| D I N G A N-tarina | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tuukkaolavi Tyhjäntoimittaja
Registration date : 12.05.2009 Viestien lukumäärä : 11 Ikä : 32 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: D I N G A N-tarina Ti 12 Toukokuu 2009, 13:12 | |
| Hei kaikki karvaiset, limaiset ja lonkeroiset olennot clawissa! Dinga Olen Dinga Wang se clawin oma putkimies. Pelailusta sen verran että pelaillut GW olen noin parisen vuotta ja killassa olen kohta ollu vuoden. Nykyään pelaamiseeni sisältyy hallilla olo ja chattiin puhuminen eli minua tuskin saa mukaan mihinkään enään (loppuun palanut). Elämä Olen 17 vuotias tampereelais poika, harrastuksia ei sinäänsä tällä hetkellä ole. Käyn assemblyilla eli jos sinne olet suuntaamassa niin otappa minuun GW yhteyttä (jos et tiedä mitkä ovat assemblyt suuntaa sivustolle: http://fi.wikipedia.org/wiki/Assembly_%28tapahtuma%29 ). Mitä claw on antanut minulle? Liittyessäni kiltaan minulla ei ollut hajuakaan kirjoittavista marsuista joten tutustuttuani azuun on kiinnostukseni herännyt niiden harvinaiseen turkkiin ja noin puoli vuotta olen yrittänyt jäljittää azun elin"koloa". Claw on myös avartanut näkemystäni huumori puolella. Nähdään hallilla karvaiset ystäväni o/
Viimeinen muokkaaja, tuukkaolavi pvm Su 21 Helmi 2010, 16:11, muokattu 15 kertaa | |
|
| |
Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina Ti 12 Toukokuu 2009, 16:55 | |
| Muhahahahaa, elämä on yliarvostettua \\o/ Tervetuloa karrrrvaiseen joukkoomme! | |
|
| |
Gvin Guild leader
Registration date : 09.11.2008 Viestien lukumäärä : 399 Paikkakunta : Länsirannikko
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina Pe 08 Tammi 2010, 22:27 | |
| Muokattu 12 kertaa. No, luin, prkl! Mutta et sinä, hassu mies, minua kiinni saa milloinkaan, et milloinkaan~ | |
|
| |
Registration date : 12.05.2009 Viestien lukumäärä : 11 Ikä : 32 Paikkakunta : Tampere
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina Pe 08 Tammi 2010, 22:44 | |
| Pitäähän sitä päivittää tietoja aina uusiin hyvä että luit joku päivä vielä nappaan sinut! | |
|
| |
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina Ke 10 Helmi 2010, 15:03 | |
| [quote="tuukkaolavi"]Hei kaikki karvaiset, limaiset ja lonkeroiset olennot clawissa! Dinga Olen Dinga Wang se clawin oma putkimies. Pelailusta sen verran että pelaillut GW olen noin parisen vuotta ja killassa olen kohta ollu vuoden. Nykyään pelaamiseeni sisältyy hallilla olo ja chattiin puhuminen eli minua tuskin saa mukaan mihinkään enään (loppuun palanut). Elämä Olen 17 vuotias tampereelais poika, harrastuksia ei sinäänsä tällä hetkellä ole. Käyn assemblyilla eli jos sinne olet suuntaamassa niin otappa minuun GW yhteyttä (jos et tiedä mitkä ovat assemblyt suuntaa sivustolle: http://fi.wikipedia.org/wiki/Assembly_%28tapahtuma%29 ). Mitä claw on antanut minulle? Liittyessäni kiltaan minulla ei ollut hajuakaan kirjoittavista marsuista joten tutustuttuani azuun on kiinnostukseni herännyt niiden harvinaiseen turkkiin ja noin puoli vuotta olen yrittänyt jäljittää azun elin"koloa". Claw on myös avartanut näkemystäni huumori puolella. Nähdään hallilla karvaiset ystäväni o/ KILLASTA ERONNUT JA PALANNUT VANHAAN!EHKÄ NÄEMME TAAS UUDELLEEN KUN PELAAMINEN ALKAA! Kiitos mahtavasta seurasta! DINGA kuittaa | |
|
| |
Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina Ke 10 Helmi 2010, 16:55 | |
| ... no en muuten varmana jaksa korjata kaikkia tageja tässä threadissa >_> | |
|
| |
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina Ke 10 Helmi 2010, 17:00 | |
| häh? | |
|
| |
Sol Muskelitäti
Registration date : 16.11.2008 Viestien lukumäärä : 67 Paikkakunta : Muskelijärvi
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina Su 14 Helmi 2010, 13:22 | |
| Jäljittelepä vain rauhassa Gvinin koloa.... | |
|
| |
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina Su 21 Helmi 2010, 16:10 | |
| - tuukkaolavi kirjoitti:
- Hei kaikki karvaiset, limaiset ja lonkeroiset olennot clawissa!
Dinga Olen Dinga Wang se clawin oma putkimies. Pelailusta sen verran että pelaillut GW olen noin parisen vuotta ja killassa olen kohta ollu vuoden. Nykyään pelaamiseeni sisältyy hallilla olo ja chattiin puhuminen eli minua tuskin saa mukaan mihinkään enään (loppuun palanut).
Elämä Olen 17 vuotias tampereelais poika, harrastuksia ei sinäänsä tällä hetkellä ole. Käyn assemblyilla eli jos sinne olet suuntaamassa niin otappa minuun GW yhteyttä (jos et tiedä mitkä ovat assemblyt suuntaa sivustolle: http://fi.wikipedia.org/wiki/Assembly_%28tapahtuma%29 ).
Mitä claw on antanut minulle? Liittyessäni kiltaan minulla ei ollut hajuakaan kirjoittavista marsuista joten tutustuttuani azuun on kiinnostukseni herännyt niiden harvinaiseen turkkiin ja noin puoli vuotta olen yrittänyt jäljittää azun elin"koloa". Claw on myös avartanut näkemystäni huumori puolella.
Nähdään hallilla karvaiset ystäväni o/
Viimeinen muokkaaja, Gvin pvm Ma 22 Helmi 2010, 04:14, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Kirjoittavat marsut eivät pidä käpäliään erossa muidenkaan kirjoituksista.) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: D I N G A N-tarina | |
| |
|
| |
| D I N G A N-tarina | |
|