[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Officer-eno Dharok

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Dharok
Hapsuleuka
Hapsuleuka
Dharok


Registration date : 20.11.2008
Viestien lukumäärä : 30

Officer-eno Dharok Empty
ViestiAihe: Officer-eno Dharok   Officer-eno Dharok EmptyLa 18 Huhti 2009, 18:38

Terve, ja heipä hei! Olen yksi kiltamme Officereista, ja tässä vähän informaatiota itsestäni:

Minut tavoittaa pelissä , kun laittaa "wishperiä" esim. nimimerkille Dharok Greataxe, Tao Wung Chi taikka Mora Jukumaza.
Olen pidellyt tässä nyt hieman taukoa pelistä, enkä käy siellä niin usein kuin ennen, mutta kohta alkaa taas GW:n hakkaaminen. Jos tarvitsette apua, olen pelannut Eye of the Northin ja Factionsin läpi. Omistan muutenkin kaikki pelin lisäosat. autan jos ei ole tärkeää tekemistä tiellä.

En ole kovin rikas, joten minulta ei liikene suurempia lahjoituksia, mutta kyllähän aina lainaa voi antaa.

Ei kai sitten muuta.. Niin ja jos kiinnostaa kysellä enempi neuvoja pelin ulkopuolellla, jos en satu olemaan sisällä, Messenger-osoite on be_cremator@hotmail.com ("be"-sanan ja "cremator"-sanan välissä on alaviiva ( _ ),kun sitä ei tuosta nyt niin hyvin huomaa)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Officer-eno Dharok
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» -=Clawin Officer-setä=-
» Sol, äärimmäisen asiallinen officer (9.2.2008-25.10.2010)
» I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Roskakori-
Siirry: