[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Milo esittäytyy

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Milo

Milo


Registration date : 28.03.2010
Viestien lukumäärä : 1

Milo esittäytyy Empty
ViestiAihe: Milo esittäytyy   Milo esittäytyy EmptySu 28 Maalis 2010, 21:41

Hei olen Milo. Tullut pelattua tuossa tusina+ muita MMO:ta ja guild warsin pvp-kitillä pärjäilin hyvin noin kolmisen vuotta casuaalisti. Nyt sitten päätin vihdoin asettua GW:n pve-maailmaan ja pelailen päivittäin. Tällä hetkellä omistan vasta yhden pve-hahmon Particle Cluster jolla minut kutsuttiinkin. Muita pvp-hahmoja on esimerkiksi Fragment of Time, Key of Time, Limsa Lominsa, Nalle Karhu etc. Aionissa pidin kiltaa Milo nimellä, WoWissa olin Iso Kolmosessa Milou nimellä, Lotrissa Milorid, Warhammerissa Mailou, Fallen Earthissa Filefox, FFXI:ssä Mailou ja muita ei nyt tulekaan mieleen tähään hätään. Olen mukava tyyppi ja osaan asiani. Sen pitemmin horisematta kiitos, anteeksi ja nähdään pelissä!

Ja voisipa vaikka sen verran editoida että olen 22 vuotta, Helsinkiläinen mies.
Takaisin alkuun Siirry alas
Al_Zarigus
Officer
Officer
avatar


Registration date : 26.08.2009
Viestien lukumäärä : 112
Ikä : 28
Paikkakunta : Tampere

Milo esittäytyy Empty
ViestiAihe: Vs: Milo esittäytyy   Milo esittäytyy EmptyPe 02 Huhti 2010, 18:54

Mihin ihmeeseen tarvitsee enemmän kuin yhden PvP-hahmon? Niitähän voi huoletta poistella.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Milo esittäytyy
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Huoltosetä esittäytyy.
» Aquarial esittäytyy!
» Thy Pazuzu esittäytyy
» Felia esittäytyy
» ProDexorite esittäytyy!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: