[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Guild Leader Azu-setä

Siirry alas 
+3
Ele Lady
Fane
Gvin
7 posters
KirjoittajaViesti
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyTi 11 Marras 2008, 23:44

Jahas, taidan aloittaa itse keskustelun esittelemällä itseni. Osa teistä ei välttämättä tunnistakaan minua tällä nimimerkillä.


Killan sisäisesti minut taidetaan tuntea tuttavallisesti Azu-setänä, jolla menee aina välillä turhankin lujaa. Olen siis vastuussa Marked Frostclawin "syntymisestä", samoin kuin tämän foorumin järjestämisestä, eli olen guild leader. Ja fakta, joka jaksaa hämmentää etenkin killan tulokkaita: Azure of Northrend-accountini on todellakin killan hierarkiassa "vain" officer, vaikka olen guild leader, sillä käytän kahta accountia. Pelaan officerina olevalla Azu-accountilla, sillä leader-accountilla on vain prophecies-peli - ja tunnustan, samalla vähän lievennän luokkaeroja pelaajien välillä. Vaikka varsin omalaatuinen persoona olenkin ja välillä hieman rääväsuinenkin mahtipontisine uhoamisineni, en halua tulla kohdelluksi kaukaisena ja suurena, vaan kanssaihmisenämarsuna. Jään murtaminen ihmisten väliltä vaatii malttia, hieman taitoa ja ennenkaikkea kykyä nauraa itsellensä.

Puoleeni kannattaa kääntyä, jos sinulla on suuri hinku päästä rekryttämään meille lisää väkeä omatoimisesti, toisinsanoen päästä officerinpaikalle. Toistaiseksi Clawissa on ollut voimassa sanaton sopimus siitä, ettei kymmenen officerin rajaa rikottaisi ennen sadan memberin rajan rikkoutumista, mutta olosuhteista johtuen tästä on hieman lipsuttu. Kesäkuukausiksi olemme joskus ottaneet "ylimääräisiä" officereita tuuraamaan mökkeileviä vakio-officereita, mutta nämä virat ovat rauenneet syksyllä. Clawissa officerina toimiminen ei tee sinusta auktoriteettia, joten periaatteen vuoksi officeriksi ei kannata pyytää.
Leaderina puoleeni voi myös kääntyä viittamme puolesta, tai jos haluaa foorumille jotakin uutta kategoriaa tai sen sellaista. Silloin kun poissaolovastaavamme Ramor-setä on poissa kuvioista, otan viran harteilleni - ellei toisin ole sovittu. Alliancen tuohisuut voivat turista niin minulle kuin kelle tahansa Clawilaiselle jos haluavat alliancen toiminta-osioon toimintaehdotuksensa, alliancen ulkopuolisille olen henkilö jonka puoleen kannattaa kääntyä neuvotellakseen liittymisestä. Suosittelen ensin tarkistamaan, onko alliancemme täysi tästä, mutta epäaktiiviset joutavat aina uusien tulokkaiden tieltä.

Pelitottumuksistani? Olen tavoitettavissa milloin tahansa paitsi silloin kun tarvitsisi, mutta officerieni kautta minuun saa yhteyden melkein vuorokauden ympäri. Ja minua on turha ruinata ottamaan PvP-matseja, AB:seen joskus suostun lisämiehitykseksi, sillä viihdyn kaikkein parhaiten PvE:ssä. Accountiltani löytyy Collector's edition Factionsista, Nightfall, Prophecies sekä Eye of the North. Prophecies on erikoisalaani, ja siihen liittyvissä ongelmissa kannattaakin käydä nykäisemässä rintaryijystä - tosin heti kun kyse on jostakin farmaamisesta, buildeista tai muusta teknisestä tietämyksestä, ohjaan mielelläni PvX:n puolelle.
Saatan ajoittain olla myös poissa hieman pidempään, tai en käytännössä pelaa mutta näytän joskus naamaani, koska tuppaan pelaamaan itseni niinkutsutusti piippuun, sitten pidän taukoa ja 'löydän GWn uudelleen'.

Ja kukako minä luulen olevani? Olen muuan nimeltämainitsemattomassa tuppukylässä asuva tyhjäntoimittaja, satanisti, mies, jossa voisi kuvailla olevan jonkinlaista kuvittajan vikaa. Toisia ihmisiä häiritsevä kirjakielen käyttämiseni taas on perua muutaman vuoden takaisesta roolipelaamisestani. Se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti, mutta lopetin, ja kirjakieli jäi päälle. Se on kuitenkin asiallinen, yleispätevä kirjoitusasu ja ymmärrettävissä huolimatta kotoseudusta, joten en ole katsonut tarpeelliseksi opetella siitä pois.

Yleisesti ottaen pyrin olemaan mahdollisimman suvaitseva henkilö, ja tulenkin helposti toimeen ihmisten kanssa, vaikkakin toisinaan turhanpäiväinen pilkunviilaamiseni aiheuttaa eripuraa. Olen pedantti ja täydellisyys on tavoitteeni, minkäs minä sille voin. Älkää ottako henkilökohtaisesti itseenne kaikkia valittamisiani ja huulenheittojani. Mutta tulkaa toki puhumaan, en pure - nielaisen kokonaisena.

Yhteyden minuun saa, kun lisää hahmot Azure of Northrend JA Gvin Frostbite/Tyhara Blackcoat friends-listallensa ja kyttää milloin putkahdan paikalle. Tai officerien kautta, niksautat tuolla ylhäällä tuota "officers"-kohtaa tuon" ~Arvon karvanaamat esittäytyvät~"-kohdan jälkeen ja näet officerini.


Viimeinen muokkaaja, Gvin pvm Ti 21 Kesä 2011, 21:53, muokattu 13 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyKe 12 Marras 2008, 00:13

"Jee, Gvin oot meidä idoli!"
"IIIK! Siis se niiq vilkutti mulle!!!!111½½½ mää niiq pyörry..."

\o/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Vieraili
Vierailija
avatar



Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyKe 01 Huhti 2009, 15:08

Taitaa tämäkin olla pisin esittely itsestä o/... en tarkoita , että olisi pahasta, mutta mielikuvitusta sinulla ainakin on x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyKe 01 Huhti 2009, 17:17

Sillä mitään mielikuvitusta... kasvanut sienien seassa ja saanut liikaa colaa verenkiertoonsa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Vieraili
Vierailija
avatar



Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptySu 05 Huhti 2009, 10:30

heh... tottahan tuo on... rabbit
Takaisin alkuun Siirry alas
Ele Lady
Yleinen lärpäke
Yleinen lärpäke
Ele Lady


Registration date : 03.07.2009
Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 30
Paikkakunta : Tammerfors

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyTi 07 Heinä 2009, 18:04

Offtopic:Eksää vois designatea azu-accoa leaderiks?
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyKe 08 Heinä 2009, 18:39

Tottakai pystyn, mutta en ymmärrä minkä vuoksi minun pitäisi?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyKe 08 Heinä 2009, 20:43

Kaikki tuntevat sinut Azu-setänä (paitsi me muut örisijät kuten Sol ja Jorppe), joten olisi kai helpompaa membereille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyTo 09 Heinä 2009, 05:08

Mutta minähän olen membereille Azu-setä siinäkin tapauksessa että se olisi leader-accountina?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyTo 09 Heinä 2009, 19:13

Aiheuttaisi vähemmän sekaannusta, onko Azu-setä officer vai leader. Sinuahan ei kutsuta Tyharaksi tai Gviniksi yleensä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Nathalia-setä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
avatar


Registration date : 15.11.2008
Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Piakkoin keski-suomi

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyPe 10 Heinä 2009, 22:26

Azu on azu vaikka voissa paistaisi ja jauhoissa pyörittelisi. Kyllä memberit oppivat nopeasti mistä kenkä kiristää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyLa 11 Heinä 2009, 14:47

En minää.. Ymmärrä. Mutta Nathalian lausunnon allekirjoitan ja jatkan diktaattorimaisesti nykyiseen tapaani.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyMa 13 Heinä 2009, 01:04

What goes up, must come down.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Repu-setä
Tyhjäntoimittaja
Tyhjäntoimittaja
Repu-setä


Registration date : 15.09.2010
Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 36
Paikkakunta : Nolife-Luola

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyKe 15 Syys 2010, 14:00

Azu Azu Azu... uskotko itekkään mitä oot menny kirjottelemaan??
jos tuolla on ideana saada uudet "alokkaat" luulemaan sinua kiltiksi namu-sedäksi
taitaa todellisuus ikeä aika pahasti päin naamaa

Ystävällisin terveisin ( xD )

uskollinen liittolaisesi,
Repu
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyKe 15 Syys 2010, 19:07

Minulla on vakaa epäluottamus kaikkeen siihen mitä näytölle ilmestyy kun sienissäni hiplaan näppäimistöäni psytrancen tahdissa pimeässä, colanhuuruisessa onkalossani.

Mutta sitten taas toisaalta, se on tarpeeksi pitkä pelästyttääkseen huolettomimmat alokkaat pois lukemasta, joten porskutan edelleen hyvällä menestyksellä I3 Kun Clawin lonkeroihin takertuu, pakoa ei ole.. BUWUWAHAH-- ahr ahk ak kah kraa, krhm, anteeksi. Karvapallo.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Vieraili
Vierailija
avatar



Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyKe 15 Syys 2010, 19:41

Gvin The Karvainen \o/
Takaisin alkuun Siirry alas
kiulukaulu
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
kiulukaulu


Registration date : 11.07.2009
Viestien lukumäärä : 189
Ikä : 28
Paikkakunta : SuurSastamala

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyTo 09 Joulu 2010, 10:47

I <3 azu-setä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyTo 09 Joulu 2010, 15:44

Ja Azu-setä <3 pikku-Kiulu !
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptySu 16 Loka 2011, 11:40

Krääh. Olen laiminlyönyt poissaolovastaavan hommat, koska en ole raaskinut potkia ketään, koska kukaan ei kuitenkaan rekrytä uusia tilalle. Samaan aikaan vaikuttaa siltä, että minua ei enää kiinnosta pelatakaan, vaan vetäydyn omiin oloihini mieluummin. Minua on hankala tavoittaa, mutta sähköpostitse(pitäisi selvitä profiilisivultani) tai Halden, Asgaardin tai Zariguksen kautta se voi onnistua.
Mitä vain tuleekaan tapahtumaan, en aio pakata Clawia pakettiin ja hajottaa alliancea ja kiltaa; olen vain yksi karva koko turkiksessa, se ei lakkaa olemasta turkis, vaikka karva putoaisikin. En suostu lopettamaan, mutta en löydä liiemmin toivoa pelimotivaation palaamisesta. Aika näyttää.
Olosuhteista johtuen, en usko, että minua näkyy GW2:sen ensimmäisten suomalaispelaajien keskuudessa myöskään. En ole aidosti kiinnostunut siitä, mutta en sano mitään tuomitsevaa jotta en myöhemmin katuisi, tulevaisuutta kun voi vain ounastella - mutta olen oppinut, että olen todella perseestä siinä hommassa ja parempi pitää kitansa kiinni ja katsoa minne aikojen virta johtaa eikä yrittää maadoittaa sitä. Hitto, lukeekohan tätä edes kukaan.. Toistaakseni itseäni vielä kerran - en ole lakannut olemasta, mutta tilanne on nyt tämä. Ei muuta, jatkakaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
zik
TYRY:n Guildleader
TYRY:n Guildleader
zik


Registration date : 05.09.2009
Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : siellä missä pippuritkaan ei kasva

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptySu 16 Loka 2011, 17:25

jatkamme ölöllöl
Takaisin alkuun Siirry alas
kiulukaulu
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
Karkeakarvainen foorumijäpättäjä
kiulukaulu


Registration date : 11.07.2009
Viestien lukumäärä : 189
Ikä : 28
Paikkakunta : SuurSastamala

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptySu 16 Loka 2011, 19:57

Kai sä silti foorumilla käyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä EmptyMa 17 Loka 2011, 08:22

No käynhän minä, samaan tahtiin kuin ennenkin, joka on turhan harvaan, mutta officereilla on moderointioikeuksia, joten ei tarvitse siitä murehtia.

Lisäksi laitan seuraavat alifoorumit seurantaan, joten jos siellä tapahtuu postausta, saan ilmoituksen: ~ Claw Forum ~, Alliancen toiminta, Yleistietoa killasta, Mitä meidän tulisi tehdä toisin?, Tekosyyt yli kuukauden poissaoloille ja Lyhyet poissaolot. Tällä foorumilla ei ole menossa mitään Salaista sienienjakotilaisuutta, mutta sitä olenkin seurannut jo ennestään, olenhan suuri ja karvainen. Lisäksi tottakai tämä ketju ja kontaktilista ovat seurannassa - tosin en tiedä, onko se paikka, johon haluan postauksia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
Sponsored content





Guild Leader Azu-setä Empty
ViestiAihe: Vs: Guild Leader Azu-setä   Guild Leader Azu-setä Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Guild Leader Azu-setä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Azu-setä Azu-setä, linkit eivät toimi!½
» -=Clawin Officer-setä=-
» Guild Cape!
» Guild Wars 2
» Kaikki mitä haluat tietää Guild Wars 2:sta

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Officers-
Siirry: