[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 -=Clawin Officer-setä=-

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

-=Clawin Officer-setä=- Empty
ViestiAihe: -=Clawin Officer-setä=-   -=Clawin Officer-setä=- EmptyPe 14 Marras 2008, 18:27

Jahas, jahas, pitäisi varmaan esitellä itsensä. Nimi on Fane ja ammatti on kahvikone o7

Olen Clawin pitkäaikainen officer tai kuten liiderimme päätti nimetä Fane-setä (älkääkä edes yrittäkö arvata mistä tuo nimitys tulee), josta se vääntyi muotoon Officer-setä.

Olen toiminut "varajohtajana" Clawissa Lotuksen (ks. Killan perustamisesta) lähdettyä, vaikka en olekkaan ollut johtajan hommissa täällä. Joskus vuosi sitten, kun tulin kiltaan, tuppasin tehorekryttämään, mutta nykyään ei se aika riitä. Jos siis jotain kiltaan liittyvää kysyttävää/kommentoitavaa/ehdotuksia/blaa blaa ilmenee eikä karvapallo Gvin ole paikalla, kilauta kaverille aka Fanelle tai pistä postia foorumille~
Voit vaikka lisätä messenger-listaasi: fane_3@hotmail.com
Varaudu puhelimeen pirinään ja karuun ääneen sanomassa "You've seven days time to live..."

Nykyään en kamalasti ole paikalla, kiitos menee koululle. Olen lukiossa, joka kaikkien harrastuksien kanssa syö aikaa kuin clawilaiset sieniä. Jos olen paikalla niin mitä todennäköisemmin löydät minut AB:sta tai HFFF:ää juoksemasta (Saviorin perässä, kjeh kjeh). Autan toki tarvittaessa o7

No niin, eiköhän selitetä hieman itse ihmisestä nimimerkin takana (tosin inhoan kertoa itsestäni mitään >=D). Kuten jo mainitsin, lukiolainen ja harrastuksia on ollut laidasta laitaan. Tällä hetkellä harrastan kuntosalia, tietotekniikkaa ja pyörittelen randomisti diaboloa (viimeiset kolme vuotta). Musiikki on ollut seitsemän vuotta iso osa elämää ja kuuntelenkin päivässä sen 8 - 10 tuntia (MP3-soitin ftw). Metalli, trance, humppa (Eläkeläiset \,,/), random kappaleet ja Nobuo Uematsu ovat sellaista mitä jaksaa kuunnella, räppärit jäävät jalkoihin. Jätetäänpä filosofia sun muu hölynpöly väliin...

... ja siirrytään luonteeseen. Ihmisten mielestä olen luotettava tyyppi, mutta eikös se niin ole, että luottamus ansaitaan >=)? Jos pitäisi päättää, että olenko hyvä vai paha ihminen niin... totta kai paha \o/ Aina hauskempaa, kjeh kjeh. Olen aika rationalistinen ajattelija, joten tuumailuni voivat olla, köh, hieman, köh köh, outoja. Lisää sekaan vielä varhaisdementtiani ja näet edessäsi häröäkin härömmän tyypin. Mutta elä huoli, nappaa sieniä ja elämä hymyilee taas.

Eiköhän siinä nyt ole kaikki oleellinen epäolennaisessa muodossa. Eikä kulunut kuin kolme kuppia kahvia. Päivän jatkot o/


Viimeinen muokkaaja, Fane pvm Pe 14 Marras 2008, 21:19, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
Gvin
Guild leader
Guild leader
Gvin


Registration date : 09.11.2008
Viestien lukumäärä : 399
Paikkakunta : Länsirannikko

-=Clawin Officer-setä=- Empty
ViestiAihe: Vs: -=Clawin Officer-setä=-   -=Clawin Officer-setä=- EmptyPe 14 Marras 2008, 20:53

Officer-setä Fane: Kahvikäyttöinen diabolonviskoja valmiina sienestämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://claw.palstani.com/officers-f1/guild-leader-azu-seta-t2
 
-=Clawin Officer-setä=-
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Azu-setä Azu-setä, linkit eivät toimi!½
» Guild Leader Azu-setä
» Clawin logistiikkapalvelut
» Officer-eno Dharok
» Clawin kauhukalleria!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Muinainen foorumi :: ~ Arvon karvanaamat esittäyvät ~ :: Members-
Siirry: