[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Aquarial esittäytyy!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Aquarial
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Aquarial


Registration date : 04.09.2009
Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Aquarial esittäytyy! Empty
ViestiAihe: Aquarial esittäytyy!   Aquarial esittäytyy! EmptyPe 04 Syys 2009, 13:14

Mo! Täytyypä itsenikin esitellä tänne.

Eli liityin hahmolla Aquarial Anarion (E) kiltaan Kryan houkuttelemana, kiitos hänelle. Muita hahmojani ovat Saara Anarion (R), Ghostly Saara (Mo), Naesse Miriel (Rt), Alassea Michiyo (W), Saara The Angel (N) ja Nessae Anarion (A). Kaikki muut paitsi Assassin ovat lvl 20 ja enemmän tai vähemmän kehitettyjä vähän kaikenlaiseen toimintaan. Lisäksi on vielä slotti pvp hahmolle, joka vaihtelee nimellä Boo Ya Bikaboo tai Elka Anarion.

Olen pelannut GW'tä yhteensä n. 4 vuotta ja 3kk, mutta taukoja on ollut todella paljon. Ensin pelailin reilun vuoden noin putkeen, tämän jälkeen pelasin 2,5 vuotta wowia (anteeksi, tiedän..) ja sitten lopettelin tossa reilu puolivuotta sitten. Nyt olen sitten taas aloittanut pelaamaan GW'tä enemmän, vaikkakin olen ainakin pari kertaa kuussa pelannut näiden monen vuoden aikana kokoajan. Olen siis tällähetkellä enemmän tai vähemmän ruotseessa + osa hahmoista on jäänyt kehityksessä kesken, joten niitä nyt sitten olen aika massiivisella vauhdilla kehittänyt Smile

Omistan kaikki osat gw'stä, vaikkakin eotn'n sain vasta tänään.

Pelitottumukseni kattavat lähes kaiken. Rakastan AB'tä, mutta toisaalta pidän myös missioneiden tekemisestä yms. Pidän yksinkertaisesti kaikesta Smile Vietän koneella aikaa todella paljon, sitä tuskin tarvii enemmän selittää.

Itsestäni voisin kertoa sen verran, että olen oikealta nimeltäni Saara (kuten monesta tyhmästä hahmoni nimestä voi päätellä), olen 1989 vuonna syntynyt ja asun omassa asunnossani Tampereella. Opiskelen sairaanhoitajaksi. Olen huumorintajuinen, aika kaksimielinen (liiankin) ja juttuni eivät aina vastaa normaalin "kiltintytön" juttuja (johtuneeko pelitaustaastani ja että suurinosa pelaajista poikia.. Very Happy ) yms. Eli en siis todellakaan pelästy jos tulee heittämään jotain juttuu, josta osa porukasta vois saada paskahalvauksen.
No mitäs muuta öö.. Harrastan laulamista, pianon soittamista (soittanu 12 vuotta), datailua, väännän musiikkivideoita ja rakastan musiikkia ylipäätänsä.
Joo en jaksa kertoo ittestäni eteenpäin Very Happy saa kysellä jos haluaa.

Muita pelejä joita pelaan enemmän tai vähemmän:
-WoW
-Aion
-The Sims
-Mirror's Edge
yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Al_Zarigus
Officer
Officer
avatar


Registration date : 26.08.2009
Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 28
Paikkakunta : Tampere

Aquarial esittäytyy! Empty
ViestiAihe: Vs: Aquarial esittäytyy!   Aquarial esittäytyy! EmptyPe 04 Syys 2009, 14:17

Terve! Itekin olen soittanut pianoa jo 8 vuotta! Hyvinhän se jo alkaa sujua. Razz

Itselläni kuluu 6 tuntia ja siitä eteenpäin päivittäin. Pistä paremmaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aquarial
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Aquarial


Registration date : 04.09.2009
Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Aquarial esittäytyy! Empty
ViestiAihe: Vs: Aquarial esittäytyy!   Aquarial esittäytyy! EmptyPe 04 Syys 2009, 14:21

Al_Zarigus kirjoitti:
Terve! Itekin olen soittanut pianoa jo 8 vuotta! Hyvinhän se jo alkaa sujua. Razz

Itselläni kuluu 6 tuntia ja siitä eteenpäin päivittäin. Pistä paremmaksi!
Oih, kiva! Smile itellä ollu kyl vähän taukoo nyt kun yli puolvuotta asunu täs omas kämpäs niin ei piano mahdu tänne. Sen takia varmaankin taidot ruosteessa! Huomenna sitten meen vanhemmille pariks viikkoa kun menen leikkaussaliharjoitteluun siihen kaupunkiin niin pääsee soittaamaan taas pianoa ^^

Harjoittelu tekee mestarin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Al_Zarigus
Officer
Officer
avatar


Registration date : 26.08.2009
Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 28
Paikkakunta : Tampere

Aquarial esittäytyy! Empty
ViestiAihe: Vs: Aquarial esittäytyy!   Aquarial esittäytyy! EmptyPe 04 Syys 2009, 14:22

Voi, kun pääsis kuulemaan soittoa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Aquarial
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Aquarial


Registration date : 04.09.2009
Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 34
Paikkakunta : Tampere

Aquarial esittäytyy! Empty
ViestiAihe: Vs: Aquarial esittäytyy!   Aquarial esittäytyy! EmptyPe 04 Syys 2009, 14:23

Al_Zarigus kirjoitti:
Voi, kun pääsis kuulemaan soittoa. Smile
Haha Very Happy todellakin taidot ruostees et voit olla jopa parempi, mutta kiitos Very Happy Pääsis jos olis piano omil kämpil! pitäis ostaa sellanen sähköpiano, mahtuis sängynalle piiloon Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Aquarial esittäytyy! Empty
ViestiAihe: Vs: Aquarial esittäytyy!   Aquarial esittäytyy! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aquarial esittäytyy!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Huoltosetä esittäytyy.
» Thy Pazuzu esittäytyy
» Milo esittäytyy
» Felia esittäytyy
» ProDexorite esittäytyy!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: