja nyt sinä katsot vinosti eteen XD Palataan keskusteluun. Vai supermieheksi.. Saniel: Keskustelu tais kuolla Azu: Olemme jauhaneet vähän samaa asiaa tässä hetken, eli Solin näkökantaa. Ei sillä että se sinänsä olisi jotenkin väärä tai paha tai ruma tai muuta, mutta. Azu: Toisaalta, annetuista vaihtoehdoista siitä saakin enemmän keskustelua. Onko sinulla jotakin teoriaa, Saniel? Saniel: se mustaukkojuttu jäi hieman tyngäksi nyt Azu: Olen ymmärtänyt ettet välitä paljoa puhua itsestäsi, mutta tämä on varsin vaaratonta. Azu: Sol katsoo sitä videota vielä. Hän ei ole ilmeisesti kiinnostunut asiasta kuten me, joten eivälttämättä tiedäkään niin paljoa. Ja siksi hänellä ei ole oikein sekleitä mielipiteitä ja varmaan osaat jatkaa ajatusketjuani. Dinga: SE ON VALMIS! Saniel: juu.. Mielenkiintoinen ajatus oli se että ne jonnekin putkahtavat. Azu: Tödi! Dinga: Sieltä nyt kattomaan sit mitä ostatte Azu: :3 En ole ostamassa tällä hetkellä kyllä mitään, mutta ehkä jokin päivä. Azu: Ai niin, minun on jo pidempään pitänyt lisätä foorumin liittymisilmoitukseen että laittaisivat allekirjoitukseensa kiltakutsunimensä.. Saniel: Mutta gravitaation vääristyminen "syveneminen" viittaa siihen että aine kerääntyy eikä karkaa Azu: No sen voi aiheuttaa yksinkertaisesti se, että aineesta tulee äärettömän tiheätä. Saniel: Se repeääkä gravitaatio lopulta on arvoitus. Azu: Joskaan en tiedä miten aineen tiheys verrattuna yleiseen massaan taas vaikuttaa gravitaatioon. Azu: totta, totta. Odotamme innolla vastauksia! Saniel: Kukaan kun ei ole kuvannut m.aukon loppumista. Azu: Hmm, totta, totta. Dinga: ookkei Saniel: Tuleeko siitä vain "ehjä" taivaan kohta, joloin aine olisi karannut jonnekin Azu: Minä lähdin jostakin syystä ajattelemaan valkoisia ja punaisia kääpiöitä, vaikka ne eivät suoranaisesti liitykään mustiin aukkoihin. Saniel: Aineen tihenemistä? Azu: mutta muistatko tämän hiton ison projektin jossa ennustetiin muodostuvan "pieniä mustia aukkoja"? Saniel: Sveitsissä Azu: Siellä se taisi olla, siitä oli paljon kohinaa. Sol: CERN. Azu: Jep, juuri se. Sol: ? Hiukkaskiihdytin. Azu: Jep jep jep. Saniel: Jo se tulkee mun ajatusta siitä että planetta järjestelmät on kuin atomeita Azu: Anygay, siinä sanottiin että hiukasten törmätessä olisi saattanut syntyä pieniä mustia aukkoja, jotka "häviäisivät itsellään". Saniel, että olemme jonkun isomman pieniä osia Saniel: en usko että elektroni on jo pilkottu pinimpiin mahdollisiin osiinsa Saniel: siellä on varmasti vielä jotain pienempää kuin kvantti Saniel: Mihin se meni Saniel: Hlöpisinkö kauankin yksinäni? Saniel;: Ja hekään eivät vastaa.. Azu: Perkeleen Saunalahti. Dinga: Hmm Azu: Voisitteko laajentaa chat-ruutunne ja totta screenshotteja viimeisiin riveihin saakka siitä, Saniel: häivity ja jätit mut lähtisemään yksikseni Azu: sanin" vai supermieheksi.." ja Saniel sanoi" Keskustelu tais kuolla" ja vaikka postata ne foorumille. Azu: Netti katkesi. Saniel, voisitko? Saniel: Otin Azu: kiitos. (...) Azu: Mihin edes jäimme? Saniel: ha en kerro teoriaani uudestaan Azu: No Sol varmasti valaisee minua.. Mutta mitä luulet niistä mustista aukoista? Saniel: Muta mielenkiintoinen se gernin mustaukkojuttu Azu;: Voisiko se olla mahdollista? En perehtynyt asiaan sen paremmin, tiedän vain että fyysikot vakuuttelivat että kyllä ne katoavat omillaan. Saniel: JOs ne voivat pieneässä koossa itsestään kadota, niin mikseivät isossakin koossa Azu: Ja en muista myöskään onko "valkoisia aukkoja" koskaan oikeasti tavattu. Ja kutistuvatko ne? Mutta mikä niiden syntymekanismi on? Jos niitä olisi teoriassa voinut syntyä CERNissä..~ Saniel: Sitä en tiedä. Azu: minulla on käsitys ettei kukaan tiedä. Saniel; Mikä ne synnyttää jos tyhjiössä elektoni hiihtää menemään magneetin ajamana. Azu: Hmm. Azu: On muuten vattava chat ikkuna mulla nyt Saniel: valtava Azu: Valtava? Azu: Minullakin tämä on korkea.
-> 528, jatkan tätä keskustelua jossakin välissä kun jaksan. | |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Clawin mytologia La 17 Loka 2009, 12:57 | |
| Ai niin, tämäkin vielä. Krhm, juu, jokin päivä~ | |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 16 Marras 2009, 13:59 | |
| BATTLEBIKINI 4/4 - Juonipaljastus:
Saniel: niin Azu: Mutta ei välttämättä niin leveä kuin mitä voisi olla. Johtuen siitä että pelaan aina ikkunakoossa ja oikealla puolella näyttöä on kämmenen verran tilaa. Sol: Selitä vielä mitä haluat sanoa valkoinen aukko-asialla. Käänteismustia? Azu: Se on paikka mistä tulee tavaraa ulos. Sol: Mistä se tavara tulee ensin sinne sisään? Azu: Meinasin sanoa että paska tulee ulos..Facepalm. Azu: Mustasta aukosta. Madonreikä-ilmiö tuttu? Sol: Mihin tämä valkoinen aukko sitten ulostaa ne? Minusta koko homma vain kuulostaa niin.. Azu: Teoria on, että se luo uusia universumeita. Saniel: eri aikaan paikkaan ulottuvuuteen Azu: Se on ikäänkuin nykyisen käsityksemme "alkuräjähdys". Sol: Kuulostaa Solille ihan sadulta. <_< Kuinka toinen universumi voidaan havaita? Saniel: ei mitenkään, koska näemme vain omamme Sol: Tämä ei ole vallitseva käsitys. En ole vakuuttunut perusteista vielä. Azu: Videon alussahan juurikin selitettiin siitä laserista jonka avulla mustan aineen vaikutusta gravitaatioon voidaan mitata. Azu: Ei ole vallitseva, mutta se saattaa kumota nykyiset käsitykset. Sol: Sol mietiskele. Azu: Parempi purra ennenkuin nielaisee. Sol: Jos Solille selostaa vain mumbojumboa, se on samaa sitten kuin uskonto. Saniel: meneekö materia rikki aukonläpi kulkiessaan? Azu: Se on hyvä kysymys. Saniel: aka jos maapallo mennä pärsäsktäsi mustaan aukkoon rätkähtäisimmekö vain uuteen paikkan, huomasimmeko edes sitä Sol: Kristus. Azu: Ooo, tuo on upea idea. Sol: Se onkin sitten seuraava asia, mihin uskon. Saniel: onko aurinkokunnan keskellä musta aukko Sol: Tuo kuulostaa melkein jo kuulkaa uudelta uskonnolta, sanoisin. Azu: Tuosta uutisankkurikin videossa tuumasi. Azu: Saniel, paremminkin valkoinen. Sol: Sol ei ole vielä katsonut videota. Azu: Mustat ilmeisesti vaeltavat universumin lävitse hallitsemattomasti. Azu: No sehän selittää kysymyksesi. Saniel: aa... niin tosiaan Sol: Näissä asioissa vaan minun pitää lähteä aivan alusta liikkeelle. Azu: niinhän aina kaikesta uudesta pitääkin. Saniel: Hirveän jännä ajatus Azu: :3 Saniel: loputin kiero ja silleen Azu: Eikös, eikös! Saniel: On, todella jännä! Azu: Claw, alternative ways to think. XD Saniel: Hmm mistä me edes tiedämm emitä universumimme laidoilla nyt tapahtuu, kun näemme vanhaa kuvaa sieltäkin Saniel: ties vaikka musta aukko siellä mäyryäisi Azu: Emme tiedäkään. Teoria on, että se laajenee jatkuvasti ja ilmeisesti myös kiihtyvästi. Saniel: se oli mitattu jotenkin valon taittumisesta se Azu: Sikäli kun tuohon klippiin on uskominen - vallalla olevan käsityksen mukaanhan laajeneminen hidastuu, ja saattaa palata takaisin siihen alkuäräjähdykseen jossakin pisteessä. Saniel: Aaltoliike, kaiken peruselementti! O_O Musta-valkoinen-musta aukko Saniel: omg Azu: Mitä yrität sanoa? Saniel: Valkoinen aukko muuttuu vähitellen mustaksi ja taas valkoiseksi, materia velloo siinä välissä Saniel: aalto Azu: Aah, ajattelin jotakin konkreettisempaa aaltoa. Saniel: aukot varastavat toisiltaan materiaa kun se sattuu niiden ulottuville Saniel: universumi = materiapilvi aukkojen välillä Saniel: brainstorm iski, aivan uusi ajattelutapa Azu: >: 3 Upeata! Saniel: ymmärsitkö mitään tuosta mun selityksestä Azu: Kyllä, mutta se pohjautuu nykyiselle käsitykselle. Tuohan ilmeisesti murtaa sen - voi tietenkin olla, ettei! Azu; tietenkin voisi olla, että jossakin vaiheessa laajenemista tavaraa alkaa kasaantua jonnekin niin paljon, että ne alkavat pakkaantumaan samaaan pisteeseen kunnes syntyy musta aukko. Azu: Mutta se taas.. Noh, niin. Mene ja tiedä. Katson tuota videota tässä samalla. Saniel: hmm.. kaikkea sitä ihminen miettiikin Sol: Nuahah. Karismaattinen tyyppi. Azu: Tuo auttamatta ajaa minut ajattelemaan Solinpaa ajatella, ihmisläheisesti. Nämä ovat varsin abstrakteja ja järjettömän kokoisia asioita mistä puhumme. Dinga: Saniel: entä jos se auko luhistuu ja alkaa aina uudestaan, kun se on saanut siirrettyä tavaran eri paikkaan Sol: Suoraan sanottuna, välillä tuntuu että hänen pitää vain runkata tieteellistä egoaan tutkijana ja keksiä jotain mullistavaa Saniel: eli silloin olisi aina uusi alku Dinga: mitäs vittua sitä tekis kun ei jaksais idlata Dinga: need money Sol: ja sitten väittää vastuksen kaatamiseksi, että ennen muinoin sitä erilaisia ajattelijoita tapettiinkin. Sol: Noh, kyllä tämä teoria vielä kaatuu. Nuahha. Dinga: miten noita destroyer coreja voi muka soolota kun ne hyökkää sen lohikäärmeen kimppuun ja tappaa sen? Azu: Jos siinä on vikaa, se todennäköisesti kaatuu. Sellaista on tiede! Sol: Katsotaan vaikka. Sol: Se on ihan nätti idea sinänsä. Saniel: mitenkäs meillä tämmöinen symmetria on täällä istumisessa. Azu: Mutta siihen mitä Saniel sanoi, eikö se tietäisi uuden universumin alkua toisen sisällä? Azu: Ainahan te hakeudutte symmetrisesti ympärilleni.. Sol: Helpottaa kyllä vähän kun pystyn ymmärtämään nyt mitä te tarkoitatte oikeastaan tuolla sanallanne "universumi". Sol: Lulz. Azu: Toisaalta voi olla, että näin tapahtuu, mutta emme voi tietää siitä mitään koska emme vastaa kärpäsen pierua aika-avaruudessa. Azu: Sol, olet siis vähän paremmin perillä kuumepäissäsi mistä olemme puhuneet koko ajan? SOl: Kyllä. Epäilevä vieläkin. Haluaisin tietysti käydä koko homman jokaista pientä käsitettä myöden, muttah.. Saniel: ei tule universumia universumiin, jos aukko lähtee aina eri suuntaan->materia tuli -> materia lähtee pois, siirtyilee vain nätisti Azu: Ja tämä vastaa nyt sitä aaltoa mitä sanoit? Entä uusi teoria? Ja mitä mieltä Sol on itse teoriasta? SOl: Toisaalta, koska tietomme on niin rajallista, voi olla että otamme vain ne riekaleet tiedosta käyttöön, mitä meillä on ja yhdistelemme väärällä tavalla tietoja yhteen. Saniel: uuden teorina mukaan aukko vaihtaa tuossa välissä eri universumiin, uuteen sellaisen jonne lataa materiaa Saniel: hoo typotitypoti Sol: Minusta tuntuu että tämä tyyppi on ottanut elämäntehtäväkseen "ultimate totuuden", eikä päästä siitä irti. Jos Lisa-juttu epäonnistuu, hän romahtaa. Minulla on sellainen fiilis. Azu: Älä katso henkilä, katso teoriaa. Sol: Mutta ei se liity kyllä siihen. Saniel: Miksi nämä puskat ovat tässä? Koko ajan edessä Sol: O_O Azu: Tietenkin hän yrittää näyttää sen positiivisessa valossa, koska hän on tuolla selittämässä uudesta teoriasta ihmisille. Sol: Ei mitään. Azu: käännä kuvakulmaa, Saniel. Sol: Minua vain säälittää tämä tyyppi jotenkin. xD Olen tosi reilu. Azu: Hmm. Saniel: minäkö? säälittävä? Azu: Ei vaan tuo tutkija. Sol: Eikun tuo Michio Kaku Dinga: hmm... mistä saa parhaiten balthaa? Saniel: ahaa, te siitä videota katsotte Azu: Zaishen elite. Olisiko sitä tullut se 6k päivässä. Dinga: miten sitä vedetään? Azu: Tapat kaikki. Nopeasti. Sol: Hyvä neuvo xD Dinga: millasella buildilla? Azu: SF-elelauma on hyvä, ja trapperit. Dinga: linkkaa trapper build Saniel: ei voi kääntää kuvakulmaa kun haluan nähdä välillä muutkin kuin azun edestä Azu: Ei minulla ole ainuttakaan, kannattaa käyttää SF:ä. Dinga: ok Dinga: vois mennä nukkumaan Azu: Saniel, ymmärrän ymmärrän ongelmasi.. Saniel: niin melkein voisi Azu: Tule viereeni istumaan sitten? Saniel: ei sinne uskalla tulla Dinga: mikäs täällä on oikeen meneillään? Azu: o3o~~ Saniel: azu houkuttelee ihmisiä viereensä istumaan Dinga: hoo Dinga: Mää meen, mooro ja yöt o/ Saniel: o/ Azu: o/ Sol: Ei tuo video sinällään kamalasti mitään anna. Esittelee vain mitä hän ajattelee. Azu: Ja Sol, tuo ukkelihan sanoo nimenomaan, että jos he ovat väärässä, koko systeemi heitetään ikkunasta. Saniel: mäkin taidan mennä nukkumaan o/ Sol: Sehän on selvää se. o/ Azu: Jaaha, öitä ja kiitos keskustelusta o7 Azu: Muista postata ne screenshotit! Azu: Mitä sen pitäisi sitten antaa? Sol: Ai saatana, olen unohtanut tehdä kaikki läksyni ja rästihommani. No, ei sen väliä. Sol: Tuo on aika pintaraapaisua? Azu: Kerro laajemmin. Sol: Sinänsä pelkkä esittely. Azu: Se on kin vain esittely, tuo projekti on työn alla. Sol: En saa oikein mitään konkreettista irti. Azu: Se on hyvän abstraktia. Sol: Sillon kun asiat ovat abstrakteja, ne pitäisi mielestäni perustella loogisesti, yksinkertaisesti ja niin yksityiskohtaisesti kuin tarpeellista. Muuten, minulta ei heltiä uskontippaakaan. Azu: Yksinkertaisesti mutta yksityiskohtaisesti.. Sol: Tietysti, en ole alalla lähestulkoonkaan tarpeeksi perehtynyt, jotta pystyisin kunnolliseen "aivoriihiväittelyyn" Sol: Siis joka pirun yksityiskohta yksinkertaiseen muotoon puettuna. Azu; Tuossahan tuo koko asia on nyt käännetty ymmärrettävälle kielelle ja pyritty visualisoimaan mielikuvin. Muuten kyse on pääasiassa, ellei jopa yksinomaan, matematiikasta. Sol: Siinä ollaan mielestäni menty juuri siinä kansankielistämisessä liian pitkälle... Se on ongelmani. Azu: Ymmärtäisit matemaattisista kaavoista sen paremmin? Sol: Mwahaha. Tuskin. Mutta pysyisin mielestäni niissä mukana, silloin saattaisin ymmärtää. Azu: Hmm. Sol: Tai suostua olemaan epäilemättä. Sol: korjaus: saattaisin suostua yrittää ymmärtää. Azu: En vaivautunut edes viilaamaan pilkkua. Sol: Tuo epämäärinen kupla-höpötys karismaattisesti vain saa minut jotenkin heti niin epäileväksi. Azu: Ehkä laajempi selitys ulottuvuuksista herättäisi luottamuksesi paremmin? Sol: Kenties. Azu: Kenties? Sol: Vaikea sanoa oikein mitään. Azu: Sano vaikka mihin kaipaisit tarkennusta. Sol: En kiellä etteikö tämä teoria voisi olla totta, mutta en näe mitään perusteitä tällä hetkellä itse, jotta siitä tulisi näkemykseni. Sol: Mistäköhän lähtisin... Azu: ei se sinun näkemyksiisi välttämättä tulekaan vaikuttamaan! Siitä tulee vain osa sitä informaatiota jota kutsumme totuudeksi , jos se menee lävitse. Sol: Painovoima. Mistä se syntyy oikeastaan.. Azu: En usko että se on....Asia, joka syntyy, vaan nimitys sille ilmiölle "kappaleet vetävät toisiaan puoleensa". Ja se taas johtuu ja riippuu niiden massasta. Sol: Huono valinta sanoissa kieltämättä. Azu: No minäkään en ole fyysikko, mutta näin olen itse asian käsittänyt. Sol: Kyllähän se on havaittavissa. Azu: Mutta hei, sinähän voit käydä kysymässä tuota fysiikanopettajalta! Sol: Meidän fysiikanopettajamme on pervo. Lisäksi se on ryhmänohjaajani, joka jahtaa minua koko ajan. Azu: Mutta luulisi hänen tietävän jotakin asiasta. Sol: Siis, jahtaa koska olen jättänyt paljon asioita tekemättä. Hän on pälli. Azu: Ahaa, no wiki valaisee ettei tiedekään ymmärrä gravitaatiota. Sol: ...Upeaah. Sol: Mionusta on hienoa juuri, että voin pudotella esineitä ja todeta jonkin asian olevan olemassa. Muttah en oikeastaan voi pudotella mitään enkä saa loogista päätelmännauhaa, en luota. Azu: >_> Sol: Voisin perehtyä tähän aiheeseen vähän paremmin. Azu: Se voi laajentaa elämänkatsomustasi. Sol: Jos jaksaisin. Jos vaikka rupeaisin taas heräämään pikkukyläkoomastani. Azu: :3 Azu: Olet vain niin ihmisläheinen. Sol: xD Sol: se olisi kyllä hienoa.
Prkl! Sainpa senkin loppuun. Joitakin typoja oikaisin ja jotkin jätin sinne, joitakin taisin tehdä itsekin. | |
| | | Fane Officer-setä
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Pe 11 Joulu 2009, 00:43 | |
| Clawin karvakolmikko on päätynyt buddhalaisen munkin tulkattavaksi. Kuinka heidän käy ja ennen kaikkea, selviääkö munkki tästä selväjärkisenä? Fane/Panda = Fane-setäSol = Sol-tätiAzu/Gvin = Azu-setäTailung = Card Tailung WongClaw ja Tummansininen Colatehdas - Juonipaljastus:
Sol: Ooooh! Azu: Kerro meille lisää niistä! Tailung: Hänellä on jakautuneita henkilöitä. Tailung: Älkää näyttäkö pandalle keksejä. Fane: Kaikkea sitä oppii itsestään... virtuaalimaailmassa. Azu: Mitä tapahtuu, jos hän näkee sellaisia? Azu: katoaako meidän kykymme nähdä niitä? Tailung: Pandan himo nousee rajattomiin ja vapautuu yksi erikoisvoima. Azu: Himo. Sol: *reps* Fane: Omnomnomnomnom! Sol: Ei siis keksejä Fane-sedälle *_* Tailung: Panda kun syö keksin hän juoksee tuhatta sataa. Fane: Ai perhana, tuo pitää muistaa armeijassa. Azu: Ooo. Fane: "Mitä sulla o siel kassis?" "... DOMINOJA!!" Azu: Onko keksin tyypillä väliä? Tailung: On. Tailung: Suklaakeksit tosi kielletty. Tailung: Kaurakeksejä saa vedellä. Azu: Hmm, Solhan voisi kokkailla hänelle lohdutukseksi kaurakeksejä. Fane: Hei, ei tuo nyt ole reilua =F Fane: Minä mikään hevonen ole. Sol: Hän kuolisi niihin. Azu: Tailung Wong, voiko Fane itseasiassa olla hevonen? Tailung: Kyllä panda ole onnellinen Solin luonnonkeittiö olemassaolosta. Sol: "Gvin, kultaseni... kävi nyt niin että tapoin yhden officerin keksillä. Mutta se oli vain Fane! Eihän haittaa?" Azu: "Ei se mitään, beib. Officereita kävelee vastaan joka outpostissa!" Tailung: Siitä pitikin puhua, Fanella on yhtä iso kuin hevosella... Tailung: Ja kyky sietää kärpäsiä Fane: Olen aika... härö XD Azu: Tämä selittää monta asiaa. Sol: Nuahah. Tailung: Jos hän saa kaura, vilja keksejä Fane: Olenkin aina epäillyt, olenko sukua hevosille, kun olen tällainen kaappi. Tailung: joten hän muuttuu aika eläimeksi jos hän saa minkälaisia keksejä vain Azu: Toivottavasti et ole koskaan miettinyt miten olet päätynyt olemaan sukua niille. Azu: Aika-eläin Fane. Fane: Olenhan minä aika eläimellinen. Tailung: Yksi kysymys pandalle mikä voi paljastaa seuraavan henkilöllisyyden Sol: Rawr. Tailung: piilevän Azu: Ooo, suuren jännityksen hetki... Fane: Siis minulla on hevospersoona ja sitten jokin toinen persoona vai olenko taas pihalla? Azu: Vastaa vain rehellisesti hänen kysymykseen! Fane: Mutq mää tahro löytää itseni ;__; Fane: Jos sisälläni asuu heppatyttö niin minun pitää tehdä siitä meetvurstia vielä tänä iltana! Tailung: oletko Panda herännyt oudoista paikoista ja puhunut outoja ?_? Fane: Hmm... Sol: ~~~~ Azu: ~~ Fane: Mikähän määritellään oudoksi paikaksi >_> Kaipa minä olen. Fane: Ja ainahan minä puhun outoja~ Tailung: esim. sängyn ulkopuolella herännyt. Azu: Eikö sisäpuolella olisi oudompaa... Fane: Tokihan minä olen herännyt tuolilta, sohvalta, lattialta... Tailung: tarkoitan tietenkin sängyn reunojen ulkopuolella. Tailung: AHA! Sol: Nuahah, käyn hakemassa hampiharjan.. käy jännäksi jo *_* Azu: Meinasin sanoa, että Tailung vainosi jotakin. Tailung: kerro viellä heräätkö silloin vaatteet päällä? Tailung: jos esim. lattialla. Fane: Yeh, jos alusvaatteet luetaan vaatteiksi. Tailung: AHA! Fane: "Se ei nuku alasti, mitääää~?" Tailung: syötkö aamuksi terveellisesti? Tailung: *aamulla* Fane: Tuota... Tailung: esim. keksejä? Azu: Jos et ole hereillä aamuisin, et voi syödä aamuisin. I3 Azu: Ellet syö unissasi! Fane: Syön harvoin keksejä aamulla. Tailung: AHA! Tailung: mutta syöt. Fane: Ehkä kerran kuukaudessa. Tailung: Toinen piilevä hahmosi. Fane: Keksivaras?" Azu: Hamburglar to cookieburglar. Tailung: on salainen ninja joka kompastuu lattialle alusvaatteitten takia Fane: XD Oh yes \o/ Sol: xD Sol: Jänniä käänteitä. Tailung: Budhan kirja... sanoo näin Fane: Wut, olenko päässyt jo jonkin kirjan hahmoksi? Tailung: Täällä on aivan sinun tapainen tapaus. Tailung: Kirjassa. Fane: Ja nimi oli? Tailung: Olet musta ninjapanda, hevoselle sukua. Tailung: Joka pyörii maailmoja ympäri Tailung: ja aseena töissä bambuhammastikku. Fane: Olen aikamoinen ninjapanda, täytyy myöntää >=D Tailung: ninja keksipanda! Sol: Fane syvin sisin olemus paljastui sitten Fane: Etkö ole onnellinen? Tailung: Et pärjäisi ilman Solia ja sen viidakkomaailmaa. Sol: \o/ Ha-haa! Fane: Wut, Solilla on viidakkomaailma? Sol: ~~~Nyah nyah nyah Tailung: on josta sinä saat bambusi ja keksisi Sol: .... Öööh... Fane: Oi ihanaa. Fane: >=D Fane: Sol, olemme ikuisesti yhtä! Sol: Voinko lopettaa tuolle niiden antamisen! Fane: Sinä, minä... ja bambuhammasharjat! Tailung: Et Sol: Miksen muka? Sol: Gvin, tee jotain! Fane: Koska suuri tietäjä käskee niin! Fane: Buhahahahaa! Azu: Voin syödä keksit, mutta tikkuja en niele. ._. Tailung: olet riippuvainen pandan charmi puree Sol: Bwhahahah xD Sol: Vuoden vitsi Fane: Oii~ Fane: Sol, olet heikkona minuun >=P Sol: Taatusti, mistä lähtien xD Tailung: Gvini on taas molempien suojelusenkeli Fane: Siitä lähtien kun tapasimme! Fane: Charmini on purrut sinua kuin äkäinen keksi bambuhammasharjaa! Fane: Aaww, Gvin on oikea enkeli~ Sol: Yhyyy, en halua! Tailung: minä!, suuri tietäjä. Kerron tämä on kohtalonne Azu: Mutta heeetkinen, missä minun roolini sitten tässä on? Sol on minun beib vaikka Fanella olisi kuinka paljon tikkuja Azu: ahterissaan! Fane: >_> Tailung: teidät on tarkoitettu että tapaatte Sol: Se teki sinusta suojelusenkelin... Fane: Mistä lähtien hammasharjoja on käytetty ahteriin? Sol: xD Sol: Kenet? Tailung: Sol ja panda Fane: Gvin, käytät niitä selvästi väärin. Sol: Ei kai ainakaan Fanea ja minua? Tailung: Gvin on vahinko Sol: Voi perse. Fane: >=D Azu: Esitän karvaisen vastalauseeni! Sol: Niin kyllä minäkin! Fane: XD Fane: Minä en! Fane: Hiljaa te pakanat ja kuunnelkaa viisasta tietäjää! Sol: Senkin pervo tikkuninja! Azu: Ja viskon bambut kohtalon rattaisiin! Tailung: se on keksininja Azu: Minä en välitä, olenhan pornomarsu! Fane: Enkelipornomarsu. Tailung: Gvin hiljennä rintsikat Fane: Joka suojelee minun ja Solin syvää suhdetta <3 Sol: Hiljennä rintsikat? Tailung: Dragonicin rintsikat elää Sol: Taatusti... Azu: Hän on kykenemätön näkemään muuta kuin rinnat ja perseen. Tailung: olet suojelusenkeli Tailung: KHM! Sol: No niin ,siksi hän näkee vain minut ja Fanen. Tailung: olen budha ja en ajattele naisia =I Sol: Koska Fane on perse. Fane: Aaww. Azu: Hmm, mitä jos enkeli tuuppaisi ninjapandan pois viidakosta oikein pehmeästi? Fane: Hakisin hammasharjan ja käyttäisin sitä sinun ahteriisi. Azu: Sellainen hempeä töytäisy, jos y mmärrät mitä vihjaan, arvon Tailun Wong. Tailung: olet tuomittu Solin punaisiin kukkien maailmaa Sol: Ajatus marsuenkelistä kieltämättä olisi aika hellyyttävä... x3 Fane: Tuomittu... XD Azu: Sol, kaivauduin tänne suoraan maankuoren lävitse, älä innostu. :E Tailung: Solin punaisilla ruusuilla on lonkeroita Tailung: sen takia TUOMITTU Sol: Minun viidakkoni ja punaiset kukkani, mitä ihmettä.... Fane: Buhahahahahaa! Gvin saa kokea Solin "hellän" ja limaisen kosketuksen. Tailung: Solilla on myös aurinkorasvaa. Azu: Le gasp! Sol: Paljastus O_O Tailung: Johon on käytetty suklaakeksejä Tailung: joten ei pandalle Sol: Jotta Fane pysyy kaukana. Azu: Ha-ha! Fane: ;__; Sol: Kohtalo on vain ohjannut Fanen ja minut erilleen! Fane: Miks mua vihataa... Fane: Menen emoamaan Hinatan kanssa. Tailung: ei sinua vihta pandaseni Tailung: *vihata Sol: Löydät vielä unelmiesi kuolleen morsiamen. Fane: Ai, saanko tappaa sinut? Sol: Vihta. Tailung: Yksi syy miksi panda on joukossamme: hän on iso pehmeä mustasilmä Azu: Vihtahousu.. Azu: Pehmeä silmä. Tailung: johon ei lonkerot vaikuttaneet Sol: Faneenko muka ei... Fane: \o/ Olen immuuni lonkeroille, toisin kuin Gvin. Azu: Setä kääntää sen kirjan takaisin oikein päin. Tailung: On Gvin jos hän osaisi käyttää Azuren mahtavaa sauvaa. Fane: Mutta eihän tuo avuton edes osaa käyttää hammasharjaa. Azu: Aina voin kääntyä Solin puoleen. Tailung: ja Sol... melkein. Sol: Minä tulen apuun! Fane: Solin lonkeroiden puoleen? Tailung: Solkin pystyisi kukistamaan omat lonkerot jos osaisi käyttää aurinkorasvaa Sol: Minä pidän beibeni puolia viimeiseen asti? Fane: XD Blondit... Fane: Noh, onhan se loogista. Sol: Heei! Kyllä minä ihan oikeasti osaa aurinkorasvaa käyttää... Azu: Hetkinen, eikö Tailung sanonut aikaisemmin maailmassa olevan yhden asian jota lonkerot kammoksuvat... Fane: Saammeko pienen videonäytteen todisteeksi >=D? Tailung: Sol ei tajua, että sitä käytetään itseensä eikä kokata keksejä Fane: Ne kammoksuvat... minua! Azu: Lonkerpoornoko se itsessään oli? Sol: Huomaako arvon Tailung Wong kuinka käsittämtön pervo kasa tuo Fane on... Sol: Lonkoporno se oli? Tailung: Kyllä Azu: Aa, aivan. Fane: \o/ Tailung: Pandamme ei ole pervo Fane: Dih! Sol: Mmmitäh! Azu: .. >:O Fane: Sol on pervo! Sol: O_O Sol: Minäkö! Tailung: hän vain osaa ajatella monella tapaa Fane: No juuri sinä ja pornohimoutesi. Sol: ... Kiertoilmakisu pervolle! Fane: Ilmakisu olet itse. Sol: Ei ilmakisu, vaan ilmaisu... Tailung: tsot tsot Tailung: ei tappelua Sol: Se sanoi minua ilmakisuksikin! Fane: Mutq Sol väitti mua pervoksi vaikka plen pyäreä ja kiltti panda ;__; Tailung: hän tarkoitti olet yhtä kevyt kuin ilma kissaseni Fane: Noh, voihan tonnikeijun ajatella niinkin päin... Sol: Kissasesi! Kohta kiihtyy ja kenkää lentää!½ Tailung: siis olet pandan kissa Fane: ... >=D Sol: Eroan! Fane: Et voi! Fane: BUHAHAHAHAA! Sol: Ei onnistu. Sol: Ei saatana. Tailung: Sol rauhoitu Fane: Aaww. Sol: Minulla on vielä se kissankorvat-panta taas päässäni. Sol: Saa luvan lähteä nyt. Azu: Montako yötä olet oikein nukkunut sen kanssa.. Tailung: odota Tailung: Sol haluatko tietää totuuden kissoista ja pandoista Sol: En ole jaksanut etsiä muita pantoja, joten minulla on vain se jäljellä. Sol: Kyllä haluan! Tailung: Minun budhakirja kertoo kaiken.. KHM.... Sol: Maaginen khm-ääni Fane: Kissankorvat-panta, uuh. Fane: Saat laittaa sen päälle sinne Tampereelle >=D Sol: Et kai tosissasi luule että astuisin sen kanssa kotoota ulos... Sol: Rawr. Fane: Mitä, miksi se sinulla on jos et pidä sitä? Tailung: Eli, kissatyyppi = hyvin monipuolinen 9 elämän takia ja 9 eri tapaa elää. Se on nopea ja ketterä ja tarkkanäköinen.... Sol: Koska olen hukannut kaikki muut! Tailung: aivot sitäkin pienemmät Fane: XD Sol: Onneksi aivojen koolla ei ole väliä, vaan poimujen määrällä. Fane: Kuolen nauruun täällä... Fane: Solin blondius selvenee koko ajan. Tailung: odota ku kuullet pandan Fane: Minulla kai on piikkisian ahteri? Sol: Uuuuh~ Tailung: ei Fane: Gvin muuten katosi. Azu: 007 iskee. Tailung: Pandatyyppi = kestävä ja isokokoinen pehmuska. Välillä aika laiska, ja sika syömään... Fane: Suojelusenkelimme ei jätä meitä ikinä <3 Fane: Wuhuu \o/ Aivan kuten minä. Tailung: pandatyyppi voi jäätyä useimmissa tapauksissa Fane: Hmm... keskusteluissa vai fyysisesti jäätyä? Tailung: keskusteluissa Fane: Ai perhana. Fane: Minun pitäisi kai olla nyt hiljaa >_> Sol: Nuahah. Tailung: Pandat juttelee paljon ja omaksuu kaiken, Tailung: pandoille puutteille saanti on tärkeintä Fane: Siis... Azu: Njaahas. Sol: Muttah, pitäisiköhän minun upota pornoiseen unimaailmaan hiljalleen... Fane: Et mene minnekkään =F Tailung: =F Azu: :E Tailung: azure tutkinta alkakoon Sol: Et saa hammastikkua mistään kun nukun! Azu: ~ Tailung: azure Fane: .__. Hylkäätkö minut noin vain? Sol: Oooh, Gvinkin vielä ~~ Sol: Krhm.. Noh.. Kyllä. Tailung: joudut rentoutumaan ja rentoutumaan, ajattele paras paikkasi elää. Fane: Miks Sol hylkää isäntänsä ;__; Azu: Oikein joudun rentoutumaan. Sol: Munkki taisi sammua keksen toimituksen. Tailung: Pandan henkilöllisyys charmien loppunut keksien myötä Sol: Miski e. Azu: Ahihi, se oli arvattavissa. Sol: Voi samperi, ei ole niin vaikeaa oikeasti kirjoittaa ks. Tailung: kun olet rentoutunut ja ajattelet paras paikka elää. kerro se Fane: Charmini loppui keksien puutteesta? Eeeiii~ Azu: ommm... Azu: Colatehdas! Tailung: Panda voit saada takaisin jos kosketat Solin purppuraa naamaa. Tailung: Colatehdas... vakavaa Sol: ... Fane: XD Tailung: Azure mitä teet colatehtaassa Sol: Tai sitten se on vain Gvin. Fane: Sol, näytäs vähän sitä naamaasi~ Azu: Olen oma itseni ja koetan ylittää itseni colantäyttymisen rajoissa. Sol: Kerpele, grr... Tailung: Haluaisitko sinne ketään muita Azure Azu: Sol-beiben täst. <3 Fane: Aaww, on söpö piäni kisu, jolla on purppuranaama~ Sol: x3 Tailung: hmm Tailung: viellä pari kysymystä Tailung: minkä värinen colatehtaasi on Fane: Taas minut jätettiin pois reissusta >_> Azu: Saanko kilauttaa kaverille tämän kysymyksen kohdalla? Tailung: kyllä Azu: Beib, mikä on lempi värisi? Sol: Tummansininen... Azu: Ei sillä että sisältä näkisit ulos, mutta onhan se kiva ajatus. Azu: Vastaan tummansininen! Sol: Mutta haluatko sellaista colatehdasta? Azu: No mutta miksi en haluaisi? Tailung: tummansininen colatehdas Tailung: kaverin kanssa Sol: En minä tiedä. Jos se ei ole normaali? Azu: Pyyyh. Tailung: eikä kenen tahansa kaverin vaan Solin Sol: Lisäksi tummansininen voi käydä masentavaksi. Tailung: vastaus on lukittu Azu: olet siellä aina minua piristämässä. <3 Tailung: *luen budhakirjaa* Sol: Aww <3 Tailung: azure... en kehtaa sanoa mutta olet kriittinen tilanne Tailung: olet todella heikossa hapessa Azu: ... Onko tämä vakavaa? Azu: Jaiks. Tailung: olet Tailung: ... Tailung: olli hokkasen koira! Tailung: jouduin valehtelemaan Sol: Minusta kanssa tuntuu että jossain meni nyt vähän pieleen.. Fane: Mutta Gvin veti kyllä pohjat. Tailung: mutta Tailung: OLET KOIRA! Tailung: kissan ja pandan kanssa Sol: Marsuhan se on. Azu: Mutta.. Miksi sitten tunnen vetoa kissaan? Tailung: aevan Fane: Olet luonnonoikku? Azu: Ei odota. Tahdonko tietää. Tailung: olet Azu: Tahdon. Tailung: maruskoira! Sol: Marus? Tailung: marsu Tailung: marsukoira Tailung: koska Azu: Nyt kuulostaa jo tutummalta... Tailung: et ole oikeasti colatehtaassa Sol: No shit Sherlock. Tailung: sinä olet colatehdas! Sol: O_o Azu: *___* Sol: Ooooh *_* Fane: >=D Tailung: colatehdas marsukoira tarkoittaa tätä = Fane: Saanko siis ryystää Gviniä? Azu: Viimeinkin, olen nauttinut sitä niin paljon, että olen alkanut tuottamaan sitä! Sol: Uumama. Sol: Parasta vain kyllä pitää tuo yksi loitolla kaikesta elävästä... Tailung: tarvitset kissan ja pandan läheisyyttä koska olet itekki karvainen. Colatehdastummansininen taas johtaa sinut orgasmiin Tailung: sinua ei saa ravistella eikä heiluttaa koska sisällät paljon happoa Azu: *blush* Tiesin sen. Siksi en viitsinyt suoraan nimetä colatehdastani tummansiniseksi. Tailung: voit laueta jos heiluttaa ja ravistella tarpeeksi Fane: >_> Fane: Ja minua on väitetty vuosia pervoksi! Sol: xD Fane: Oli jo aikakin, että tämä tuli ilmi! Tailung: sovit suojelusenkeliksi koska jos laukeat kaikki polttavat silmänsä ja pelastat kissasi ja panda. Sol: Hahaa, Fane, olet Gvinin panda. Tailung: colatehtaasi ei koskaan lopu Azu: Mufufufuffu. Tailung: olet rikas sinänsä. Fane: Aivan. Fane: Gvin on colatehdas, päällikkö. Minä olen varapäällikkö, hänen alainen. Sol on siivooja, minun alainen. Tailung: teistä 3 tulee yhteinen voittamaton joukkue Sol: Hah! Niinhän sinä luulet. Tailung: ette voi erota Fane: Sol, en minä luule, tiedän sen! Fane: Olen aina tiennyt! Ja nyt on tullut varmistus \o/ Tailung: olette jokainen riippuvainen toisistanne Tailung: ainakin karvojen suhteen Fane: Karvakolmikko. Sol: Karvojen suhteen riippuvaisia... Hyvin... Epämääräistä. Azu: Eli viimekädessä kaikki on kuten Clawissa pitääkin olla; karvaista. Fane: Tod. Sol: Nätti tarina. Azu: Kiitosshhh, Tailun Wong. Tailung: god bless claw trio furrys Sol: Kiitän mitä syvimmällä kunnioituksella. Tailung: tarkoitan. budha siunakkoon Sol: Budha. Azu: Pieni käännössekaannus! Fane: Kts~
Viimeinen muokkaaja, Fane pvm Ti 05 Tammi 2010, 20:51, muokattu 1 kertaa | |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Pe 11 Joulu 2009, 02:01 | |
| Card taisi popsia useammankin sienen ennenkuin Fane suostui saapumaan paikalle, mutta tulkinnat olivat sitäkin hassumpia. Kiitos, Fane-setä! | |
| | | Card-Mage Tyhjäntoimittaja
Registration date : 05.01.2010 Viestien lukumäärä : 12 Ikä : 34 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ti 05 Tammi 2010, 21:13 | |
| khyllä. | |
| | | kiulukaulu Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Registration date : 11.07.2009 Viestien lukumäärä : 189 Ikä : 29 Paikkakunta : SuurSastamala
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 20 Joulu 2010, 11:46 | |
| Azu-setä, where babies come from? xD | |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Vs: Clawin mytologia Ma 20 Joulu 2010, 13:07 | |
| | |
| | | Gvin Guild leader
| Aihe: Survival ov Asgaard Ma 12 Syys 2011, 20:39 | |
| 10. syyskuuta tehty kuvaus Asgaardin kyltymättömästä colanjanosta ja hieman keskustelua foorumista ja sen elävöittämisestä. Azu = Azu-setäAsgaard = Lord of AsgaardZarigus = Kalju ApinaSurvival ov Asgaard - Juonipaljastus:
Asgaard: eipä kestä, rakas Zarichard Asgaard: sinä teet tästä todella tylsähköstä kirjoitus urakasta värikästä! Zarigus: aihihihi Zarigus: symbioosi! Asgaard: hmmm Asgaard: haen juotavaa ja koitan saada polveni takaisin paikoilleen... Azu: Ensin juotava, sitten polvi. Näen jollakin sisäisellä karvamytylläni kuinka hän raahautuu käsivoimillaan jääkaapille j Azu: ja kurottaa sieltä lattialta lojuneiden pihtien avulla huuruisen colatölkin. Zarigus: täydellinen repeäminen Azu: Ja viimeisillä voimillaan vääntää klipsun auki, ja ilmoille pääsee elvyttävä sihahdus, ja colan aromi. Zarigus: missä vaiheessa hän niksauttaa polvensa sijoilleen? Asgaard: kuvtelkaapa kun varatte hieman painoa polvellenne niin siitä kuuluu askeleen mukana ääni *Shlugh* ja perkeleen moinen Azu: Sen jälkeen, kun hän on kulauttanut virvoittavan määrän jumalten nektaria kurkkuunsa, ja verensokeri lähtee Azu: räjähdysmäisesti nousuun. Asgaard: kipuaalto välittyy alle sekunnissa aivoihisi Azu: Hän karjaisee kuin kuulantyöntäjä, iskee colatölkin lattiaan, tarttuu molemmin käsin jalkaansa ja tempaisee kuin kurttua konsanaan eri suuntiin. Asgaard: xD Asgaard: hmm... Azu: Polvi sanoo RÄKS ja Asgaard sieppaa tölkin lattialta ja pomppaa jaloilleen. Asgaard: Foorumilla ylenpalttista pölinä osastoa? Zarigus: joiko hän colan ykköesllä? Zarigus: sellä* Azu: Ei suinkaan. Zarigus: ei taida olla, mutta ei sellainen mahtaisi ottaa tuulta siipiensä alle kuin meidän käsissämme Azu: Hän tarvitsi vain käynnistävän ryypyn ensin. Asgaard: muahaha!!! Azu: Onhan siellä, kun menette etusivulle ja rullaatte alas. Asgaard: saisimme tarina nurkan foorumille! Azu: En edes muista enää miksi olen nimennyt ne.. Asgaard: haluan tuon Survival ov Asgaardin tuonne forkalle kaikkien luettavaksi! Azu: ~Keskustelu~n alla on mm. Rupattelupalsta, Asiapohjainen keskustelu ja syvien sienten pohdiskelunurkkaus. Azu: Asgaard, jaa siis minkä? Azu: Tuon mitä äsken kirjoitin vai? Zarigus: joku saisi aloittaa foorumille tarinan ja jatkaisimme sitä miten pitkänä tahansa Asgaard: Azu, juuri senb Asgaard: Zari, tuo olisi kätevä Zarigus: sitten julkaisisimme sen 160-sivuisena romaanina ja saisimme kaikki vuoden varastot colaa Azu: Hetken ajan näin tulevaisuuteen. 20 vuotta from now on, Clawin foorumista on tullut roolipelinurkkaus isitä, mitä Claw Azu: joskus oli. Asgaard: tai jokainen voisi kirjoittaa omasta hahmostaan leikkimielisen GW pohjaisen tarinan jos ei parempaakaan tekemistä ole Zarigus: näh, olen saanut tarpeekseni fanficistä Azu: 'kukaan ei enää oikeasti enää edes tiedä, mitänämä "Kurtut" ovat mistä välillä puhutaan, mutta ilmiselvästi ne ovat Azu: iljettäviä olentoja.
| |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Clawin mytologia | |
| |
| | | | Clawin mytologia | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |