[Claw] Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
[Claw] Foorumi

Mustaa ja härskiä huumoria rakastavan Marked Frostclaw-nimisen Guild Wars-killan karvaisten(ja vähemmän karvaisten) jäsenten 'offgame'-keskustelupalsta.
 
PääsivuPortaaliLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Jorppe
Officer
Officer
Jorppe


Registration date : 22.11.2008
Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä! Empty
ViestiAihe: I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä!   I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä! EmptyMa 04 Toukokuu 2009, 17:18

Hellöööy~!

Jorppe tässä~ :3 Niin siis tosiaan... Olen varmaan guildimme hyödyttömin officer joka vielä kaiken lisäks käy harvoin pelaamassa... Tiedän - harrastan sellasta syntiä kuin ELÄMÄ! (Anteeksi äskeinen kiroiluni...)

Olen varmaan officereista lyhyin... Ainakin minun tietojeni mukaan... Tosiaan ihan vaan kaikkien tiedoksi Gvinin mukaan olen: ''Iso, läski ja karvanen mies!'' Mutta joo.. Olen Helsingissä asuva puoliksi aasialainen tappi~ Tällä hetkellä lukion ensimmäisellä jos ketään kiinnostaa... x'3
Monet kuvaisi minua varmasti näillä sanoilla: iloinen, hilpee, random, pervo, energinen ja luotettava (+ pehmonen = panda T. IRL ystäväni)
Joo ja tosiaan tuli tässä mieleen että asioista joista pidän~ : piirtäminen, kuvaaminen, musiikin kuunteleminen, pelaaminen (DUH!! :'D), maalaaminen ja tietenkin mangan lukeminen (animea en enään katso - ei jaksa~)

Hmm... pelitottumukset... umm... No en nyt tällä hetkellä pelaa mitään muuta kuin GW:tä ja sitten FFXII:tä PS2:lla... Ja tietenkään ei saa unohtaa Step Maniaa PC:llä ja tanssi matolla!!
Odottelen parhaimmillani kahta peliä~ AION The Tower of Eternity ja sitten Final Fantasy [versus] XIII
Pelailin ennen pelejä kuin: 9Dragons, Perfect World, Audition ja sen sellasta

Parhaiten minut tavoittaa tekstiviestitse ja mesellä... Jos on oikeen kiireistä asiaa niin käskekää Gvinin lähettämään viesti minulle... Tosin epäilen että sitä ikinä tulee tapahtumaan.. Mutta silti!

Ja kutsutaan sitten Jorpeksi! (esimerkki - Gvin: ''JORPPE!!'') Toki siis saa kutsua muilla characterien nimillä mutta Jorppe tai Yoru yleensä~

Millon mua kannattaa lähestyä... O_0 Ei lähentelyä kiitos... Mutta... Jos apua haluaa missuissa tai questeissä niin autan toki... JOS siis olen jo yltänyt sinne asti pelissä... :'3

[Accountini on tosiaan minun sekä pikkuveljeni Teemun joka aina välillä ilmestyy.. Joten älkää ihmetelkö äkkinäistä aktiivisuuden puutetta Guild Chatissa...]


Jorppe kuittaa~

EDIT:

HAAA!! Ja minut tosiaan tunnistaa yhdestä hymiöstä!!!

>.3
Takaisin alkuun Siirry alas
Fane
Officer-setä
Officer-setä
Fane


Registration date : 10.11.2008
Viestien lukumäärä : 397

I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä! Empty
ViestiAihe: Vs: I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä!   I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä! EmptyMa 04 Toukokuu 2009, 22:55

Pehmeä ja pervo panda \o/ Wuhuu, olen löytänyt toisen tästä maailmasta.

Ja hianoa ko laatoit kaanii teksti tanne meira pianee nurkkaaksee!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sieni.us/?id=21
 
I Yoru I aka Jorppe - Höydyttömin officer ikinä!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Gladix poissa, poissaolovastaavana toimii Jorppe
» Officer-eno Dharok
» -=Clawin Officer-setä=-
» Sol, äärimmäisen asiallinen officer (9.2.2008-25.10.2010)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
[Claw] Foorumi :: Roskakori-
Siirry: