Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi
Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
Aihe: Vs: Ehdotuksia killan yhteiseksi harrastukseksi *pois lukien sienien syönti* Ti 23 Joulu 2008, 00:16
Juuri tuohon tyyliin ja Gvin eturivissä. Sitten perustamme Claw-leirin siihen sienen viereen ja suojelemme sientä loppu ikämme!
chicken Tyhjäntoimittaja
Registration date : 31.03.2009 Viestien lukumäärä : 3
Aihe: Vs: Ehdotuksia killan yhteiseksi harrastukseksi *pois lukien sienien syönti* Ti 31 Maalis 2009, 20:12
Elikkäs, olisikos mitään pvp meinikiä tiedossa? Myös Team Arenat RUGwayllä olis mukavia, HA + GvG kans tietyst. TS servua jos ei ole, niin mulla on tiedossa kanava johon voi mennä, mutta ei ole oma.
Mikki, halua, tarmoa, & hukunutta älliä riitää!
Fane Officer-setä
Registration date : 10.11.2008 Viestien lukumäärä : 397
Aihe: Vs: Ehdotuksia killan yhteiseksi harrastukseksi *pois lukien sienien syönti* Ti 31 Maalis 2009, 21:45
Kauan ja pitkään puhuttu asia. Edelleen memberit voivat järjestää esim. TA:ta tai HA:ta jos haluavat ihan keskenäänkin. GvG:tä suunnitellaan alliancen kanssa. Officereista suurimmalla osalla on joko kiireitä tai ei kiinnostusta GvG:hen joten se on vielä auki.
TS-serveriä ei ole luvassa, mutta Vent-server on mahdollisesti. Alliancen puolelta pitäisi löytyä yksi Vent-server koko alliancen käyttöön. Pitää katsoa koeviikkoni jälkeen miten käy.
Nathalia-setä Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Registration date : 15.11.2008 Viestien lukumäärä : 174 Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi
Aihe: Vs: Ehdotuksia killan yhteiseksi harrastukseksi *pois lukien sienien syönti* Ke 01 Huhti 2009, 09:27
Ts-serveri oli luvassa kunne unohdin koko homman muiden kiireiden takia, sekä sen takia että kone jolle moista olin tunkemassa päätyi hajoamaan ennemmin kuin toimimaan minulla.
Voisin alkaa tuota ts-servua taas vääntämään kunhan palailen kämpilleni ja asennan virtalähteen, joka on ollut laatikossa joululta lähtien :F...
Itse olen haaveillut GvG:stä paristi mutta kun pvp ei ole alaani niin taitaa se myös jäädä haaveeksi. Tietenkin jos killasta löytyy porukkaa ja tarmoa niin voihan tuota kokeilla.
chicken Tyhjäntoimittaja
Registration date : 31.03.2009 Viestien lukumäärä : 3
Aihe: Vs: Ehdotuksia killan yhteiseksi harrastukseksi *pois lukien sienien syönti* Ke 01 Huhti 2009, 12:15
Joops, haaveet kannattaa toteuttaa. Ei se virtalähde kauaa vie
LonelyBoy89 Tyhjäntoimittaja
Registration date : 03.10.2010 Viestien lukumäärä : 10 Ikä : 35 Paikkakunta : Kajaani
Aihe: Vs: Ehdotuksia killan yhteiseksi harrastukseksi *pois lukien sienien syönti* La 13 Marras 2010, 12:39
miten ois huomiseen onwardiin slavers exile?
Sponsored content
Aihe: Vs: Ehdotuksia killan yhteiseksi harrastukseksi *pois lukien sienien syönti*
Ehdotuksia killan yhteiseksi harrastukseksi *pois lukien sienien syönti*